نوشیدنی انبه بستنی


مواد لازم
انبه یک عدد پوست کنده و خورد شده
بستنی یک و نیم لیوان
شیر نصف لیوان
همه ی مواد رو بریزید تو مخلوط کن و خوب مخلوط کنید و بدید دست هر کی انبه دوست نداره.
خودش خود به خود دوست دار می شه 🙂
نوشیدنی درست کن و عکاس: شادی
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

13 پاسخ برای نوشیدنی انبه بستنی

  1. دختر ابی :گفت

    حتما درستش می کنم فقط انبه گرون نیست

  2. منصوره :گفت

    سلام
    این دو ترکیب با هم خوشمزه است دست تون بی بلا

  3. عطر مریم :گفت

    واااااااااااای ما همه مون انبه خیلی دوست داریم
    عجب بستنیه با حالیه
    مرسی

  4. فائزه .. دل نوشته من :گفت

    سلام شادی جون
    باید خیلی خوشمزه بشه من که عاشق انبه ام این یکی رو حتما درست میکنم ببینم چی میشه دست گلت درد نکنه

  5. آفاق :گفت

    به به!
    آره شادی جونی راس گفتی من همین کارو کردم انبه نخوراش خوردنش

  6. sahar :گفت

    من وبلاگتونو دوست دارم. تازه دیدمش.عکس نازی هم دارین با اون گل خوشگل.
    میشه یه مدل دیگه تارت هم یاد بدین؟ البته کره اش زیاد نباشه

    lمرسی از لطفت. تو پست های آینده چشم….در مورد کره ولی قول نمی دم چون خمیر اکثر تارت ها کره داره.

  7. ثريا :گفت

    شادی جون
    2 روز پیش مرغ برشتوکیتو درست کردم. عالیییییییییی شد و خیلییییییییی لذیذ. ممنون خانمی . ببخشید قیافش خیلی حرفه ای نشد عکس نگرفتم. دفعه بعد ختما می گیرم. شاد باشیییییییی

  8. مامان :گفت

    سلام شادی جان عالی بود واقعا دستت درد نکنه

  9. چقدر تو درست كردن غذا و دسر و … خلاقيت و ابتكار داري !

  10. جلالی :گفت

    سلام شادی خانم .
    ممنون خیلی خوشمزه بود .

  11. نوشین :گفت

    به کسیکه انبه دوست داره دولیوان بدین لطفا چطوری دختر؟ خوشحالم میبینم مینویسی. بوس

پاسخی بگذارید

