دستپخت شما3: کاناپه ژامبون


این دستور رو زهرا جون گل برام فرستاده. البته چند تا دستور دیگه هم فرستاده و کلی ذوق مرگم کرده با این کار. من همونجور که برام فرستاده براتون می ذارم. این اولی رو داشته باشین. بقیه رو هم به مرور می ذارم.
کاناپه ژامبون
نان تست+ کره+ ژامبون+ یک حلقه تربچه+ یک تکه پنیر (گودا)
نان تست را به چهار قسمت تقسیم کنید و بعد رویش را کره بزنید (کره را چند ساعت قبل از یخچال بیرون بیاورید تا نرم شود) ، بعد یک تکه ژامبون، یک حلقه تربچه و بعد هم هر پنیری که دوست دارید.
راستی: شما هم اگه دستوری دارین که تجربه شده با عکس بفرستین می ذارم اینجا!
دستپخت و عکس: زهرا  خانم عزیزم.

 

این نوشته در اردور و پیش غذا, دستپخت شما ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای دستپخت شما3: کاناپه ژامبون

  1. کویریات :گفت

    دست شما و زهرا خانم درد نکنه. چه ساده و خوب. من شاید به جای تربچه ترجیح بدم گوجه برشته و خیارشور بذارم ولی خیلی آسون و خوبه واسه اردور.
    راستی یه بارم گفته بودین که اگه ما از غذاهای شما درست کردیم عکسش رو بدیم من یکی دو تا باید داشته باشم. اون میگو با بادوم زمینی رو دارم عکسش رو (غذای اندونزی بود) دیگه فکر کنم بازم چیزهایی باشه، بفرستم؟بعله. چرا که نه؟! خیلی هم خوشحال می شم.

  2. رویا :گفت

    مرسی شادی خانوم که اینقدر زیبا توضیح دادید ومرسی زهره خانوم
    من هم این تست ها درست می کنم .میان وعده های خیلی خوبیه .باز هم مرسی .

  3. آفاق :گفت

    چه با مزه و خوردنی هستن اینا!! به به!!
    دست سازنده و شادی جون درد نکنه
    منم به جای تربچه با خیارشور خیلی موافقم

  4. زهرا :گفت

    سلام امیدوارم شاد شاد باشید.
    شادی جان میشه لطف کنید پلو مکزیکی هم آموزش بدید.
    رمن بلد نیستم. اگه رسیپی اش رو پیدا کردم حتما درست می کنم و می ذارم اینجا.

  5. گلابتون :گفت

    میبینم که همه جانبه ملت رو ساپورت میکنی …. تریبون آزاد شادی !
    من عکس کیکمو بفرستم ؟؟؟؟؟؟ میترسم ضد تبلیغ بشه برا وبت .بفرست بابا. من که مشکلی ندارم!

  6. آفاق :گفت

    شادی جون خواستم به اطلاعتون برسونم که اون عصرونه وحشتناک ساده شدیدا» بر دل ما نشت!! واسه صبحونه هم خوردیم کلی چسبید.
    و الان حاضریم این نون فانتزیهای خشک همگان رو به قیمت گزاف بخریمنوش جان عزیزم.

  7. دست زهرا خانوم گل درد نکنه.
    خیلی هنرمندانه درست کرده. به نظرم تربچه به خاطر ترکیب رنگی که داره و حلقه قرمز قشنگی روی ژامبون ها ایجاد کرده، خیلی بهتر از خیارشور میشه.
    تبریک میگم زهرا عزیز به خاطر این سلیقه ای که داری.
    شادی جون از شما ام ممنون.
    موفق باشید.

  8. شيرين :گفت

    سلام ، خوبيد؟ من شيرين هستم. خيلي به آشپزي و شيريني پزي علاقه دارم دلم ميخواد خيلي حرفه اي بشم ولي چون سر كار ميرم وقت مناسب ندارم كه كلاس برم. راهنماييم ميكني؟می تونی از کتاب های آشپزی و اینترنت کمک بگیری.

پاسخی بگذارید

