بنا بر این که بلاگفا بدجوری داره لج منو در می اره و دو بار پست بلند نوشتم و بدون ثبت کردن از صفحه بیرون اومد و رفت صفحه مدیریت ….. منم دارم رفت و روب خونه ی جدیدمو سرعت می دم که زودتر از اینجا بریم. شما هم جمع کنید که همه مهمون منید.
می گم چقدر اسباب کشی سخته ها!!!! مخصوصا وقتی صابخونه قدیمی نمی ذاره دیگه دست به سیاه و سفید بزنم!
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای

  1. شقایق :گفت

    به سلامتی
    آدرس جدیدتون یادتون نره

  2. آسیه :گفت

    آدرس جدید؟؟؟؟؟
    بابا دلمون تنگ شده!

  3. شادی جون کیکیت قشنگ بود منم چند سال پیش صورتی شو برا تولد نگار پختم.

  4. سمیر :گفت

    شادی جان وقتی نوشتنت توی بلاگفا زیاد طول بکشه بخاطر سکیوریتی بلاگفا کاری میکنه که دوباره پسورد رو بزنی و وارد وبلاگ بشی. برای همین سعی کن همیشه توی ورد بنویسی بعد کپی کنی توی صفحه ی اصلیت

  5. واسه منم پیش اومده و هربار بعدش یه عالمه عصبانی شدم در حد خورد کردن سیستم.
    اما بعدش نفس عمیق کشیدم و سعی کردم به خودم تلقین کنم که حالم خوبه. از اون به بعد هم وقتی میخوام مطلبو بفرستم ازش کپی میگیرم.
    شاد باشی عزیزم.

  6. فرین :گفت

    شادی جون سلام
    پیام پر محبت راخواندم تشکر می کنم .امیدوارم که کمرت خوب شده باشد.چون من هم کمر درد شدید داشتم ولی از وقتی کمر درد را بعنوان یک اصل قبول کرده
    وحرکتهایم با آن مطا بقت داده ام کمتر باهم درگیری پیدا می کنیم.در ضمن کیک ات عالی بود حتما برای تولد نوه ام درست می کنم.

  7. گلابتون :گفت

    ایشا ا… زود اسباب کشی کنی و پست جدید بذاری یه ملتی شاد بشن …

  8. رویا :گفت

    دوست عزیزم منتظر آدرس جدید شما هستم وهمینطور کیک باربی

  9. سلام شادی جون
    به زودی داری میری وب جدید امیدوارم که دیگه اونجا این مشکلات نباشه

  10. سلام
    کجا به سلامتی

  11. 123 :گفت

    سلام شادی جان
    اگه مدت نوشتنت طولانی بشه معمولا بنا به دلایل امنیتی این اتفاق می افته و بهتره که بعد از نوشتن حتما یه کپی ازش بگیری!!
    ما منتظر غذاهای خوشمزه شادی خانوم هستیما! زود دست به کار شو باشه؟

  12. آيدا :گفت

    اوه خدارو شکر که پیامم رسید
    میگم خوشحال میشیم بیای میهن بلاگ.. خیلی پیشرفتست (امتحان کن)
    موفق باشی

  13. کروم اولین شهرک مجازی ایرانیان
    اگر شما هم به دنبال ایجاد صفحه شخصی وب برای ایجاد ارتباط با دوستان – گفت و گو با سایر اعضا – آپلود رایگان عکس و قابلیت شخصی سازی آن – به اشتراک گذاری ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود با دیگران – نشر مطالب خود در قالب وبلاگ – ایجاد نظرسنجی – آگهی ها و نیازمندی ها و صدها امکان دیگر هستید …
    هم اکنون شما هم یک شهروند دنیای مجازی کروم شوید .
    با عضویت و استفاده از امکانات سایت بر تعداد کروم های خود افزوده و بعد ها از مزایای آن بهره مند شوید !
    http://www.mycroom.com

  14. زهرا :گفت

    سلام کیکتون واقعا عالیه ..من هنوز کار با خامه رو خوب لد نیستم ..خوشحال میشم دستورشو بدونم … و همین طور ادرس جدید شما رو

  15. آفاق :گفت

    سلام شادی جون
    پس کی میری خونه ی جدیدت؟؟عجله کن! دلم واسه غذا های خوشمزه ات تنگ شده ها.به من سر بزنی خوشحال میشم

  16. زری :گفت

    شادی دی دی دی دی دی دی دی دی دی
    کجایی یی یی یی یی یی یی یی یی یی؟؟؟؟

  17. خسته اسباب کشی نباشی عززیزم کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بیا دیگه منم اپم اگه فرصت داشتی یه سر بزن منتظرتم

  18. کویریات :گفت

    آدرس بدین زودتر… موافقم خیلی کار سختی ه

  19. شادیه مهربون سلام..از اولین روزای وبلاگت همراهتم اما چون تا امروز وقت نکرده بودم که از غذاهای خوشمزه ات بپزم نظری نمیزاشتم واست..حالا امروز اومدم می بینم که داری نقل مکان می کنی..میخواستم بگم ممنون میشم آدرس رو به منم بدی..میدونم خواسته ی بیجایی هست اما من تازه دارم میرم سر خونه زندگیم نیاز به کمک دارم واسه آشپزی

    همیشه موفق باشی بـــــــانو

پاسخی بگذارید

