گوشواره های خوردنی!!!


سلامی چو بوی خوش آشنایی
من اومدم!!!!
خوش اومدم!!!!
فعلاً گرهی از کار ما باز نشده اما من خوبم. زندگی ادامه داره. منم که خدا بخواد ادامه دارم….همچون بادبادکی دنباله دار.
ای بابا نزده به سرم. گفتم دور هم هستیم کمی بخندیم. خیلی وقته نخندیدیدیم!
حالا…..
عرض کنم که در این پست خبری از دستور غذا نیست….چرا که دیروقته و بنده خوابم می آد. فردا هم امتحان زبان دارم و هنوز لای کتاب رو لطف نکردم باز کنم. گفتم بیام خودی نشون بدم و برم بخوابم. برای امتحان هم خدا خودش بزرگه.
شب حضرات عالی…..
داشت یادم می رفت.
این دو تا گوشواره خیلی بامزه ان. ببینین و حالشو ببرین. اگه تو ایران بود من واسه خودم می خریدم! من دو تاش رو دوست دارم ولی این آوکادو رو که لنگه به لنگه است بیشتر تر دوست دارم! شما جی؟
راستی چون الان در حالت غش هستم جواب هیچ کدوم نظرها رو نذاشتم. نزنید بابا. بعداً می ذارم. شب خوش.
این نوشته در حرف های همینجوری!, عکس های بی ربط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

19 پاسخ برای گوشواره های خوردنی!!!

  1. سلام دوست عزيز

    گالري عکس Wondermage با بيش از 1100 تصوير با کيفيت در 11 بخش مجزا شما را به ديدن اين تصاوير دعوت مي کند. اميدوارم از تصاوير خوشتان بيايد و ما را از نظراتتان محروم نکنيد.

    در صورت تمايل Wondermage را با نامي دلخواه که مفهوم گالري را برساند در صفحه خود لينک کرده و به ما اطلاع دهيد تا به عنوان تشکري کوچک متقابلا در دايرکتوري ما لينک شويد.

    به دوستانتان هم اطلاع دهيد، شايد اوقات خوبي را در گالري سپري کنند.

    اميدوارم موفق باشيد و از تصاوير لذت ببريد.

  2. منصوره :گفت

    سلام خانمی
    دیگه کم پیدا شدی , خوبی ؟ گوشواره ها هم چقدر خوشگله

  3. شهلا :گفت

    فکر کنم گفته بودی تو پست بعد با یه دستور غذا میام؟؟؟!!!!

  4. گیلدا :گفت

    سلام شادی جان. خوبی؟ خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی. منتظر دستور غذاهای خوشمزه و زیبات هستم

  5. روناک :گفت

    سلام خسته نباشی خانمی، خوبی؟امیدوارم امتحان زبانت رو خوب شده باشی و مشکلت هم به زودی زود حل بشه. منتظر یه دستور غذای جالب و خوشمزه هستم.

  6. لیمو :گفت

    به به چشممون به جمالتون روشن شد خوشحالمون کردی.
    چه گوشواره های خوشگلین.
    راستی 5شنبه مهمونی داشتیم. از اون پنیر خوشمزه هات درست کردم با این تفاوت که بجای سیاه دونه، زیره سیاه ریختم و به جای نعنا، پونه ریختم. هم خوش قیافه بود هم خوشمزه. دستت درد نکنه فقط یادم رفت ازش عکس بگیرم

  7. آخی … چقدر خوشحالم که حالت خوبه عزیز

  8. صبا(برهنگی های من) :گفت

    راستی این گوشواره ها منو یاد اون خانم معلمه که توی کارتون سفرهای علمی بود انداخت

  9. ستایش :گفت

    سلام خوبی؟
    پس دستور غذا کو؟

  10. candle :گفت

    وااااي ! چه خوشملن

    خدا رو شكر كه رو به راهي . ايشالا امتحانتم خوب ميشه . تو پست بعدي بنويس كه خوب شده .

  11. ازاده-ش :گفت

    سلام
    امیدوارم کارهاتون رو به راه بشه
    راستی میتونی عین این گوشواره ها رو درست کنی ..
    شرکت ابرهاردفابر یکسری خمیر داره که باهاشون میتونی همه چی درست
    کنی … تازه وقتی میخوای گوشواره اینا درست کنی خودش بخش فلزیشو
    داره.. یا انگشتر اینا این سایت فارسیشه : http://www.eberhardfaber.ir
    فکر کنم تو شهر کتاب نیاوران محصولاتشو پیدا کنی

  12. سلام شادی جون
    خوبی؟
    خیلی خوشگن اینا
    راستی من از این به بعد به جای عطر مریم اسم وبلاگم رو می نویسم
    خوش باشی

  13. هم سؤال از علم خیزد هم جواب
    همچنان که خار و گل از خاک و آب

  14. پیمان :گفت

    من مدیر سایت تاپ باکس هستم
    لینک باکس ما جزو پر بازدید ترین لینک باکس های ایران هستش
    با بازدید +50000
    و رنک 4 را در گوگل
    اگر لینک باکس مارا در وب خود قرار دهید به شما لینک ثابت داده خواهد شد که میتواند بازدید سایتتون را چند برابر افزایش بده
    میتونید چند روز امتحان کنید و نتیجه هیت های این لینک باکس رو ببنید
    توجه داشته باشید که اگر لینک باکس اولین یا حداکثر دومین لینک باکس باشد ما هم
    به شما جای بهتری میدیم و هیت های بالاتری
    با تشکر
    http://topboxx.mihanblog.com

  15. پیمان :گفت

    من مدیر سایت: دوست دختر هستم
    میخواستم باهاتون تبادل لینک کنم
    اکه مایل بودید منو به اسم:
    آموزش مخ زدن دختر
    لینک کنید و به منم بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
    http://dostdokhtar.tk

  16. سلام شادی جونم
    چه گوشواره های بامزه ای بودن
    اومدم یکی از اون غذاهای خوشمزت رو یاد بگیرم..ولی این ها که خوردنی نبودن!
    انشاالله دفعه بعد..
    راستی شادی جون من خیلی وقته درخواست تبادل لینک دادم و شما رو لینک کردم
    اما جوابی ندادی؟!دوست دارم نظرتون رو بدونم حتی اگه نمی خواهید تبادل لینک کنید
    منتظر نظرتون هستم
    مواظب خودت باش شادی جون

  17. آفاق :گفت

    این گوشواره ها خیلی بامزه و دلبرن.
    و تا به تایی گوشواره آووکادوها خیلی با حاله.

  18. پیمانه :گفت

    سلام . چه گوشواره های بامزه ای

  19. nirvana :گفت

    من خيلي وقته كه وبلاگت را ميخونم و لذت ميبرم.من هم عاشق آشپزي هستم حتي وقتي كه خيلي خستم.
    اين گوشواره ها هم خيلي نازن مخصوصا آواكادوه.

پاسخی بگذارید

