و اما نتیجه…


بعد از برو بیا فراوون و هی عضو شدن تو این سایت و تو اون سایت تصمیم گرفتم همینجا بمونم چون سرورهای ایرانی تقریبا فرقی با هم ندارند و همه شبیه همند. و خارجی هم از نظر رسم الخط و نقطه گذاری زبان فارسی و یه سری جزییات دیگه برای فارسی زبانان مشکل دارند. مثل اینکه باید با بلاگفا آشتی کنم و همینجا بمونم. خودمم لوس نکنم دیگه!!!!
البته دلم می سوزه چون یه عالمه اطلاعات لینک ها و دسته های غذاها و پست ها رو جابه جا کرده بودم که خوب هنوز ۱۰ درصد این وبلاگ هم نبود. و منم دیدم که این کار هم کمرشکن و طاقت فرساست و هم در نتیجه چندان تفاوتی جز خسته شدن نداره در نتیجه تو همین خونه می مونم! یه دستی به سر و روش می کشم و همینجا می مونم و برای دوستای گلی می نویسم که به آشپزی به عنوان هنر اعتقاد دارن.
به هر حال از همدلی ها و همراهی همه ممنون.
بیچاره وبلاگم این چند روزه چه استرسی گرفته بود تازه اونم کی؟ نزدیکای سالروز تولدش. ای بابا من چه مامان بدی ام برای این طفلک. می خواستم بذارمش سر راه؟! باید بهش تبریک بگم که آخرش تونست دوباره دل منو به دست بیاره. سعی می کنم عکسای پستای قبل رو به مرور زمان دوباره آپلود کنم فقط مشکل اینه که من همه ی عکس ها رو ندارم و اگه تو اینترنت هم نیابمشون با ید از خیر بعضی ها بگذریم. ببینیم چه می شه. هر چه بادا باد.
به ز.دی می ام و تند تند هم اپ می کنم. ممنون که به من دلگرمی می دین. اونم تو دنیای سرشلوغی که همه مون داریم و هر ثانیه یک مون دچار ناامیدی و افسردگی می شیم.
با این دعا که همیشه من انرژی نوشتن دستورهای جدید و شما انرژی درست کردن و خوردنشون رو داشته باشین پستم رو به پایان می برم و در خدمتتون هستم!
یه پیشنهاد: می خوام به بخش موضوعات وبلاگ دو بخش اضافه کنم که به کمک و همراهی شما نیاز دارم:
۱. غذاهای شما:
دستورغذاهاتون رو با عکس بفرستید تا من بذارم تو وبلاگ البته به اسم خودتون.
۲. دستپخت شما:
عکس غذاهایی که از این وبلاگ درست کردین برام بفرستید و تجربه ای که به دست اوردن و نظرتون رو درباره ی اون غذا برام بفرستید تا بازم به اسم خودتون بذارم اینجا.
به امید پختن و خوردن یه عالمه غذای جدید: شادی خانوم
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

13 پاسخ برای و اما نتیجه…

  1. کویریات :گفت

    خوب ما خوشحالیم که بالاخره می نویسین! جاش خیلی مهم نیست. امیدوارم دیگه مشکلی نباشه و همه چیز پست و عکس و … مرتب باشه. منتظر غذاهای خوشمزه هستیم!

  2. کویریات :گفت

    راستی پیشنهاد هاهم خیلی جالب بود. خصوصاً دومی… من هم داشتم به همون فکر می کردم واسه وبلاگ خودم. آخر احساس می کنم بقیه هم دوست دارند دیگران عکس هاشونو ببینند. و این خیلی جالب و جذاب ه. خلاصه چیز جالبی خواهد بود.

  3. زهره :گفت

    با سلام و ارادت بر شادی خانوم عزیز و گرامی.مدت هاست خواننده سایت آموزشی و هنر ی زیبا و ارزش مند تان هستم.همیشه مانند امروز موفق و پیروز باشید.

  4. نازنین :گفت

    آخییییییییییییییییی خدا رو شکر به نتیجه رسیدی

    دیگه بهونه نداریا!!!!!! برامون تند تند آپ کن

  5. نوشین :گفت

    سلام عزیزم. میبینم که هی جابجایی و ین حرفا.. ولی خودت هم میدونی که سر و ته و وسط همه وبلاگها همینه. من بلاگفارو ترجیح میدم و باهاش انس گرفتم.
    شاید بچه ها عکسات رو داشته باشن نه؟
    راستش با برو بچه ها سرم شلوغه مادر و خلاصه که دیگه وقتی نمیمونه که بیام چت. ولی اگر یک روز و ساعت رو مشخص کنیم پایه ام. بوس و لاو یو. بینظیری.

  6. گلابتون :گفت

    سلام جیگر …. خوب شد بالاخره تصمیم گرفتی .
    بیا یه چنذ تا دسرجات توت فرنگی بذار که توت فرنگیا رو دستم باد کرده ….

  7. دل نوشته .. فائزه :گفت

    سلام شادی جون
    خوشحالم بازم برگشتی همینجا
    من از وقتی که دستور غذاهام رو گذاشتم از همشون یه نسخه نگه داشتم تو هم سعی کن همین کارو بکنی چون اصلا به این سایتهای آپلود کننده هیچ اعتباری نیست

  8. سلام شادی جون گل خیلی خیلی خوشحالم که بالاخره دوباره میای و مطلب میدی عزیزم آره گلم اسباب کشی به زحمتش نمی ارزه همون بهتر که با صابخونه کنار بیای موفق و موید باشی عزیزم

  9. ساناز :گفت

    سلام شادی جون
    خوشحالم که قرار تند تند آپ کنی.
    شادی جون من بیشتر دستورهای غذات را توی ورد ذخیره کردم
    اگه خواستی بگو شاید عکسایی که مد نظرت من داشته باشم

  10. موفق باشی خانومی. منتظر کارای جدید میمونم.
    پیشنهادا هم خیلی خوبه. مطمئنا دوستان هم استقبال میکنن.
    شاد باشی گلم.

  11. چه خوب كه انرژتيك و ديناميك هستي و باز هم مي نويسي . من خيلي از غذاهاي تو رو درست كردم ، ولي عكسي ازشون ندارم . از اين به بعد هر وقت درست كنم ، حتما عكس مي گيرم و حتما برات مي فرستم .

    آره خیلی خوبه. می ذارم تو وبلاگ به اسم خودت

  12. سحر :گفت

    سلام شادی جان بعد از مدتها اومدم به وب لاگت سر زدم ولی فرصت نشد کامل بخونمش فقط می خواستم حالت رو بپرسم و اینکه بدونم کمر درد بهتر شده. امیدوارم خوب شده باشی.

    خوبم. خیلی بهترم. ممنون از لطفت

  13. زهرا :گفت

    من موافقم
    برات بفرستم
    بفرست….با عکس ها!

پاسخی بگذارید

