تولد وبلاگم، کیک باقلوا و تایپک مامانای هنرمند!


بعله. داشتیم کیکی می پختیم و در ذهن خود تصور کرده بودیم که فردا تولد دوسالگی وبلاگمان است. گفتیم سری بزنیم به آرشیو مطمئن شویم و دیدیم عجب مادر فراموشکاری هستیم ما!!!! دو سال گذشته و ما هنوز نمی دانیم وبلاگمان ۲۳ اردیبهشت متولد شده نه ۲۴ اردیبهشت. خلاصه کلی خجالت زده شدیم. اما خدا را صد هزار مرتبه که درست کردن کیک مقارن با این روز شد و کیکه آبروی ما را خرید!!!!!
و اما ….
کیک باقلوایی که امروز برای این وبلاگ جان پختم از کجا آمده؟
جریان از این قراره که من تو الجزایر چون وقت خالی و بیکاری زیاد داشتم یکسره در حال سرچ نمودن بودم. اونجا برای اولین بار با تایپک مامانای هنرمند نی نی سایت اشنا شدم . این تایپک رو نجما جون درست کرده یا به قول معروف بنیان گذارش بوده و در اون جمعی از خانومی هنرمند دستورای آشپزی می ذارن و تجربیاتشون رو با هم رد و بدل می کنن.  اونجا که بودم هر از گاهی سر می زدم. ایران که برگشتیم خودم هم  عضو شدم و بیشتر می خونم. خلاصه جای خیلی خوبیه. سر بزنید که پشیمون نمی شید. برای دیدن این تایپک اینجا کلیک کنید: مامانای هنرمند و هنر دوست
راستی  فروم یه سایت به اسم بانو هم خیلی از دستورای دوستانی رو که اینجا می نویسن کپی کرده منظورم اینه که کسایی که اونجا می نویسن کپی کردن مثلا خانومی با اسم کاربری عروسک. هر چقدر هم نویسنده ها اعتراض کردند نه تنها فایده ای نداشت بلکه مدیر سایت به جای رسیدگی به موضوع شناسه کاربریشون رو غیرفعال کرد. برای حمایت از نی نی سایت که واقعا جای به درد بخوری یه همه ی اینا رو نوشتم.
و اما بهارگل خانومی یه دستور کیک باقلوا توی دستورات اونجا گذاشته بودن که بنده اومدم امروز امتحان کنم که الکی الکی شد کیک تولد وبلاگ بنده. خدا رو شکر که ارشیوم رو چک کردم وگرنه بچه افسردگی می گرفت
دستور این کیک رو اینجا می تونید ببینید.
در ضمن تا یادم نرفته بگم که دستوراتی که خانمهای هنرمند توی این تایپک می ذارن توی یه وبلاگ جمع اوری شده. این وبلاگ هست: نی نی سایتی های کدبانو!
سر بزنید که پشیمون نمی شید.
منبع: تایپک مامانای هنرمند و هنردوست نی نی سایت.
کیک پز و تولد گیر:آشپز مدرن یعنی همون شادی دیگه!
این نوشته در کیک های شیرین, حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

44 پاسخ برای تولد وبلاگم، کیک باقلوا و تایپک مامانای هنرمند!

  1. مامان مهدیه :گفت

    شادی جون چه قدر ویلاگ خوب و قشنگی داری باید سر فرصت بیام و بخوانم … بهره فراوان ببرم …. تولد 2 سالگی اش مبارک باشد …

    مرسی مامان مهدیه. لطف داری.

  2. مامان مهدیه :گفت

    ببخشید …شادی جون …فقط بعضی عکس ها باز می شود.. کیک باقلوات را می خوام ببینم اما هر کاری می کنم نمی توانم

    درستشون کردم

  3. شبنم از سفره خونه :گفت

    شادی جون سلام

    تولدت کوچولوی مامانیت مبارک عزیزم ..

    الهی صد ساله بشه .. موفق و سلامت باشی

    عکس کیک برای منهم باز نمیشه !!
    ممنون از محبتت. عکسا رو درست کردم.

  4. روزانه :گفت

    سلام
    من به شما خیلی سر می زنم. وبلاگتونم خییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم! به منم سر بزنید! خب چی میشه وبلاگ تازه منم جزو دوستات بذاریییییییییییییی
    اینم آدرس:http://roozanehaeaman.blogfa.com
    چشم چرا گریه می کنی حالا؟

  5. نازنین :گفت

    سلام
    تولد 2 سالگی وبلاگت مبارک
    یه چیز میگم قاط نزنی ها عکس هات باز نمیشه ضربدر میاد
    به خدا من هیچ کاره بیدم خب باز نمیشه فدوست دارم عکس کیکیت رو ببینم

    مرسی. عکسا رو درست کردم. می بینی حالا؟

  6. سر آشپز :گفت

    سلام شادی جون!

    تولد وبلاگت مبارک!!!!!!!!!!

    حتما به این سایتی که گفتی سر میزنم.

    ولی واقعیتش زیاد حال کیک پختن ندارم. ولی خیلی شکلش خوشگله!

    منم آپیدم بیا پیشم
    مرسی دوست جان. کیک سختی نیست. یه بار بخوری مشتری می شی مثل خودم.

  7. ممنون چه سایت خوبی بود تولد وبلاگتم مبارک.

    مرسی یاسمن جان.

  8. کویریات :گفت

    به به تولد وبلاگتون خیلی مبارک امیدوارم که همیشه تویش پر باشه از غذاهای خوشمزه و ما بیاییم و چیز یاد بگیریم. خیلی خوب شده این کیک باقلوا! به قول اینجایی ها باکلا وا!
    شاد و شیرین کام باشین

    مرسی. اره خیلی خوشمزه هم بود.

  9. منصوره :گفت

    تولد وبلاگت مبارک , کیک با قلوایت خیلی با سلیقه است

    ممنون از لطفت

  10. عطر مریم :گفت

    سلام شادی جون
    من فکر می کنم که همه عکسهای وبلاگ شما رو داشته باشم.
    اگه بعضی از عکسهاتون رو ندارین بگین من آپلود کنم و لینکش رو براتون بذارم که بذارین
    ممنون. چک می کنم و اگه لازم بود خبر می دم.

  11. مازیار :گفت

    سلام
    شما آنتی ویروس نود استفاده می کنید؟
    شما آنتی ویروس کاسپر استفاده می کنید؟

    میخوای هر روز آپدیتش کنی؟
    بیا تو وبلاگ من آپدیتش کن .
    هر روز user & password جدید می ذارم واسش

    تبادل لینک هم خواستی با هم بکنیم من پایه هستم
    شما منو با نام # آپدیت nod32 # لینک کن بعد به من خبر بده

    آپدیت نود 32
    http://www.nod32us.mihanblog.com

    فروشگاه محصولات آموزشی و گرافیکی
    http://www.1000ax.com

    پرتال تبلیغات رایگان اینترنتی آگهی رایگان بدین جایزه بگیرید
    http://www.niazeshoma.com

  12. بهار گل :گفت

    سلام شادی جان…2 سالگی وبلاگت مبارک….
    انشالله همیشه سلامت باشی تا هنر درکنی…
    اما…مدینه گفتی و کردی کبابم…من عاشق این کیکم…توی خونه ما 2 روز بیشتر دوام نداره…من همیشه مواد را 2 برابر میکنم..نوش جان با چایی جای من بخور
    برات بهترینها را ارزو میکنم

    مرسی بهارگل جون. فکر کنم ما هم طرفدار دائم شدیم. خیلی خوب بود. مخصوصا جلوی پدرشوهر جان که شب اومده بود کلی مایه افتخار شد. هی می پرسید چی توشه که انقدر خوشمزه است!

  13. رویا :گفت

    سلام دوست عزیزم .تولد کوچولوتون مبارک .خیلی خوشحالم که به نتایج خوبی رسیدید وماندنی شدید .

    ممنون رویا جون.

  14. ادم برفی :گفت

    شادی جون تولد وبلاگت مبارک

    مرسی عزیزم

  15. آتوسا :گفت

    سلام شادی جون
    تولد وبلاگت مبارک . شادی جون کاشکی می شد متن وبلاگت رو کپی کرد چون من طرز تیه غذا ها رو در فایلی نگه می دارم تا هر موقع خواستم استفاده کنم ولی الان مدتی است که اینجا این امکان وجود نداره
    به خاطر وبلاگ قشنگ وپر بار ات ممنون
    به خدا نمی شه عزیز دلم. از بس از وبلاگم مطلب دزدیدن و اینور اونور گذاشتن خسته شدم. برام میل بزن ببینم چه می تونیم بکنم

  16. مبارك باشه عزيزم . الهي 120 سالگيش رو جشن بگيري . واقعا ازت ممنونم كه 2 سال وقت و انرژي گذاشتي تا تجربيات خوشمزه ات رو با ما share كني . الهي دلت هميشه شاد باشه .

    ای بابا. خواهش می کنم. ایشالا جون داشته باشم همون 120 سالو می نویسم و شما استفاده کنید.

  17. قاصدک :گفت

    مبااااااااااااااااااااااااارک بااااااااااااااشه

    اینم از طرف من

    مرسی عزیزم

  18. میناز :گفت

    سلام شادی جون تولد وبلاگت مبارک
    فکر کنم منو به یاد بیاری من همیشه وبلاگ شما رو میخونم من یکی از مدیران سایت بانو هستم شما گفتید که ما از نی نی سایت کپی برداری میکنیم اگر این جور موارد باشه مدیر ارشد سایت ما رسیدگی میکنه وتذکر میده که همه مطالب با لینک منبع باشه خیلی کم پیش میاد مطلبی بدون منبع در سایت قرار بگیره
    سلام میناز جان. ممنون از تبریکات. برای این که در جزییات این ماجرا قرار بگیری به همون آدرس نی نی سایتی ها برو و حدود صفحات قبل از 600 رو چک کن. می بینی که چند نفر از این موضوع ناراحتند و باهاشون رفتار بدی شده.

  19. ستاره شب :گفت

    سلام شادی جون شرمند دیر رسیدم
    تولد وبلاگت مبارک

    خواهش می کنم. خیلی هم به موقع است. ممنون

  20. عطر مریم :گفت

    باشه شادی جون

  21. اسما :گفت

    سلام یه سوال ……نشاسته ی ذرت رو به چه دلیل تو بعضی کیکها میریزن؟؟؟؟/اگه نشه تهیه کرد جایگزینی هم داره؟؟؟لطفا جواب بدید.مر30فکر کنم برای انسجام و سفت شدن کیک اضافه می شه. من که تا حالا امتحان نکردم و نمی دونم جایگزینش چیه.

  22. هزاران بار ممنونم بابت معرفي وبلاگ ني ني سايتيهاي كدبانو

    شادي ! شما چرا انقدر خوبي ؟ چرا همه مثل شما نيستن ؟؟؟خواهش می کنم. ای وای چرا خجالت می دی آدمو؟!

  23. عطر مریم :گفت

    شادی جون یه سوال:
    اگه از توی سایر وبلاگ های آشپزی هم چیزی درست کنیم، و با دستور پخت و ذکر منبعش در اختیار شما قرار بدیم که بذارین تو وبلاگتون اشکالی نداره؟
    یعنی منظورم اینه که برای اون قسمت که گفتین :
    (((( دستور غذاهاتون رو با عکس بفرستید تا من به اسم خودتون بذارم تو وبلاگ)))) اگه این غذا رو از یه وبلاگ دیگه یاد گرفته باشیم موردی نداره؟نه عزیزم. اون که اون که رو اینترنت هست و ملت می تونن سرچ کنند و بیابند. منظورم غذای خودت یا مثلا کتاب اشپزی یا دستورایی که از این و اون می گیریم و درست می کنیم هست.

  24. راحله :گفت

    سلام.
    یه سوال داشتم این کیک باقلوایی که گذاشتید همونی نیست که توی آرشیو سایت خودتون هم هست که قبلا نوشته بودید. منظورم اینه که این دو با هم فرق دارند. من اون رو پخته بودم خوشمزه شده بود حالا می خوام ببینم این یکی با اونی که قبلا شما دستورش رو گداشته بودید (اگه درست یادم باشه گفتید از دخترخاله تان یاد گرفتید و…) تفاوتی داره یانه؟
    ممنون از زحمتی که می کشید. تولد وبلاگتون هم مبارک.
    دستورا شبیه همه. فقط میزان موادش فرق داره. ولی من این یکی رو بیشتر خوشم اومد.

  25. اگر در تهران زندگی میکنی ، اگر نیاز به اینترنت پرسرعت و ارزان داری از این استفاده کن :

    فقط کافیه کانکشن بسازی و شماره تماس رو این قرار بدی :

    9092303377

    بدون صفر قبلش یا کد !
    رمز عبور و شناسه هم نمیخواد .

    به همین راحتی به اینترنت وصل شو و هزینش رو هم 2 ماه بعد پرداخت کن.

    فقط کافیه یه بار امتحان کنی.

    به دوستات هم معرفی کن. بهترین اینترنت برای دانلود

  26. گلابتون :گفت

    میگم شادی جون با توجه به هنرمند بودنت و کیک باقلوا پختنت و عضو فروم نی نی سایت شدنت … فقط نی نی ات کمه دیگه ….ای بابا…..

  27. عطر مریم :گفت

    راستی شادی جون می خواستم بگم اولین وبلاگ آشپزی ای که من باهاش آشنا شدم وبلاگ شما بود.
    خیلی برام هیجان انگیز بود و خیلی دوسش داشتم. واسه همینم ارادت خاصی به وبلاگ شما دارم.
    الانم هم شما رو خیلی دوست دارم هم وبلاگتون رو
    موفق باشین ممنون عزیزم

  28. سحر :گفت

    وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
    این هم ایدی من : sahar.tala20

  29. دوست :گفت

    تولد وبلاگت مبارک
    این کیک بدون آرد درست میشه؟ در دستور پخت فقط پودر بادام داشت یعنی هیچ اردی بکار نمیره؟ کیک بدون ارد که پف نمیکنه! اگه ممکنه توضیح بدهید
    مرسینه با آرد درست می شه. من آرد رو با بکینگ پودر ریختم. فکر کنم تو دستور اصلی جا افتاده.
    بعد نوشت: نه جا نیفتاده. همونجا که بکینگ پودر رو نوشته قبلش آرد رو نوشته که به کلمه ی قبلی چسیده و سر هم شده اینجوری: به همزن نداریمارد و بکینگ پودر….= به همزن نداریم آرد و بکینگ پودر…..

  30. عطر مریم :گفت

    آهان ok مرسی شادی جون

  31. ارکیده :گفت

    سلام شادی جون.مرسی که هنوز منو فراموش نکردی. خانمی تولد دو سالگی وبلاگتون مبارک.ممنون خانومی

  32. میناز :گفت

    شادی جان سلام به تاژیک مامانای هنرمند رفتم ونوشته هاشون رو خوندم بله حق با شما بود .اما اون زمان عروسک تازه عضو انجمن بانوان شده بود وما در جریان این موضوع نبودیم اما بعد از اینکه ارسالهاش توسط مدیر سایت کنترل شد ومشخص شد که از نی نی سایت برداشت کرده تمام ارسالها اصلاح شده ولینک منبع در آخر هر ارسالی گذاشته شده دیگه فکر نمیکنم مشکلی باشه .

  33. زهرا :گفت

    تولد 2 سالگی وبلاگت مبارک
    راستی شمعهاش کو . چرا کلاه سرتون نزاشتین؟؟آخه یادمون رفته بود تولد طفلکی رو. نگی بهش ها!

  34. آفاق :گفت

    شادی جون تولد وبلاگ خوشگلت که حس وبلاگنویسی رو در من بیدار کرد تبریک میگم
    بابت کیک خوشگلت هم یه عالمه مرررسی
    خوشحالم که مشکلات نقل مکان و اینا حل شد و همینجا موندگار شدی عزیزم
    برقرار و شاد باشیممنون عزیزم

  35. سلام دوست عزیز . با عضویت در این گروه میتونی 3000 اس ام اس رایگان از اینترنت به موبایل دوستات بفرستی.

    اینم ایدی من کاری داشتی در خدمتم . sahar_tala59

    اینم آدرس گروه :

    http://www.tejaratshop.com/modules.php?name=News&file=article&sid=338

  36. مامان مهدیه :گفت

    شادی جون خیلی ممنون که از نی نی سایتی ها حمایت کردی …. چند روز بود که می خواستم ازت تشکر کنم …. متاسفانه فرصت نمی کردم ….دستت درد نکند.خانمم کار بزرگی کردی…خواهش می کنم.

  37. مامان مهدیه :گفت

    شادی جان سلام ..مطالب بالا را الان خواندم … اگر اشکال نداشته باشد می خواهم از میناز عزیز به خاطر پی گیری موضوع کپی از نی نی سایت تشکر کنم خوشحالم که مسئولان سایت متوجه اشتباهشون شدند…. برخورد نادرست مسئولان اون سایت بیشتر از کپی مطالب آزار دهنده بود…

    نقل قول از میناز عزیز
    «شادی جان سلام به تاژیک مامانای هنرمند رفتم ونوشته هاشون رو خوندم بله حق با شما بود .اما اون زمان عروسک تازه عضو انجمن بانوان شده بود وما در جریان این موضوع نبودیم اما بعد از اینکه ارسالهاش توسط مدیر سایت کنترل شد ومشخص شد که از نی نی سایت برداشت کرده تمام ارسالها اصلاح شده ولینک منبع در آخر هر ارسالی گذاشته شده دیگه فکر نمیکنم مشکلی باشه «

  38. میناز :گفت

    مامان مهدیه جان مچکرم

    ما که با کسی دعوا نداریم

  39. شادي جون يه سوال دارم ، جوابش رو خيلي فوري مي خوام . كيك هاي معمولي رو مي شه با خامه فرم گرفته تزئين كرد يا حتما بايد كيكمون اسفنجي باشه ؟چرا نمی شه. خیلی هم خوب می شه. من که خیلی دوست دارم. فقط سنگین تر از کیک اسفنجی یه.

  40. سلاممممممممممممممم شادی جونممممممممممممم

    خیلیییییی خیلییییییییییییییی مبارکککککککککککککک باشه و ایشالله که خودت و وبلاگت عالیتتتتتتتتتتتت 150 ساله شویددددددددددددد و مرسی از کیک عالی و خوشمزه

    بووووووووووووووووووووووووووس

    و از همه مامانهای هنرمند و هنردوستتتتتتتتتتتتتتتت عزیز و مهربون هم ممنون و خسته نباشید میگممممم ،من هم این تاپیک رو میشناسم و پیوندشون تو وبلاگم هست و واقعا همگی کارشون عالیه…خواهش می کنم. ایشالله تولد وبلاگ شما!

  41. ثریا :گفت

    ممنون شادی خانم گل گلاب که این تاپیک رو معرفی کردی عالی بود. من قبلا تو نینیسایت عضو بودم ولی اونجا نرفته بودم.
    J’ADORE VOTRE BLOG!!!!!

  42. لاله :گفت

    با سلام و خسته نباشید.
    دیروز برای اولین باروب شما رو میدیدم،بینهایت لذت بردم به شما نمره ی 20رو میدم ،خوشحالم و از شما شادی خانم گل تشکر میکنم خواهش می کنم. مرسی!

پاسخی بگذارید

