دستپخت شما4: ماهی تنوری


دوست عزیزم زهرا جون قبلاً یه سری دستور غذا برام فرستاده بوده که یکیش رو هم با عنوان کاناپه ژامبون گذاشته بودم. اینم دومیش با تشکر ویژه از دوست جونم.
ماهی تنوری
ماهی از هر مدلی که دوست دارید، باور کنید من اسم اینی که درست کردم نمی دونم
ماهی رو که نباید خیلی هم بزرگ باشه رو توی یه ذره روغن یا کره تفت بدید ، بعد بزارید داخل ظرفی که می تونید بزارید توی فر، روش پنیر رنده شده بریزید و خامه در کنارش.
همراه ماهی می تونید از هویج استفاده کنید، گرد گرد ببرید، آب پز کنید و بعد که هویج ها رو هم با کره و خامه تفت دادید، کنار ماهی بزارید و در فر قرار بدید، فکر می کنم یک رب کافی باشه، می توید بیشتر بزارید تا طلایی هم بشه . نوش جان البته نمک هم که دیگه لازم نیست بگم.
دستپخت و عکس: زهرا جون
این نوشته در دستپخت شما, غذاهای دریایی ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

13 پاسخ برای دستپخت شما4: ماهی تنوری

  1. منصوره :گفت

    سلام
    دستتون درد نکنه ساده و راحت ولی خوشمزه

  2. چه غذای ساده وزیبایی .حتما خوشمزه هم هست

  3. ممنون از ماهی منم اون کیک رو سالها پیش برا تولد نگار پختم. من یه باربی رو از کمر جدا کردم و یهچاقو فرو کردم توش که بتونه راحت تو کیک قرار بگیره اما میدونی که الان شیرینی فروشی ها مثلا قنادی لادن باربی مخصوص این کار رو دارن که اصلا نیم تنه است به هر حال ممنون

  4. عطر مریم :گفت

    ماهی اگه خوب درست شه خیلی خوشمزس
    اینم که خیلی باحاله
    مرسی

  5. روناک :گفت

    سلام شادی عزیز ،ممنون ایده جالبی بود من یه رقم ماهی رو بهت پیشنهادمیکنم شاید تا حالا درست نکرده باشی البته جسارت نباشه استاد،ماهی رو با بخار سرکه درست کن بعنی توی ظرف مخصوص، سرکه بریز با شعله کم روی ظرف توی آب کش مخصوصش ماهی رو بذار البته نباید خیلی هم ماهی کوچیک باشه،با بخار اون ماهی می پزه ،برا بغل بشقابی هم یه سری سبزیجات رو که دوست داری به صورت بخارپز،موفق باشی، شاد .دوست دارم.

  6. احتمالا باید خامه اش رو فاکتور بگیرم !
    دست شادی خانوم و زهرا خانوم درد نکنه

  7. ممنون با تفت دادن هویج با خامه و کره خیلی موافقم

  8. جوجوک :گفت

    سلام عسلکم
    ممنون از محبتی که می کنی و ما را از تجربیاتت محروم نمی کنی.
    خامه صبحانه باید باشد یا خامه ترش هم داریم
    به جایش ماست چکیده هم می تونیم استفاده کنیم؟
    عزیزم!
    من 3 روز مونده به ماه رمضون عروسی ام است و آشپزی ام صفره.
    کمکم می کنی؟؟؟
    می شه دستور غذاهایی که برای افطار یا سحر می شه استفاده کرد را لطف کنی بنویسی.
    لیست غذا هم بدهی کلی لطف کردی به من
    راستی لینکت می کنم.
    ممنون می شم لینکم کنی.
    در پناه خدا شاد و تندرست باشی تا بنویسی از هنرمندیهایت
    تا ما استفاده کنیم

  9. ستایش :گفت

    سلام شادی جون
    بهت تبریک میگم
    سایتت خیلی مفید و جالبه
    امیدوارم موفق باشی

  10. الی Evchi :گفت

    شما تازه عروسا رو لینک نمی کنید ؟؟؟

  11. mrm313 :گفت

    سلام خسته نباشید
    من شما رو با اسم موردنظرتون لینک کردم
    ممنون میشم شما هم منم با اسم » دل نوشته های MRM «لینک کنید
    ممنون

  12. راز :گفت

    سلام…بهتون خسته نباشید می گیم…می همیشه به وبلاگتون سر می زنم و از دستورات غذاییتون استفاده می کنم…
    من شما رو لینک کردم خوشحال میشم لینکم کنید…
    آِشپز خانومی http://ashpaaazkhanoomi.blogfa.com

  13. parirokh :گفت

    Salam azizam ,daste golet dard nakone ,mikham ye pishnahad bedam ,mahio mitunid alave bar sabzijat ba pureye sib zamini ham serv konid va ba nune baget meyl befarmayid ,kheyli khoshmaze mishe hatman emtehan befarmayid ,khosusan age mahi Salmon bashe .

    movafagh bashi

پاسخی بگذارید

