ریزه کاریهای آشپزخانه 4: بادمجان کبابی


بادمجون کبابی تو غذاهای مختلفی مصرف می شه که فکر کنم مهمترین اونها میرزا قاسمی یه که وای ی ی چقدر دوست دارم!
برای درست کردن بادمجون کبابی باید بادمجونها رو خوب بشورید و روی شعله ی گاز یا توی فر بذارید تا کباب بشن و خوب بپزن.
من روی شعله این کار رو می کنم. انقدر بذارید بادمجون بمونه که از همه طرف پوستش ور بیاد و اگه از هر جاش یه چنگال فرو کنید (یا چاقو) بادمجون نرم شده باشه.
بعد یه سبد بذارید تو سینک ظرفشویی و بادمجونها رو زیر آب سرد پوست بگیرد. پوست ها رو آخر سر از تو سبد جمع کنید و دور بریزید. می تونید هم بذارید سرد بشه و بعد پوست بگیرید اما من همیشه عجله دارم. می دونید که!
خلاصه نتیجه ی کار تو این مایه ها می شه:
بادمجون کباب کن و عکاس: شادی خانوم جان!
این نوشته در ریزه کاریهای آشپزخانه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای ریزه کاریهای آشپزخانه 4: بادمجان کبابی

  1. ریحانه :گفت

    شادی خانوم جان خیلی کد بانویی ها!!!!!
    وب جالب و مفیدی داری
    موفق باشی گلم

  2. نجمه :گفت

    به به غذای مورد علاقه من!!!!!!!!!!!!!!
    خیلی دوستش دارم. مخصوصا وقتی که می خوام باهاشون میرزا قاسمی درست کنم.

  3. زالزالک :گفت

    سلااااااااااااااااااااام خانومی

    خییلی دوست دارم اینو درست کنم ولی همسر جونم اصلا بادمجون دوست نداره (این تنها اختلاف نظریه که تو زندگی مشترک داریم)
    البته یه بار با هزارتا تعریف و ترفند کشک بادمجون بهش دادم که بدش نیومد آ ولی گفت این آخرین بار بود
    …ونتیجه می گیریم عشق خوشمزه تر از بادمجان است!

  4. روناک :گفت

    سلام شادی جون این بادمجون کبابی رو با ماست و سه چهار حبه سیر له کنی با ماست مخلوط کنی و نعناع خشک هم خیلی خوشمزه میشه ،احتمال نزدیک به صد خودت بلدی و خوردی اما ممکنه بچه ها نخورده باشن، براشون بذار طرز درست کردنشو ،به نظر من که خیلی خوشمزه است.مرسی،ببخش پیشنهاد دادم.خوش باشی، بخند همیشه که من خندیدنت رو دوست دارم.
    سلام عزیزم. این چه حرفی یه. من از شما یاد می گیرم خیلی هم خوبه که یادآوری کنی یا یاد بدی. آره خیلی خوشمزه است. مرسی

  5. شهلا :گفت

    فكر نكنم كسي تو دنيا پيدا بشه كه مثل من از بادمجون خوشش بياد روناك خانم پيشنهاد خوبي دادي

پاسخی بگذارید

