در گیر و دار نقل مکان


مثل اینکه از جایی به جز تینی پیک استفاده کردن برای آپلود عکس هم باز نتیجه نمی ده. از دو تا سرور دیگه استفاده کردم و بعضی ها باز هم نمی تونن ببینند. البته اگه اینترنتتون خیلی کم سرعته تقصیر من نیست ها! اعتراف کنید!!!!
به هر حال من دارم از اینجا اسباب کشی می کنم به یه آدرس جدید. فعلا در حال کارای مقدماتی هستم. وقتی همه ی پست ها رو انتقال دادم اونور  آدرس رو اینجا می ذارم. دارم می رم به خونه ای که خودش عکس هم اپلود می کنه، جارو هم می کنه، غذا هم می پزه، کلی هم نازتو می کشه!!!!!!!!. فکر کنم نتیجه خیلی بهتره. فقط اگه خدای نخواسته خود اون سرویس دهنده رو هم فیلتر کنن من نمی دونم چه خاکی به سرم بریزم. در اون صورت فکر کنم بی خیال نوشتن وبلاگ بشم. چون کلا از این ماجراهای فیلتربازی خسته شدم. مخصوصا این که وقتی می خوام تو بعضی سایت ها یا وبلاگهای آشپزی فرانسوی زبان برم اونا هم فیلتره. و واقعا کفرم در می اد.
در این فاصله اگه فرصتی بود پست جدید می ذارم و اگر نه یه دفعه به خونه ی جدیدم دعوتتون می کنم که سورپریز شین. همه ی دوستان علاقمند به این وبلاگ رو دوست دارم.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

24 پاسخ برای در گیر و دار نقل مکان

  1. سهلام بر شادي جان!
    يك پيشنهاد!
    يك عدد فضا از پرشين گيگ بگير
    ه رچي ميخوان اونجا آپلود كن
    هيش وقت نه فيلتر ميشي
    نه چيز ديگه
    اگه خوساتي ايميلت رو برام بزار…
    تا برات دعوتنتمه بفرستم
    اوهوم

  2. ترلان :گفت

    سلام خانم با سلیقه!
    من دارم یه وبلاگ مخصوص کیک و شیرینی و چند جور غذا درست می کنم. البته همین حالا هم با 3-4 تا پست اونو راه اندازی کردم ولی خیلی پست ها هنوز آپ نشده و انشالله کم کم اونارم میذارم رو وب. خواستم اگه اجازه بدی لینک شما رو هم بذارم تو وبلاگم! مرسی

  3. سر آشپز :گفت

    سلام عزیزم!!!!!!!!
    من آپ کردم منو که یادته؟
    حتما بهم سر بزن
    منتظرتم

  4. سلامممممممممم شادیییییییییی جونمممممممممممممممممم

    خسته نباشی عزیز دلم از اسباب کشییییییی؛کمک خواستی ما در خدمتیممممممممم،ما منتظر غذای جدید و آدرس جدید شادی جونمون هستیممممم

    بوسسسسسسسسسسسسسس
    دوست دارممممممممممم

  5. سلام عزیزم خوبی خسته نباشی میگم آدرس این خونه که همه کارا رو میکنه خواهر به منم بده که بد جوری خسته از کار خونه ام مخصوصا قسمتی که نازتو میکشن
    ادرس بده عزیزم با گل و شیرینی خدمت برسیم
    راستی تا باقلواها تموم نشده یه سر به من بزن منتظرتم

  6. بهارنارنج :گفت

    موفق باشي .

  7. سلام خانم شادی
    بنده فرامرزی مدیریت سایت فروشنده . کام هستم
    من در این سایت لوازم قنادی و شیرینی پزی را ارایه می نمایم.از این طریق از شما برای همکاری در قسمت همکاران و دوستان ونیز قسمت دستورالعمل های دوستان (درج با نام و تصاویر ارسالی خود ) دعوت به همکاری می نمایم.
    لازم بذکر است که فروشنده از اول فروردین 88 افتتاح شده و در ماهنامه های آشپزباشی و بانو و نیز وبسایت آشپزآنلاین بزودی تبلیغ خواهد شد.
    امیدوارم که با شما در آینده همکاری داشته باشم.
    با تشکر فرامرزی
    9227 105 0915

  8. زهرا :گفت

    شادی عزیز
    می خواستم بگ ار سایتی می خکاستی که فیلتر بود آدرسش رو بفرست من برات سیو میکنم و ارسال
    بیزو

  9. لیلییوم :گفت

    سلام شادی خانم 🙂 خسته نباشید از اسباب کشی :))منتظر شما و خونه جدیدتون هستیمممممممممم.

  10. ثریا :گفت

    توروخدا فقط بی خیال وبلاگ نوشتن نشین!

  11. گلابتون :گفت

    ما هم نویسنده این وبلاگ رو دوست داریم .

  12. سرآشپز :گفت

    سلام!!!!!!
    میبینم که با عکسا درگیری!
    منم همین مصیبت رو پیدا کردم تا اینکه بعد از یک سری تحقیق و جستجو از این سایت تونستم عکسارو آپلود کنم! فقط اولش باید اسم و فامیل و فکر کنم ایمیلت رو بدی و یه یوزر نیم و پسورد واسه خودت انتخاب کنی اینم واسه دفعه اوله !
    من همرو امتحان کردم این از همه بهتر بود
    اینم آدرسشه
    http://xs.to/
    موفق باشی دوست خوبم!!!!

  13. سلام شادی خانم ممنون که من را لینک کردی.شما هرجا نشریف ببرید ما خدمت می رسیم .فقط زودتر آدرس بدهید تا خیلی دلمان براتون تنگ نشه.

  14. ابزارک :گفت

    سلام
    یه خبر خوش
    با استفاده از سایت http://www.abzarak.com می تونی به صورت رایگان امکانات مختلفی به وبلاگت اضافه کنی.
    مثل رتبه سایت در گوگل، نمایش آب و هوا، دیکشنری آنلاین، ساعت عقربه دار و امکانات دیگه…

  15. زری :گفت

    سلام
    خلیلی هم خوبه !!!
    منتظریما! گشنمونه شادیییییییییییییییییییی

  16. نسرين :گفت

    سلام شادي جون، ما هم دوستت دارم. متاسفانه مشكليه كه گريبانگير همه هست. حالا تو برو ماهم دنبالت مياييم. فقط زودترا.

  17. زهرا :گفت

    سلام شادی جان فقط یه لطفی کن که حتما به نوشتن وبلاگ ادامه دهی و ییهو مارو ول نکنی به امون خدا .

  18. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    این مشکل که نگو همه رو خسته کرده فکر کنم باید دیگه قید عکس گذاشتن رو بزنیم تا بتونیم ادامه بدیم
    در هر صورت اگر سایت جدیدت خوب بود بگو ما هم بیاییم

  19. آفاق :گفت

    سلام شادی جون.امیدوارم تو آشپزخونه ی جدیدت همه چی روبراه باشه تا همیشه روی میز آشپزخونت پر از غذاهای خوشمزه باشه
    میشه یه سر به وبلاگم بزنی.میخوام بدونم میشه عکسا رو ببینی؟؟؟
    آخه یه جا دیگه آپشون کردم

  20. سمیه :گفت

    سلام
    به به به
    خونه جدید مبارک منتظر آدرس هستیم یورش بیاریم

  21. سلااام نمیدونم احتمالا یادمون رفته. حالا ازین به بعد لینک میشیم.
    انگار بوی یه سایت داره میاد. تبریک میگم بهت.
    از سایت http://www.imagehost.org برای آپ عکس اگه استفاده کنی فک نمیکنم برای کسی فیلتر باشه. البته برای اینجا که دیگه لازمت نمیشه.
    شاد باشی خانومی.

  22. آفاق :گفت

    سلام عزیزم.مرسی
    اولین وبلاگی که منو به وبلاگ نویسی تشویق کرد وبلگ خوبت بود(monnom).واسه همین هم خیلی دوست دارم(فکر کنم همه دوست دارنا )
    چون عکسای همین پست آخرمو از همین سایتی که زهرا جون گفته آپ کردم
    بقیه رو هم دوباره آپ میکنم
    فدات

  23. سلام
    وبلاگ جالب داریدممنونم که لینکم را گذاشتید من هم با اجازه لینک شما را در وبلاگم گذاشتم موفق باشید

  24. سلام شادی جان

    بالاخره پیدات کردم ….!!! منتظر آدرست بودم … با دیدن اسمت در این بخش مطمئن شئم که خودتی ..» خانوم گل » !!

    شادی جان با کمال میل و افتخار لینکت کردم عزیزم …

    همیشه موفق باشی با این وبلاگ کامل و مفید …
    شبنم

پاسخی بگذارید

