شیک مخلوط


مواد لازم
یه دونه انبه پوست گرفته و هسته گرفته خورد کرده
یه دونه موز پوست گرفته خورد کرده
یه پیمانه سر خالی توت فرنگی دم گرفته
دو پیمانه شیر
شکر در صورت تمایل هر چقدر دوست دارین!
همه رو بریزید تو مخلوط کن. خوب که تو هم رفت بریزید تو لیوان و نوش جان کرده و خدای قادر رو شکر گذار باشین که می شه این همه چیزای متنوع درست کرد و خورد!
سازنده و عکاس: شخص خودم
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

19 پاسخ برای شیک مخلوط

  1. من الان در حد ذوق مرگم واسه اول شدنم …منم ذوق مرگم که این ماجرای اول شدن انقدر خوبه که تو رو ذوق مرگ کرده… هورا…. به افتخار همه ی اولای دنیا!!!!

  2. يه چند روزي سفر بودم . حالا كه اومدم ، مي بينم به به ! چه كرده اين شادي خانوم با اين همه پست هاي خوشششمززززه

  3. کویریات :گفت

    این گاو ه چقدر ه گوگولی ه! حتماً خوشحال کنار نوشیدنی به این خوشمزگی ه!! من هم از این نرمک ها درست کردن خوشم می آد.

  4. صبا(برهنگی های من) :گفت

    ای والله شادی خانم گل
    خانمی ماشالله خیلی اکتیو شدی
    دیگه وقت نمی کنم کامنت بزارم

  5. منصوره :گفت

    سلام , عجب معجونی شده

  6. سلاممممممم شادی جونمممممم

    اوووووووم به به ،دستتت گلت درد نکنهههههههه گلممممممممممم

  7. رویا :گفت

    به قول منصوره خانوم .عجب معجونییییییییی.مولتی ویتامین هست .من تعجب می کنم بعضی ها با وجود این همه میوه ویتامین دار سراغ نوع شیمیایی اون می رن .مررررررررررررررررسی.

  8. آفاق :گفت

    وای شادی جون چه با حاله…اچز اون گاوه خیلی خوشم اومده
    خوش عکسه یا به همین خوشگلی
    من خیلی این شیک ها یا اسموتی یا اسموسی ها رو دوس دارم
    خوشم میاد که تند تند آپ میکنی.شادی جونهمین قدر خوشگله به خدا. از این پدیده های خوشگل تو خونه ما زیاده. همه بچه هامن دیگه!!!!

  9. گندم بانو :گفت

    سلام شادی جان. یه پیشنهادی دارم. اگه ممکنه برای هر مطلب یه عکس رو تو صفحه اول بذار و بقیه اش رو تو ادامه مطلب. این طوری صفحه وبلاگ راحت تر باز میشه و برای هر بار باز کردن صفحه تمام عکسها لود نمیشه. مرسی.مرسی. راستش زیاد دوست ندارم ادامه مطلبو ولی فکر می کنم بهش.

  10. عطر مریم :گفت

    وای چه خوشرنگه

  11. زهرا :گفت

    سلام . امیدوارم مثل همیشه شاد و پر از غذاهای لذیذ باشی.به نظرت می تونیم به جای توت فرنگی از هر میوه دیگه استفاده کرد؟ هر میوه ای یه طعم دیگه و یه رنگ دیگه می ده. اگه از کشف و اختراع تو آشپزی نمی ترسی… بعله….چرا که نه؟!

  12. دوسش داشتم.
    اصن از هر چی که اینجوری قاطی باشه و شیر ام داشته باشه تازه این همه میوه تابستونی خوشمزه ام داشته باشه خوشم میاد.
    دستت درد نکنه خانومی.

  13. زهره :گفت

    خدا را شکر که یک آشپز مدرن داریم که بهمون یاد می ده چطوری این چیزای خوش مزه را با هم ترکیب کنیم و یک چیز خوش مزه تر و مزه جدید را تجربه کنیم..

  14. گلابتون :گفت

    وااااااااااااااییییییییییییییییییی شادی …………………
    بلینی نخود فرنگی درست کردم واسه شام …… عااااااااااالییییییییییییییییییییییییییی بود . دستت درد نکنه ……
    نکات : پیازچه نداشتم پیاز ساطوری ریختم . داخلش روغن نریختم . روغنم سرخ کردنی بود . بقیه اش هم عین دستور اجرا کردم حتی وزن ها رو دقیق حساب کردم .
    فقط مال من انگار یه کمی شل تر بود توی ماهیتابه پخش شد یه کم شکلش بیضی شد به جای گرد .
    ولی مزش اش عااالی بود ….. سه سوت هاپولیش کردیم به عکس نرسید .
    گلابی کلی تعریف کرد … خودشم میخواد کامنت بذاره .

  15. گلابی :گفت

    سلام.دست شما درد نکند
    در چند کلمه وضعیت را توضیح میدهم:
    خوردیم…خوردیم…مردیم
    خداحافظ.

  16. آيدا :گفت

    لعنت به بلاگفا هرچي نوشتم پاك شد

  17. جوانه :گفت

    سلام
    مرسی از این همه چیزای خوشمزه.
    عزیزم به جای توت فرنگی چی دیگه میتونم بذارم؟

پاسخی بگذارید

