کیک تولد یاسمن جونم


این کیک رو برای تولد برادرزاده ی عزیزم یاسمن جون پختم. این اولین تجربه ی خیلی جدی من در زمینه ی کیک تولد پزی برای یه عالمه آدم بود!!!!
منظورم کیک با تزئینات زیاد و جینگول بینگوله! چون من و همسری خیلی اهل خامه نیستیم و کیک ها رو تو خونه مون بیشتر با کرم و شکلات درست می کنم. و یا ساده درست می کنم که از همه ی اونای دیگه بیشتر دوست دارم.
خلاصه این که…. به یاسمن جونم قول دادم کیک تولدش رو خودم درست کنم و خودمو انداختم تو هچل! یه هفته ای تو اینترنت سرچ کردم کیک پرنسس… کیک باربی… کیک عروسک…. و خلاصه نتیجه این شد که می بینید! خودش که خوشش اومده بود. مزه اش هم خیلی خوب شده بود جای شما خالی. قیافه شم خودتون قضاوت کینید دیگه. دستورشم می ذارم واسه خونه ی جدید…. شایدم گذاشتم همینجا البته اگه زیاد اصرار کنید ها!
امیدوارم عکسها رو همه ببینن اونایی هم که ندیدن صبوری کنن تا ما بریم یه جا دیگه دیگه!
راستی یاسمن ۱۲ ساله شد!
پ.ن: اگه می خواید بدونید این کیک چطوری درست شده اینجا کلیک کنید.
این نوشته در حرف های همینجوری!, عکس های مربوط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

45 پاسخ برای کیک تولد یاسمن جونم

  1. رویا :گفت

    سلام شادی جون عزیز
    خیلی خوشگل شده. خوش به حال یاسمن خانم. .من خیلی دوست دارم کیک باربی درست کنم .میشه بفرمایید این کیک برای چند تا مهمون بود .؟میشه بزرگتر درست کنم.من یک بسته در فروشگاه دیدنیها دیدم فکر کنم 4 مدل عروسک توش بود.بی صبرانه منتظ دستورش می مونم.

  2. الهه :گفت

    سلام. وای چقدر باحال شده بوده. دستورشو بزار دیگه.
    ممنون

  3. گلابتون :گفت

    سلام خانوم طلا . زودتر خبر بده من که همون اول میخواستم لینک بدم .
    شادی جان جدا با این کیک قشنگت من که تو دلم و بیرون دلم بلند بلند گفتم آفرین !!!!

  4. گلابتون :گفت

    من بگم ؟!!!!! اگه عنوان لینک منو بکنی گلابی و گلابتون بهتر و کوتاه تر نیست تا عنوان طولانی من ؟!!!!!

  5. سرآشپز :گفت

    سلام!!!!!!
    بابا قناد!!!!!!!!!!!
    ای ول!
    چقدر خوب شده!
    خیلی خوشمزستا!!!!!! من میخوام
    میبینم که عکسا دیده میشه!
    از همون سایتی که معرفی کرده بودم رفتی؟
    راستی مرسی ازینکه اومدی پیشم!
    بازم بیا کافی شاپیه!

  6. ماری :گفت

    سلام شادی جان شرمنده که دیر امدم کمی نبودم اون روزهایی هم که هستم شدیدا درس میخونم چون دو تا کار تحقیقی به فرانسه دارم باید تمامشون میکردم بنا بر این نتونستم پست جدید هم بگذارم ولی وقتی درسم سبکتر بشه شروع به کار میکنم حتما بهت ایمیل میدم اونطوری با هم میحرفیم راستی خوب کاری کردی آدرست رو تغییر دادی
    میبوسمت تابعد
    ماری

  7. نجمه :گفت

    سلام
    خیللللللللللی عالیه فقط می خواستی دل ما رو آب کنی؟؟؟؟
    خب طرز تهیه اش رو هم می گذاشتی البته لطفا با طرز تزیین کردنش که خیلی مهمتره

    راستی تولد یاسمن جون هم مبارک

  8. دل نوشته من..فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی عالی بود واقعا قشنگه آفرین به این خانم کدبانو
    حتما دستورش رو برامون بزار

  9. تولدش مبارک خوش بحالش که این کیکو خورده

  10. آفاق :گفت

    سلام شادی جون
    وقتی این کیک خوشگل و دیدم کلی ذوق کردم
    خیلی عالیه.خوشگل شده.دستت درد نکنه عزیزم
    دستورشو حتما» واسمون بذار.

  11. گورمند :گفت

    سلام شادی خوبی؟

    کیکت عالی شده. طرز درست کردنش رو اگه زحمتت نیست بگذار.

    مرسی

  12. زهرا :گفت

    سلام شادی جون تولد یاسمن مبارک چه عمه خوبی
    طرز تهیه اش رو هم بزار فکر کنم آمار واسه دستور درست کردن کیک کافی باشه
    از لینک هم ممنون عزیزم

  13. فرناز :گفت

    تولد یاسمن خانم مبارک باشه. با اینکه بار اولیه که کیک خامه ای درست کردید اما شبیه یه کیک حرفه ای شده. با توجه به اینکه درست کردنش هم سخته. من هم مثل شما اهل کیک و شیرینی خامه ای نیستم. پس سراپا منتظر دستور کیک شارلوتم. یادتون که نرفته قولش را داده بودید؟

  14. طلا :گفت

    سلام خانمی خیلی قشنگ شده منم منتظر دستورش می مونم

  15. گلپر :گفت

    خیلی خوشگله عزیزم . دستت درد نکنه .

  16. خیلی عالی شده شادی جان.
    واقعا زیباست.
    اگه لطف کنی و روش درست کردنشو خیلی دقیق بگی ممنون میشم.
    من هنوز نتونستم با تزئینات خامه ای کنار بیام.
    مرسی گلم.

  17. ترلان :گفت

    تولد یاسمن خانوم مبارک!
    ازم خواسته بودی اگه یادت رفت لینکمو تو وبلاگت بذاری یه ندا بدم!
    اگه دوس داشتی این کارو بکن! مرسی …

  18. آيدا :گفت

    سلام شادي خان نوم، چه تزئيني.. چه شكلي.. چه… خيلي قشنگه صد آفرين شادي جان. فك كنم اون بچه كيك رسيد به خود ياسمن جون (از اونجايي كه شكمو بنظر ميرسي گفتم)
    موفق باشي براي تو و برادر زاده ي عزيزت آرزوي سلامتي و شادي ميكنم

  19. تولدش مبارك
    فوق العاده هست .
    من به سهم خودم : اصرار ، اصرار ، اصرار

  20. ملي :گفت

    خيلي خيليييييييييييي قشنگه به به
    از منم اصرار اصرار پليييييييييييييييز لطفا خواهشا تمنا مي كنم استدعا دارم

  21. مریم :گفت

    شادی جون خواهشا» دستورش هم بذار خیلی خوشگل شده تولد یاسمن جون هم مبارک

  22. لیلا :گفت

    من که عکسی نمیبینم؟!!!!

  23. مریم گلی :گفت

    عزیزم !!!!!!!!!! خیلی خوشگل و توپ بود واقعا یه هنرمند تمام عیاری و عاشق بازی با طعمها و شکلها . بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی …

  24. سلام شادی نازنینمممممممممممممم

    واقعااااااااااااااااااااااا که زیبااااااااااااااا شده و یک کدبانوی کامل هستیییییییییییی،دستتتتتتتتت گلتتتتتتتتتتتت درد نکنههههههههه خانومییییییییییییییییی

    ما بیصبرانه منتظر دستورش هستیممممممممممم

  25. مطبخ شیما :گفت

    راستی یادم رفت تبریک بگم،انقدر که خوشگل شده بود ،

    خیلی خیلی تبریک میگم تولد یاسمن جون را و ایشاالله که همیشه شاد و سلامت باشه

  26. فرین جون :گفت

    سلام شادی جون
    عزیزم من از قالب سیلیکو نی استفاده کردم که خودش طرح گلها را داشت اول قالب را خیس کرده ودر فریزر به مدت 10 دقیقه گذاشتم سپس پودر ژله انار را آماده کرده را دردرون گلها ریختم بعداز اینکه کاملا بسته شد دسر شیر آماده شده را رویش ریختم

  27. سلام شادي جونم من كه عكس هاي كيك رو نتونستم ببينم
    ولي ميتونم حدس بزنم كه چه كيك خوشگل و خوشمزه اي درست كردي.
    فقط يه چيزي بد بختي اينه كه اصلا» نميشه رو صفحه وبلاگت كليك راست كرد و show picture زد
    عزيزم هر جا كه هستي برات آرزوي سلامتي و شادي دارم شادي جون ن ن ن ن

  28. فرین جون :گفت

    سلام شادی جون
    امید وارم که حالت خوب باشد .به خاطر اینکه دختر دوم را می خواهم به خانه بخت بفرستم حواسم جمع نبود وجواب را به عوض وبلاک شما در وبلاک زهرا جون گذاشتم به هرحال خوشحال شدم که به من سرزدید منتظر تان هستم انشاالله تا دو ماه آینده که دخترم را که نامزد است به خانه خودش می فر ستم وبا خیال راحت تر واشتباهات کمتری باهاتون حرف خواهم زد

  29. فریبا :گفت

    وقتی به وبلگ شما می آیم حتی اگر سیر هم باشم خیلی گرسنه ام می شود از بس که مطالبتان خوردنی است.

  30. سارا :گفت

    یکی از خوشگلترین وبلاگهای دنیا وبلاگ شماست….ازطلا خیلی با ارزش تری خانم طلا

  31. حديث :گفت

    سلام
    واي چقدر خوشگله زودتر دستورش رو بزار تا من واسه تولدم از اينا درست كنم
    زودتر بزار تا من چند بار تمرين كنم روز تولدي آبروم نره

  32. مهناز :گفت

    سلام خانومی واقعا آفرین یه این همه ذوق و استعداد خیلی زیبا وخوشگل شده صددرصد خوش مزه هم شده اما برای ما هم خامه خوب نیست لطفا دستور پخت همون کیک شارلوت رو بنویسید ممنون می شم بازهم با شما احسنت می گم و به اقاتون خوش بحالش با این همسر هنرمندش جدی جدی می گم ها

  33. مبارکا باشه خانوم

    باربی خوشگلیه حتما خوشمزست

    یه سری به کجور بزن دلمون تنگ شده واست

  34. کویریات :گفت

    چه عمه با سلیقه و هنرمند و مهربونی داره این خانم گل! خیلی خوشگل شده کیک دستتون درد نکنه. ولی در مورد کیک من هم موافقم که بدون هیچی خود کیک خوشمزه تر ه! منتظر آدرس جدید هستیم.

  35. سلام خیلی قشنگه معلومه که حسابی هنرمندید.من هم به تازگی یک وبلاگ در مورد آشپزی درست کردم و به سایتتون لینک دادم اگه دوست داشتید یه سری بزنید و به من هم لینک بدید.متشکرم

  36. سلام خوبی وبلاگ خوب و قشنگی داری میشه به وبلاگ من هم سری بزنی و نظری بدی من شما را لینک میکنم شما هم میشه منو با نام ستاره تنهایی لینک کنی ممنونم
    منتظر نظرت هستم لطفا در بهتر شدن وبلاگ کمکم کنید
    http://mehdiasemoni64.blogfa.com/

  37. HAYEDEH :گفت

    SALAM IN CAKE AKSESH KE KHEILI DELROBAST FEKR KONAM MAZASHAM FOGHOLADEH BOODEH, KHOSHBEHALEH HAMEYE OUNAYII KE CHESHIDANESH
    YEK SOAL DASHTMA BEBINAM SITE KHALEH KHANOOM KHEILI VAGHTEH UPDATE NASHODEH YA FAGHAT MAN NEMITUNAM SAFEHAYE JADIDO BAZ KONAM??

  38. سلام شادی عزیز و دوست داشتنی
    از اینکه دیر اومدم سال نورو بهت تبریک بگم معذرت میخوام ، چون کامپیوتر بنده ناخوش بود و دیر خدمت رسیدم . امیدوارم سال بسیار خوبی رو آغاز کرده باشی.
    راستی کیک تولد یاسمن خیلی خیلی عالیه ، دست هنرمندت درد نکنه .از طرف منم
    بهش تبریک بگو و ببوسش
    موفق و سلامت باشی

  39. سر آشپز :گفت

    سلام شادی جون کجاییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من آپیدم

    حتما بیا
    خوشمزستا!

  40. 123 :گفت

    سلام شادي جان
    واقعا عالي شده دستت درد نكنه بابا هنرمند تو آخرشي!!
    ممنون به خاطر وبلاگ عاليت.
    من يه مدت نتونستم بهت سر بزنم و از غذاهاي خوشمزت درست كنم حتي نمي دونم الان ايران هستي يا نه!
    به هر حال هرجا كه هستي شاد باشي و سلامت.
    راستي تحت هيچ شرايطي شما حق نداريد كه دست از وبلاگ نويسي برداريد!! البته فك نكن خنديدم معنيش اينه كه شوخي كردما!!

  41. ثريا :گفت

    kheyliiiiiiiiiii alie , afarin!

  42. مریم :گفت

    سلام علیکم
    بنده به عنوان شاهد عرض میکنم که از کیک پرنسس مذکور در میهمانی تولد یاسمن میل کرده و بسیار مسرور شدم!!!!!!!!!!
    چرا دستور کوفته مریم گلی رو نذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخه همه منتظرند!!!!!!!!

  43. نوشین :گفت

    به . ای ول. جانم. دستت درد نکنه !!!!
    خودت چطوری عزیزم؟ دلم برات تنگ شده!

  44. آبجی های آقای مریم گلی اینا :گفت

    با سلام
    به به به به ..وااای ..چه کیک خوشگلی..معلومه خیلی هم خوشمزه است،تولد یاسمن جون هم مبارک باشه ایشالا

    آهان دستور کوفته مریم گلی جون رو هم حتـــــــــــــــــما بنویسید..ما که از انتظارش دیگه جون به لب شدیم

    اجاقتون همیشه گرم و روشن باشه

پاسخی بگذارید

