درخواست کوچولو…


دوستان گلم
من دارم عکسای پستای قبل رو که باز نمی شند دوباره آپلود می کنم. توی کامپیوتر من عکس بعضی پست ها باز می شند و بعضی ها نه.
می خواستم خواهش کنم هر کس از اینجا بازدید می کنه یه نیگاهی به آرشیو مطالب بر اساس تاریخ بندازه. من تا آخر مهر ۸۶ رو آپلود مجدد کردم. اگه هر کس که اینجا می اد لطف کنه و یه نیگاهی بندازه ببینه اینا تو کامپیوتر خودش  نشون داده می شه یا نه…. و همینطور ماه های بعد کدوما دیده نمی شند ممنون می شم.
ممنون می شم اگه کمی برای کمک به وضعیت عکسای این وبلاگ وقت بذارید  و به من خبر بدید که چه کنم!!!! از چه ماهی به بعد دیده نمی شه که دوباره آپلود کنم!
در ضمن:
عکسای دو سه تا پست آخر دیده می شند؟؟؟ مشکلی نیست؟؟؟
مرسی.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

25 پاسخ برای درخواست کوچولو…

  1. مهر 86 فقط پنیر و تالیاتلی باز میشن .
    شهریور 86 اصلا باز نمیشن .
    آبان 86 فقط سالاد جوانه و ماهی با سس و دسر دو رنگ باز شد ! بازم امتحان کنم ؟؟؟ بگو کدوما رو امتحان کنم خبرت کنم .
    من یه توضیحی توی پستم واسه تازه واردین دادم . پستای قبلی رو هم یه نگاهی کنی دستگیرت میشه . واقعا ممنون که اومدی .

  2. سلام شادی جونمممممممممممم

    شادی جونم ،من همرو میبینم،ولی اینجا که میدونی فیلتر نیستش،ولی خدایش هیچ سایتی مثل این تینی پیک نبودش،خدا کنه یکطوری بشه دیگه فیلترش نکنند

    دست گلتتتتتتتت درد نکنه دوستتتتتت جونمممممممم و خسته نباشییییییی

    بوسسسسسسسسسسسسسس

  3. خانومی من تا آخر مهر رو می بینم . دو تا پست آخر هم ردیفه . اما این ماهها یا برام عکساش نمیاد یا ناقص میاد :
    آبان و دی 86
    تیر و مرداد و شهریور 87
    آذر و دی 87
    راستی گلم اگه راست کلیکت رو باز کنی هم می تونیم عکسها رو ویو کنیم هم دستوراتت رو تو کامی مون سیو کنیم .

  4. نازنین :گفت

    سلام عزیزم
    من همه عکس ها رو می بینم چه قدیمی چه جدیدی
    البته من ایران نیستم
    راستی سایت جدیدی که باهاش عکس هاتو اپلود می کنی چیه؟؟ برا وبلاگم می خوام
    ممنون

  5. سلام عزیزم. چه وبلاگ قشنگی داری. به من هم س بزنی خوشحال میشم. چون من تازه وبلاگ زدم. منتظرت هستم. نظر هم بدی خوشحالتر میشم.

  6. سمیه :گفت

    سلام
    شادی جونم از عکسای تخم مرغهابه قبل دیده نمیشن از تخم مرغ ها به بعد دیده میشن

  7. چه جوریه شادی ؟ بچه ها که میگن عکسا رو میبینن ، پس مشکل من از کجاست ؟!!!

  8. نوشين :گفت

    سلام شهريور 86 هم باز نميشه

  9. ماری :گفت

    سلام شادی جان حالت چطوره عجب سرگذشتی برای شما پیش آمد من خیلی نگران شده بودم باور کن اگر شمارتو داشتم تماس میگرفتم ولی خیلی عجیب بود وقتی تعریف کردی امیدوارم بعد از آن به خوبی سپری شده باشه خوشحالم که میبینم باز داری شروع می کنی در ضمن چرا وبلاگت رو تغیر نمیدی یعنی اسباب کشی کن بیا به وبلاگ دیگه ایی که احتیاج به آپلود عکس و این چیزا نداشته باشی توی وبلاگهای ایرانی داخل ایران نرو چون مشکلاتی بوجود آمده اگر خواستی بهت کمک میکنم می بوسمت فکراتو بکن
    ماری

  10. آفاق :گفت

    سلام شادی جون
    من همه ی عکسا رو همیشه میبینم
    نمیدونم چرا؟؟
    شاید واسه اینه که من وایرلس کانکت میشم.بهر حال خدا روشکر

  11. ایدا :گفت

    با سلام در آرشیو مهر 86 فقط پنیر و تالیاتلی باز میشن .
    شهریور 86 اصلا باز نمیشن .
    آبان 86 فقط سالاد جوانه و ماهی با سس و دسر دو رنگ باز میشه و پستهای قبل شهریور 86 بازمیشه و بعد از آبان 86 هم بعضی عکسها باز میشن و بعضی نه. بازم از سایت که خیلی مطالب مفید به درد بخوری داره ممنونم.

  12. نسرين :گفت

    سلام شادي جون من اين صفحه رو كه همه عكسهارو ميبينم.راستي الان كجا عكساتو لود مي كني اگه ميشه راهنماييم كن.

  13. گورمند :گفت

    سلام شادی جان… من هم مشکل شما رو دارم … تو یه سایت دیگه آپ لود کردم ولی باز هم مثل دفعه قبل اگه فیلتر بشه چیییییییییییییی ؟؟

  14. شادی جون
    من که هیچ وقت مشکلی برای دیدن عکسهای تو نداشتم همشو نو دیدم

  15. زهرا :گفت

    سلام و شادباش من به غیر از عکسهای آش ترخینه همه را دیدم. ولی حسابی تو خماری عکسهای آش ترخینه موندم راستی اگه می شه یه عکس هم از خودتون بگذارید ممنون می شم.

  16. شادي جون من همه عكسها رو مي بينم.

  17. ایرن :گفت

    سلام.مشکل عکسا شاید به این خاطره که سایتی که توشون عکساتو آ÷لود می کردی فیلتر شده و عکسات هم متعاقب اون.برای من هم همین مشکل پیش اومد که از سایت های دیگه برای آپلود استفاده کردم و درست شد……چون فقط چند تا از این سایت هستند که مشکل محدودیت زمانی دارند….

  18. ماهي :گفت

    سلام من آبان آذر و دي 86 رو چك كردم بدون مشكل باز شدن.

  19. آتی :گفت

    سلام عزیزم 🙂 من مطلبتون راجع به مرغ خوشمزه رو خوندم 🙂 ممنون 🙂 فقط یکی از عکسهای اونجا که از tiny pic بود رو نمایش نمی داد!

  20. لی لی :گفت

    سلام ….
    عکسهایی که از tiny pic بود رو نمایش نمی داد!
    چون این سایت رو فیلتر کردن

  21. زری :گفت

    سلام شادی جون
    کجایی بابا؟
    ما گشنه ایم!

  22. شهرزاد :گفت

    منگان به روز است

  23. ثریا :گفت

    شادی خانم می خواستم اینجا هم در حضور همه! ازتون تشکر کنم . ممنون واسه وقتی که می گذارید.

  24. پیمانه :گفت

    سلام شادی جان . من عکس چایی نعنایی را نمی بینم ولی آن تخم مرغهای قلاب بافی بامزه را می بینم .
    ضمنا خانمی یوگا کاملا روی دردهای جسمی موثر است ولی قبل از شروع آن با پزشک مربوطه مشورت کنید (البته بعضی از دکترها اصولا نظر خوشی نسبت یوگا ندارند در حالی که یک گروه دیگر آنرا مکمل درمانی می دانند) و حتما استاد یوگا را در جریان قرار دهید چون شاید انجام بعضی از آساناها برای شما خوب نباشد . من یوگا را خارج از ایران شروع کردم ولی کانون یوگای ظفر و مرکز یوگای مهر (میدان فاطمی) دو مرکز معتبر یوگا در تهران هستند . اگر اطلاعات بیشتری خواستی بگو از استاد خودم بپرسم که آیا کسی را در تهران می شماسد که بتواند کمکت کند یا نه ؟

  25. سارا :گفت

    من قبلا همه عکسهای شما رو میدیدم ولی الان این عکسها باز نمیشن

پاسخی بگذارید

