عدسی با پاستا….با چاشنی عصبانیت!!!!


سلام علیکم. ای بابا. الان کلی عصبانی ام. هر کی بیاد جلو می خورمش. پارتی بازی هم نداریم که الان لولو اَم. شوخی هم ندارم ها.
اگه دستم به دزدهای این وبلاگ برسه از وسط نصفشون می کنم. ای بابا. ملت دزد نمی فهمن که آدم از وقت و سلامتی اش: منظورم کمردرده! مایه می ذاره تا یه پست جدید بنویسه. دو تا کلیک می کنن و سریع هر چی بخوان می دزدن!!!
پارسال تو یه مجله دستورام رو زدن. کلی وبلاگ و سایت از اینجا دزدی کردن حالا هم کتاب آشپزی؟ ولله آدم شاخاش بیرون می زنه انقدر که این مملکت بی قانونه!

عدسی پاستا

و اما بحث شیرین خوردن. این غذا رو زمستون پارسال که الجزایر بودیم پختم و خوب هم از آب دراومد اتفاقاً!
آقا هر چقدر عدس می خورین از عصری خیس کنید. برای شب یه دونه پیاز رو رنده و سرخ کنید. عدس رو با مقداری آب که روش رو بگیره بریزین تو همون ظرف پیاز سرخ کرده. وقتی جوشید یه دونه قرص عصاره فشرده مرغ یا گوشت اضافه کنید. بعدش زیرش رو کم کنید تا عدس بپزه و نرم شه. ده دقیقه ی آخر هر شکل پاستایی که دوست دارین بهش اضافه کنید. اگه دوست دارین پاستا خیلی نرم شه بذارین بیشتر بمونه. یادتون باشه که برای دو نفر نیم پیمانه کمی بیشترک! پاستا کافیه.

عدسی پاستا

فکر می کنید اگر من کتاب آشپزی چاپ کنم می خرید؟؟؟!!!!
غرغرو و آشپز و عکاس: شادی جون
این نوشته در پاستاها و لازانیا, حرف های همینجوری!, خوراک بنشن, غذاهای گیاهی ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

46 پاسخ برای عدسی با پاستا….با چاشنی عصبانیت!!!!

  1. دختر آبی :گفت

    شادی جون جدی می گی !! خوب می دونی هر کاری هم کنیم با اون سیو از بالا همه چیز سیو می شه باید اون سیو از رو بست بعدشم چیمون درسته که … ولش کن کلا مطلب گذاشتن تو اینترنت دزدیده می شه دیگه به هر حال ناراحت نشو

  2. محمدفر :گفت

    سلام

    در مورد کپی برداری : حالا یک چیز جالب اینکه منم عکسهای وبلاگم را واتر مارک می کنم ولی واتر مارکشو می برن و تو همشهری چاپ می کنن ! در مورد مطالبم ، باز مطالب شما کلی تر است ولی مطالب وبلاگ من را بعضی دکترها (دامپزشک) می دزدند !!!
    راستش در آخرین اقدام از کتاب 120 صفحه که چاپ کردم 10 صفحه اش را یک دکتر دامپزشک از روی کتاب تایپ کرده است و به نام خود و در تبلیغ مطب خود در اینترنت منتشر کرده است. پس به کتاب هم دل نبندید.
    این مسئله کپی برداری همیشه است و باید یک جوری با آن کنار آمد !

    در مورد غذا هاتون ، خیلی خوب و خوشگل و خوشمزه هستند. فکر کنم اگر یکم بهس علم تغذیه در آنها در نظر گرفته شود عالی تر می شوند. مثلا فکر نمی کنین خوردن عدس و پاستا زیادی سنگین باشد ؟ خود بود به این غذا سبزیجات بیشتر اضافه شود. البته این نظر من است و دستور غذای شما قطعا کامل است و حرف ندارد.

    ممنون

  3. تینا :گفت

    چقدر ناراحت شدم مطالبت رو دزدیدن… بدیه این که تو ایران کپی رایت وجود نداره همینه دیگه. اینجا اگه یه نفر بره یه چیزی رو بدزده پدرش رو در میارن!

    اگه خواستی این تکه رو پاک کن. واسه اطلاع خودت می نویسم.
    قفل کردن رایت کلیکت خیلی فایده نداره. برای اینکه هر کسی که یه کمی کامپیوتر بلده می تونه source صفحه رو نگاه کنه (توی ادیت – سرس) و آدرس عکسهای اوریجینال رو برداره و خود عکس روکپی کنه. پیشنهادم اینه که حجم عکسهات رو کوچیک کنی. انقدری که اگه هر کس خواست کپی کنه به دردش نخوره. می تونی عکسهات رو ببری تو پاور پوینت و بعد کل صفحه رو توی پینت کپی کنی. اینطوری حجمش خیلی کم میشه.

    بنظرم برو از اون کسی که این کار رو کرده شکایت کن.

    من سالهاست که کتاب آشپزی نمی خرم.

  4. سلام شادی جون
    آخی
    این دزده کیه
    از رو مطالبت کتاب چاپ کردن؟!
    نا مرداااااا

    :.

    ولی عجب عدسی ای گذاشتی
    دستت درد نکنه

    :.

    ایشالا این دزده هم از این کار ناشایست دست بر می داره

  5. aram :گفت

    سلام شادی جان .خوبی؟من اولین بار هست که دارم کامنت می ذارم.ببین اگه دوست داری در مورد مشکل کمرت میگم با من با ایمیل در تماس باش.شاید تجربه من بتونه بهت کمک کنه.خوشحال میشم اگه کاری از دستم بربیاد انجام بدم.

  6. سیمین :گفت

    سلام
    به من هم سری بزنید!!

  7. ملیکا :گفت

    آره میخریم عزیزم

  8. منصوره :گفت

    سلام شادی عزیز
    خودت را ناراحت نکن این بلا هم سر من آمده متاسفانه اینترنت کمی بی در و پیکره , عدس و پاستا هم خوشگل شده دست شما درد نکنه

  9. هلیا :گفت

    عزیزم من کتاب خوب اگه ببینم هر قیمتی باشه میخرم.

  10. به شرطي كه يه دستور خوشمزه واسه ماهي بدي طوري بريزمش توي غذا كه شوهري نفهمه و بخوره لب به ماهي نمي زنه قول مي رم كتاب را مي خرم هر قيمتي باشه اما خوب نامردي نكنيه زياد گرونش نكنيا

  11. سارا :گفت

    سلام و خسته نباشي
    به نظر خوشمزه مياد
    ضمناَ من با opera اومدم و راست كليكت فعاله، ميشه save و يا copy كرد

  12. روناک :گفت

    سلا شادی جون خسته نباشی .من میخرم اما گرون نکن.به نظر من بذار تجربیاتت از این هم بیشتر بشه بعد کتاب رو چاپ کن تا بتونه با بهترین کتابها در این زمینه رقابت کنه چون به نظر من البته یا آدم نباید کاری بکنه یا باید بهترینشو انجام بده البته به نظر من ببخشید.یا از دزده شکایت کن که یه درس خوبی بهش بدی یا کلا دیگه رو مسئله دزدی حساس نباش اینجا ایرانه!ممکنه بازم دزد پیدا شه پس حرص نخور این دزده هم یه چیزی کم داره دیگه تو خلاءشو پر کردی….برا پست جدید ممنون.دوست دارم

  13. سهیلا :گفت

    سلام شادی جان
    عیدت مبارک با تاخیر و نماز روزهات قبول
    مورد کپی پیست دیگه امر عادی شده زیاد ناراحت نشو
    ولی هرکس اینکارو میکنه مطمئن باش یکجایی صوتی میده و مشتریاش میفهمند که مال خودش نیست مطالبش
    موفق باشی

  14. مروارید :گفت

    سلا م
    شادی جان
    من با اینکه همیشه یه سایتت سر می زنم ولی کامنت برات نمی زارم ولی این دفعه خیلی عصبانی شدم که کسی مطالب تو می دزده و به نفع خودش چاپ می کنه کار خیلی کثیفیه!!!! وقتی بلد نیستی ایده جدید بدی لازم نیست بدزدی!!
    در مورد اون سوال که اگر کتابت را چاپ کنی ما می خریم یا نه ؟ من حتما می خرم چون خیلی چیزا ها از تو یاد گرفتم پس اگر همشو یکجا داشته باشم همیشه می تونم ازش استفاده بکنم!!!!

  15. الهام :گفت

    سلام شادی جان
    من مدت هاست که دستورات آشپزی ات رو میبینم و ازشون برای غذاهایی که تا به حال درست نکردم استفاده میکنم. بزرگترین مزیت دستورهای آشپزی ات اینه که مقادیر غدا برای دو نفر گفته شده و سایت در همه جا قابل دسترسیاست و برای ماها که شاغلیم خیلی مفیدتره. حالا اگر از این به بعد وقتی به سایتت سر میزنم با یه غدای هیجان انگیز روبرو نشم واقعا حالم گرفته میشه .
    ار بابت سایت خوب و مفیدت واقعا ممنونم.

  16. پیتی :گفت

    من که حتما می خرم… تا حالا که هرچی از غذاهای تو رو درست کردم شوهرم داشته انگشتاشم می خورده

  17. آسیه :گفت

    من سایتو به کتاب ترجیح می دم

  18. سپیده :گفت

    سلام
    من خیلی وقته که میام و وبلاگ شمارو میخونم، تقریباً هر روز به اینجا سر میزنم و اینجارو خیلی خیلی دوست دارم، چون از همه جا بهتر و خوشمزه تره.
    تا حالا همیشه تنبلی میکردم و نظرامو نمینوشتم اما حالا سؤالی کردی که نمی تونم چیزی نگم! آره عزیزم من کتابتو میخرم حتی اگه گرون باشه

  19. آفاق :گفت

    شادی جون من که نمی بخشم دزدا رو
    این پست رو واسه همسرم خوندم. همون ماجرای دزدی رو می گم. آخرش هم گفت که کتابو ملت نمی خرن. ولی اگه چاپ کنی به عشقت می خرم. زیاد گرونش نکنیا سرآشپز شادی
    راسی من پاستا با عدس خورده بودم ولی عدسی با پاستا نه!!
    شبای سرد پاییز و زمستون عدسی می چسبه ها.

  20. salam kheily webloget nesbat be baghie weblogaye ashpazi mahshare…kheily rahat o ravan tozih dadi dar kol b4e meghdare ziad hal kardam tii in weblog doos dashti be manam sar bezan

  21. ستایش :گفت

    سلام شادی جون
    اخ خیلی ناراحتت کردم؟
    اسم نویسنده اش یادم نمیاد ولی از این کتابای اشژزی سریع بود
    البته چندتا از دستورای تو بود که در هر حال کار زشتی بود چون حتی خودش اون غذا رو امتحان نکرده بود و ازش عکس نگرفته بود
    مشلک اینه که از چند وبلاگ دیگه هم دستور ها رو گذاشته بود که من زیاد اونا رو نمی شناسم
    حالا جایزه من

    یه کیک خیلی خوشمزه وراحت

  22. ستایش :گفت

    وای چه قدر اشتباه تایپی

  23. مرمر :گفت

    میشه دستور چلو گوشت . یا باقالی پلو با گوشت رو بذاری . البته منظورم فقط گوشت پختنه .

    چشم می ذارم.

  24. ترلان :گفت

    من که نفهمیدم کی دزدیده و کجا چاپ کرده؟ یعنی تو مجله؟ یا تو وبلاگ خودش؟؟ و نفهمیدم که کی این پست رو نوشتی؟ تازه یا پارسال؟ تو الجزایر؟؟!! یه کم گیج شدم… ببخشید… ولی اینا مهم نیست! مهم اینه که کاری که انجام شده خیییییییییییییییییییلی کار زشت و بی ارزشیه! خداییش منم اگه ببینم یکی مثلاَ دستور بیسکویت های شطرنجی من رو دزدیده خیلی حالم گرفته میشه! بقیه دستورا هم همین طور البته! در مورد خرید کتاب……… باید ببینم اون لحظه که میخوام بخرم تو چه وضعیتی هستم… اگه جوگیر شده باشم (طبق معمول تو میدان انقلاب!!) حتماَ می خرم ولی سایت راحت تره!

  25. نجمه :گفت

    پس نظر من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما ثبت نشده.
    خوب عیب نداره یه بار دیگه میگم. اگر کتابت هم مثل وبلاگت با عکس مرحله به مرحله باشه و همین طوری روان و گویا گفته باشی حتما می خرم چون ارزشش رو داره. سی دی هم اگر داشته باشه که چه بهتر. ولی مطمئن باش خرجش خیلی میشه (البته اگر بخوای مصور باشه) چون کتاب آشپزی رو که نمیشه عکس هاش سیاه و سفید چاپ بشه.

  26. نجمه :گفت

    نمی دونم تا حالا کتاب چاپ کردی یا نه؟
    ولی من بر اساس تجربیات خودم می گم که کتاب خوب چاپ کردن دردسر و هرس خوردن زیاد داره.
    (آخه من 3سال نشرچشمه کار می کردم دردسرهاش رو دیدم. البته اونا کتاب آشپزی چاپ نمی کردند. تخصصشون ادبیات بود)
    به هر حال از همین جا اعلام می کنم که اولین مشتری کتابت خود من هستم البته با امضای خودت
    آره نجمه جون می دونم. رشته ی خودم مربوط به کار نشر هم بوده. پدر آدم در می آد. فعلا این ایده در حد فکره . نمی دونم باهاش دست و پنجه نرم کنم یا نه!؟

  27. soraya :گفت

    سلام شادی جان ایمیل منو گرفتی؟

    سلام. نه عزیزم. ای میلی برام نرسیده.

  28. بهار :گفت

    سلام
    با اینکه علاقه ای به آشپزی ندارم ولی حتما می خرمش و هدیه میدم به خواهرم تا از هنرهات و دستورهای بسیار خوب و جامع ات استفاده کنه
    خوش باشی
    در ضمن این مملکت چیش درسته که کپی برداری اش درست باشه

  29. candle :گفت

    پس چی که میخریم . تبلیغ هم برات …. نه ، نه ، تبلیغ برات نمی کنیم که فقط دست پخت خودمان خوشمزه باشد

    شف شادی ، شف شادی
    حمایتت می کنیم

    هر کیو خواستی بخوری ، به منم خبر بده که خیلی گشنمه …

    قربونت برم دوست جان. کلی انرژی گرفتم!

  30. گورمند :گفت

    سلام شادی جان خودت رو ناراحت نکن مطالب من هم دزدیده میشه. من از واترمارک هیچوقت استفاده نمیکنم ولی جالب اینجاست که روی عکس های من واتر مارک میزنن به اسم خودشون… کاریش نمیشه کرد

  31. منتظر :گفت

    سلام شادی جان خوبی خانوم عیب نداره این دنیا نمیتونیم یقشون رو بگیریم اما دزدی زدی هست چه اینترتی چه چیز دیگه اون دنیا ازش میگیری

    راستی من که از کمر درد دارم میمیرم دیکس کمر گرفتم دردش به پاهام میزنه دارم فلج میشم راستی شادی جان من هرکاری میکنم دیگه کیک هام خوب از اب در نمیاد یعنی هر کاری میکنم وسطش خام میمونه همه میگم مال درچه فر هست اما من چند ساله با همین درچه 180 یا 350 فارنهایت کیک میپزم

    من کیکهام معمولن از 3 تا تخم مرغ سفیده و زرده 1 لیوان روغن 1 لیوان و نصف شکر
    و به اندازه کافی ارد و نصف ق غزاخوری بیکینگ پودر

    همیشه خوی در میمومد اما الان چندیننننننن بار درست کردم بازم خراب میشه

    100 بار قسم خردم که دیگه دست نزنم اما دلم نمیاد به نظر شما چیکار کنم؟
    سلام . ای بابا تو هم دیسکس هستی که! ولی من خوبم. مشکلم حاد نیست!!!! در مورد کیکت منم فکر م کنم مشکل از حرارته. ولی اگه فکر می کنی این حرف غلطه بهتره یه سرویس بدی گازت رو. شاید ایرادی پیدا کرده. اگر ایرادی نبود کف فرت رو با آجر نسوز بخاری فرش کن شاید حرارت یکنواخت پخش نمی شه. این کار حارت رو یکنواخت می کنه. دیگه این که دستورای دیگه رو امتحان کن. آهان قالبت هم شاید کوچیک باشه. کمی بزرگترش کن و امتحان کن. دیگه چیزی به عقلمان نمی رسد!!!!

  32. منتظر :گفت

    راستی عیدتون مبارک من از دستور های شما استفاده میکنم

  33. مهری :گفت

    سلام.
    میشه دستور تهیه جوجه چینی و خمیر بنیه را در وبلاگتان بگذارید ؟
    ممنون میشم

    سلام. خدا بخواد چشم.

  34. نارگل :گفت

    سلام شادی جونم. در مورد سوالت راستش من به شخصه دوست ندارم یه عالمه کتاب آشپزی کوچولو موچولو بخرم. ترجیح می دم یه کتاب کامل و بزرگ آشپزی داشته باشم به همین خاطر مستطاب آقای دریابندری رو خریدم. ولی دستورای اینترنتی ای که بر اساس تجربه باشنو خیلی دوست دارم. به خصوص اگه آشپزباشی ای به خوش سلیقگی تو اون غذاها رو تجربه و توصیه کرده باشه. چون خیالم راحته که غذایی که می خوام با این دستور درست کنم چیز خوبی از آب درمیاد. درحالیکه غذاهایی که تو کتابا می نویسن لزوما خوشمزه و جالب از آب درنمیان.
    خیلی ناراحت می شم می بینم بعضی ها چه راحت اجازه این قبیل دزدی ها رو به خودشون می دن.
    و در مورد دکتر که تو پستهای قبل پرسیده بودی آقای دکتر محمد قدسی رئیس بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شریعتی به نظرم خیلی دکتر خوبی میان. از شاگردها پروفسور سمیعی هم بودن. مادرم رو پیش ایشون بردیم و فعلا براشون فیزیوتراپی تجویز کردن و منتظریم ببینیم نتیجه چی می شه و باید عمل بشن یا نه.

    مرسی عزیزم. شماره و آدرس دکتر رو نداری؟

  35. رها :گفت

    ای بابا شادی جان رای مارو دزدیدن هیشکی ککش نگزید این که دیگه وبلاگ شخصیه…!!!!بی ربط بود ببخشید…

  36. ثریا :گفت

    شادی جان من بلینی نخود فرنگی درست کرده بودم عکس گرفتم برات فرستادم. به همین آدرس تو سایت هم فرستادم. نمی دونم چرا نرسید

  37. سلام شادی عزیزم!
    راست کلیک ممنوع هم فایده نداره ، چون RSS رو که نمیشه راست کلیک ممنوع کرد.

  38. ازاده-ش :گفت

    شادی جون منکه کتابتو می خرم… وا ی چه حالی میده 🙂

  39. سمیرا :گفت

    سلام شادی جون.. در مورد دزدی ناراحت نباش گلم.. چون این نشون میده که تو چقدر خوب و عالی و دقیق مینویسی که همه میان از رو وبلاگت کپی میکنن.. این نشون دهنده آشپزی عالیت هست.. در مورد کپی کردن هم کافیه هر وب سایتی که راست کلیک رو غیر فعال کرده بری تو گزینه tools و بعد option رو انتخاب کنی یه صفحه باز میشه در قسمت content گزینه enable java script رو غیر فعال کنی در این صورت به راحتی میشه از روی سایتها کپی کرد پس این موضوع زیاد سخت نیست.. و گزینه منع راست کلیک واقعا به درد نمیخوره.. در مورد کتاب هم من از خریدنش خوشم نمیاد .. چون ترجیح میدم از تو اینترنت و وبلاگها دستور غذام رو در بیارم و از نظرات کسانی که تا به حال اون غذا رو درست کردن استفاده کنم..

  40. ساره :گفت

    شادی جونم از تو چه پنهون من مدت هاست که میخوام یه کتاب آشپزی بخرم.
    چه بهتر که دستنوشته توباشه که غذاهاتو خیلی دوست دارم.

  41. جویان :گفت

    سلام دست درد نکنه غذاهات خوبن
    راستش اینقدر تو این بازارا کتاب هست که مردم موندن کدوم یکیشو بخرن
    راست حسینی میگم من عاشق آشژزیام ولی هیچوقت کتاب نمیخرم
    اگه ارزون باشه شاید خریدم
    میدونید چرا چون خرید کتاب یه خرجه و پختن غذاهای خوشمزه ی توش یه خرجه دیگه تازه اگه چاق هم بشیم یه خرجی باید بکنیم تا لاغر شیم دوباره
    خیلی خوشمزه ای بای

  42. سحر :گفت

    سلام شادی خانم دستورات آشپزیت خیلی خوب بود
    اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
    به من هم سری بزن

  43. نارگل :گفت

    شماره دکتر قدسی رو برات از خواهرم می گیرم. من نمی دونم مشکل کمرت چیه عزیزم. دیسکه؟ تنگی نخاعه؟ لغزش مهره هاست؟ ولی بسته به مشکلت مهمه که پیش متخصص مغز و اعصاب بری یا ستون فقرات. خیلی مهمه.

    ممنون نارگل جان. مشکل من دیسکه ولی جدیدا یه درد وقت و بی وقت هم توی پام دارم. از دکترهای ارتوپد خسته شدم. حالا بازم تو اگه فکر می کنی مغز و اعصاب به دردم نمی خوره بهم بگو. مرسی

  44. نجما :گفت

    سلامممممممممممم
    این سزای کسی هست که به دوستان قدیمیش سر نمی زنه!!!یا شاید سر می زنه اما بی سر و صدا؟؟؟

  45. سلام من از وبلاگ تغذیه برتر هستم. پارسال از وبلاگ خوب شما تعداد زیادی مطلب برداشته بودم به اسم خودتون در وبلاگم گذاشته بودم و شما هم برام کامنت گذاشته بودید ولی مخالفت نکرده بودید. همونطوری که از وبلاگ من هم دوستان دیگه مطلب برمیدارن و من مخالفتی ندارم. باید عرض کنم که من سخیف نیستم و در وبلاگم دنبال کاسبی هم نیستم. می تونید مشاهده کنید یک وبلاگ کاملا علمی و غیر کاسبکاری! من امشب مطالب و لینک شما رو از وبلاگم برداشتم تا بیش از این باعث آزار شما نباشم . من در دانشگاه همیشه به دوستانم می گفتم خوبه ما ایرانیها خالق اینترنت نشدیم چه به روز مردم دنیا می آوردیم. من از همه دوستانی که از وبلاگ شما استفاده می کنن یک سوال دارم . چندتا نرم افزار کپی رایت را واقعا خریدید یا نه غیر قانونی کرک شده از اینترنت دانلود کردید و یا سی دیشو از …. با مبلغ ناچیزی خریدید؟ همین ویندوز آقای بیل گیتس خدا پدرش رو بیامرزه اون موقه آدم سخیف نیست ولی اگه …..

    ببری ما مسلمان چو مالت ببرن بانگ و فریاد ببراری که مسلمانی نیست

    امیدوارم خدا ما را به راه راست هدایت و از بندگاه خاص خودش قرار بده.

    ارادتمند شما

    ای بابا. چرا به خودتون گرفتین. من که برای شما قبلا کامنت گذاشته بودم و مخالفتی هم با گذاشتن مطلبم تو وبلاگتون نداشتم. من آدمایی رو می گم که بی خبر این کار رو می کنن. در هر حال اگر ناراحت شدین معذرت م خوام چون منظورم شما یا دوستانی که بهم گفتن و مطالبم رو برداشتن نبودین.
    یه عادت بد دیگه تو ما ایرانی ها اینه که همه چیز رو به خودمون می گیریم. مگه نه؟

  46. سلام شادي عزيزم، مدتهاست كه وبلاگت رو مي خونم و اون رو به دوستام هم معرفي كردم. راستش اگه كتاب چاپ كني من مي خرمش چون دوست دارم حمايت بشي و كارت رو گسترش بدي، در ضمن توي خونه هيچ كتاب آشپزي ندارم!
    آشپزيم هم خوب نيست!! البته سرور خونه داره بسيار استقامت نشون ميده و تحمل مي كنه ولي بايد ياد گرفت ديگه. براي دسترسي راحت تر با اجازه تون لينكت كردم. موفق باشي.

پاسخی بگذارید

