عنوان دارد: خسته ام کرد این جریانات!


دو جا برای وبلاگ نوشتن و اسباب کشی درست کردم. جفتشون صفحه مدیریتش فیلتر شده. آدم چی باید بگه. واقعا جونم در اومد تا کلی اطلاعات جا به جا کردم. خلاصه که پروسه اسباب کشی ما بابت فیلترهای بیمزه و بی فایده مدام عقب می افته. ولی منو بکشن دیگه تو بلاگفای بی نظم نمی نویسم. فعلا کمی استراحت کنم تا یادم بره چه زحمت هایی کشیدم تا یه سرور ایرانی خوب بیابم و برم اونجا. در حال حاضر در حال بررسی هستم. اما مشکل آپلود عکس هم ادامه داره. آدم می ترسه از هر جا آپلود کنه درشو تخته کنن. اونوقت علی می مونه و حوضش که همه ی ماهیاش رو گربه هاپیلی هاپو کرده!!!!!!
واقعا با این اوصاف آدم از وبلاگ نویسی خسته می شه. همش با خودم می گم برای چی؟ برای کی؟ چه می دونم! دچار افسردگی بیش فعالی در زمینه ی وبلاگ نویسی شدم. فعلا که اینطوره : می گیم بچرخ تا بچرخیم. ببینیم کی کم می آره اخرش. خدا کنه کم نیارم. کلی عکس تو آرشیوم دارم که دستوراشونو بذارم. حیفه!
یه چند روزی برم سر کار و بار خودم. برمی گردم و نتیجه رو می گم.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

14 پاسخ برای عنوان دارد: خسته ام کرد این جریانات!

  1. نسرين :گفت

    سلام شادي جونم. آخه منم توي تيني پيك آپلود كردم مشكل نداشتم. شما چرا به مشكل برخوردين؟
    من بگم براي كي؟ براي دلِ خودت و دوستانِ دلت. دوستايي كه فقط دوستت دارن.فقط همين.
    در ضمن، نبينم شادي خانوم كم بياره ها.

  2. ترلان :گفت

    شادی خانوم… شما و نا امیدی؟؟؟؟!؟!!! دیگه نشنویم هاااااا….
    راستی چرا نمیای تو پرشین بلاگ؟! من خودم پرشین بلاگیم و راضی هم هستم.
    واسه آپلود عکس هم که تاینی پیک.. خدا بده برکت! هیچ مشکلی ندارم. مگه شما کجا هستی؟ ……
    انشالله که هر چه زودتر از این ناامیدی در بیای، آستینا رو بزنی بالا، کمر همتو ببندی و دست به کار شی! منتظرت هستیم……….. من و همه دوستان!

  3. سلام شادي جونم چرا وردپرس رو امتحان نميكني… خودش آپلود عكس هم داره و فيلتر هم نيست

  4. پیمانه :گفت

    سلام خانومی . فکر می کنم مشکل از بلاگفا نیست بلکه از سرویس اینترنت ایران است . چون من با بلاگفا هیچ مشکلی ندارم . به هر حال ما منتظر مطالب خوبت هستیم

  5. رویا :گفت

    شادی خانم عزیز .ما دوستت داریم ودلمون نمی خواد از پیشمون بری .لطفآ زودتر برگرد .

  6. اگر در تهران زندگی میکنی ، اگر نیاز به اینترنت پرسرعت و ارزان داری از این استفاده کن :

    فقط کافیه کانکشن بسازی و شماره تماس رو این قرار بدی :

    9092303377

    بدون صفر قبلش یا کد !
    رمز عبور و شناسه هم نمیخواد .

    به همین راحتی به اینترنت وصل شو و هزینش رو هم 2 ماه بعد پرداخت کن.

    فقط کافیه یه بار امتحان کنی.

    به دوستات هم معرفی کن. بهترین اینترنت برای دانلود

  7. یکم که از این هیجانات منفی دور بشی دوباره با انرژی مثبت برمیگردی سرش (اینجا همیشه با این مسائل برخورد داریم. پس بیاد یکم بیخیالی طی کرد.).
    جمله معروف: Let It Go
    بعدش خودش برمیگرده

  8. مژگان :گفت

    حتما یه جای خوب پیدا می کنی من مطمئنم. این که می گی برای کی یا چی بنویسی، برای من و امثال من بنویس که هر روز وبلاگت رو چک می کنم و از عکسها و مطالبش لذت می برم و کلی استفاده می کنم. حتما بنویس، منتظرم.

  9. سر آشپز :گفت

    سلام شادی جون
    حالا فهمیدی واسه چی من از سال 86 تا حالا آپ نکرده بودم!؟
    واقعا بهت حق میدم!
    ولی مارو ترک نکن!
    دوست دارم!

  10. گلابتون :گفت

    سلام شادی جیگر . بیا وب من ببین چه خبره .. دلت شاد میشه …
    میگما … من که به شخصه با پرشین بلاگ مشکلی ندارم . فیلتر هم نیست بی نظم هم نیست . بهت پیشنهاد میکنم بیا همسایه ما شو … خونه نقلی خوبی هم هست …

  11. سمیه :گفت

    سلام
    نکنه یه هویی بی خیال شی ها

  12. کویریات :گفت

    آره به خدا این حس ه که آدم دستش به جایی بندنیست خیلی بده. من هم تو گوگل پیج آپ می کردم عکس ها رو، حالا داره اسباب کشی می کنه… نمی دونم چه بلایی سر عکس ها می آد… باید به فکر یه هاست خوب باشیم! به این وبلاگ ها اعتباری نیست! ولی به هر حال امیدوارم زودی برگردین … مادلمون آشپزی مدرن می خواد!

  13. یک دوست :گفت

    انگار پای ثانیه ها لنگ می شود
    وقتی دلی برای دلی تنگ می شود
    پیشم بیا… خوشحالم کن

پاسخی بگذارید

