نیمرو با مخلفات


مواد لازم
تخم مرغ 2 تا
گوجه فرنگی خورد شده 2-3 تا
فلفل دلمه خورد شده یه نصفه
پیاز خورد شده یه نصفه
قارچ خورد شده 100-150 گرم
روغن
نمک و فلفل سیاه و ادویه
روغن رو تو تابه بریزید. پیاز رو بریزید و تفت بدین تا بلوری شه. فلفل دلمه ای رو اضافه و سرخ کنید. قارچ رو هم سرخ کنید. گوجه و نمک و فلفل و ادویه رو اضافه کرده، شعله رو کم کنید و بذارید آّبش کمی بره. تخم مرغ ها رو روش بشکنید. روش نمک بپاشید. در تابه رو بذارید تا تخم مرغ ها بسته بشند. توی ظرف اول نیمرو ها رو بکشید و مخلفات رو کنارش. نوش جان.
آَشپز و عکاس: شادی

 

این نوشته در نیمرو و املت, صبحانه و عصرانه ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

40 پاسخ برای نیمرو با مخلفات

  1. چه نیمروی خوش آب ورنگی

  2. دستت درد نکنه خانمی.همیشه وبلاگت رو میخونم و تحسینت میکنم عزیزم.

    حتی فقط دیدن عکس ها کلی توی روحیه ی من شکمو تاثیر خوب میذاره.

  3. ترنج :گفت

    سلام شادی جان .ممنون شرمنده ام می کنی . خوش بحالت با دستپخت همسریت وخوش باشین همیشه

  4. مارال :گفت

    سلام غرض از اینکار میخواستم از نزدیگ با وبلاگها آشنا بشم چون خواننده ها در طی روز به 300 میرسه ومن باور نداشتم که وبگذر درست بگه وبهم ثابت شد فکر خودم درست بوده وبه بلاگفا اصلا اعتمادی دیگه ندارم وآدرس جدید شادباشی

  5. آفاق :گفت

    شادی خانومی من عشق اینجوری نیمرو دارم. خودم هم زیاد درس می کنم. ولی تخم مرغش یکم عسلی.
    بوس واسه این همه خوش سلیقه گیت.
    ظرفا مثل همیشه دلبرن.
    راسی من از اون پسته پلو نخوردم. من رژیمم. باور کنید.

  6. شهناز :گفت

    شادی جون یه سوال!
    میگما چرا من هر وقت ادرس وبلاگم رو میزنم روی عکسی البته با فتوشوپ بعد که اپلودش میکنم کیفیتش نصف میشه؟؟؟ ولی عکسای شما کیقیتش همونیه که بوده؟؟؟

  7. منصوره :گفت

    سلام شادی عزیز
    بازهم یک غذای مقوی و باب صبحانه عالی دست شما درد نکنه

  8. ماتیلدا :گفت

    شادی جان دستت درد نکنه خیلی هوس برانگیز شده

  9. candle :گفت

    من این املت یا به قول شما نیمرو رو همیشه درست می کنم . لوبیا سبز هم میزنم .

    مرسی

  10. آيدا :گفت

    سلام شادي جان، حالت چطوره خوبي
    نيمرو يه چيزيه كه نمي شه به تنهايي خوردش چون يه مزه ي خوبي نمي ده البته اين حرف ام براي وقتي نيست كه آدم گشنه و خسته از بيرون مياد و از شدت گشنگي تبديل به يه موجود بي حوصله ي عصباني مي شه كه مي تونه هر كسي روكه بهش بگه بالاي چشت ابرويه رو احتمالا تيكه پاره كنه!.. از همين رو فكر مي كنم اين آموزش نيمرو با مخلفات تو (يا به قولي املت) خيلي مفيده فايدست.
    آيدا از كافه ي آيدا

  11. الی Evchi :گفت

    وای چه نیمروی خوردنی ایییییییییییییییییییییییی

  12. ستایش :گفت

    سلام
    طبق معمول همیشه باید خوشمزه باشه
    شادی جون میشه طرز تهیه باقلوا رو هم اموزش بدی
    مرسی

  13. خیلی خوشگل و خوردنی شده

  14. سلام شادی جون خیلی خوشحالم از اینکه دوباره اومدی

  15. مریم :گفت

    به نظر خوشمزه است همه یه نیمروهای اینجوری درست میکنند مال هر کسی یه چیزی داره یه چیزایی نداره

  16. دوست :گفت

    به منم سر بزن

  17. نوشین :گفت

    منو یاد فیلم عروس فراریاوریجینال انداخت

  18. پارمین :گفت

    سلام شادی جون.چرا نمیذاری دستور غذاهاتو ذخیره کنیم عزیزم؟؟؟

  19. سرآشپز :گفت

    سلام شادی خانومی!
    به به! چه عکسش سنتی و خوشگل شده! راستی شادی جون توی منوی هتلا که نیمرو دارن واسه صبحانه چند نوع نیمرو داریم که یه جورش با طعم سیر و پیازه!
    ولی توش سیر و پیاز نداره! اون روغنی که باهاش تخم مرغ سرخ شده طعم داره! و قبلش باید با اون روغن سیر و پیاز رو سرخ کنی و صاف کنی و بعد با اون روغن تخم مرغ رو! اینم امتحان کن ! واسه صبحانه خوبه! اما اینی که شما درست کردی واسه یه وعده غذایی خوبه! عالی بود عزیزم!دستت درد نکنه!

  20. یک دوست :گفت

    سلام دوست عزیزم
    وبلاگ با محتوایی داری
    من یه وبلاگ درمورد مسائل زناشویی زدم
    خوشحال میشم اگه ازش دیدن کنی
    و خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم
    وبلاگمو میتونی با اسم
    «نکات مربوط به مسایل جنسی و روابط زناشویی»
    لینک کنی . خیلی ممنون

  21. گلابتون :گفت

    سلام بر آشپز مدرن عزیزم شادی جون … دلم برای اینجا تنگ شده بود …… همه آپ ها رو خوندم ….. آدمو به آشپزی دوباره علاقه مند میکنی !

  22. فشن مدل :گفت

    سلام دادا
    تبادل لینک میکنی؟
    آمار ما +6000 در روز
    منو با اسم :
    مدل لباس شب خانومها
    لینک کن
    و بهم خبر بده تا منم لینکت کنم
    http://www.fashionmodel.mihanblog.com

  23. الهام :گفت

    سلام خانومی
    خوبی؟
    چند روزه میام اینجا ولی ازت خبری نیست . خیلی نگران ودلتنگت شدم اگر تونستی یه خبری به هواخواهات بده
    دوستت دارم ژ
    بای

  24. candle :گفت

    كجايي شادي ؟؟؟

  25. خورشيد خانوم :گفت

    كجايي نيستي خانومي جات خيلي خاليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  26. اسما :گفت

    سلام فکر نمیکنی یک کوچولوتاخیر داری؟؟؟؟؟؟؟

  27. شادی... خودم از کنار میز آشپزخانه! :گفت

    راستش دوستای غزیز برای اینکه بیشتر نگران نشید همینجا عرض کنم که چند روزی درگیر یه کار و با ری بودم. الان هم سرما خوردم و نمی دونم کی بهتر می شم ولی به محض سر و صورت گرفتن کار و بار و بهتر شدنم بر می گردم. ممنون .

  28. کویریات :گفت

    سلام شادی جان. بلا دور باشه ایشالله. خوبی؟ چندشب پیشها اومدم هرکاری می کردم نمی شد پیام بذارم…
    چه نیمروی خفنی ه دست گلتون درد نکنه خانمی.

  29. candle :گفت

    بهتري الان ؟

  30. سلام شادیییییییی جونمممممممم

    خوبی گلممممممممم؟

    مثل همیشه گل کاشتی خانومییییییی،دستت درد نکنه عزیزممم

    میبوسمتتتتت

  31. مریم گلی :گفت

    شادی جون تورو خدا بیا دلم واست یه ذره شده ولی من از رو نمیرم هرروز میام سر میزنم.

  32. مانلي :گفت

    چه نيمرو باكلاسي!

  33. هیرسا :گفت

    چی ساختی!!!!!! خدایی خیلی قیافه ی هوس انگیزی داره!

  34. مريم :گفت

    سلام . كجايي دختر؟
    چند روزه سر مي زنم ولي همچنان اين نيمرو با مخلفات به من چشمك مي زنه !
    دلم برات تنگيده ! من عاشق آشپزي ام و هميشه اول به تو مي زنم .
    هميشه سالم باشي . راستي قلي جان چطوره ؟

  35. امید :گفت

    سلام شادی جان.
    تازه با وبلاگت آشنا شدم جای جالبیه… اخیرآ به فکر گیاه خواری افتادم … کمی تنوع غذاها اونم تو ایران کمه! اما ممنون میشم چیزی دم دستت بود برای منم بنویسی…

    شاد باشیسلام. چشم حتما. توی موضوعات وبلاگ هم تو بخش غذاهای گیاهی کلی دستور غذای گیاهی پیدا می کنی آخه منم با گوشت سلام و علیکی از دور دارم!!!!

  36. رضا :گفت

    سلام
    اگه با تبادل لينک موافقي منو با عنوان:سايت تفریح کلاب
    لينک کن و در اين قسمت خبرم http://tafrihclubb.mihanblog.com/post/comment/1
    کن تا با چه نامي لينکت کنم
    یا خبر کنید لینکتون کنم سپس لینکمون کنید فرقی نداره
    http://www.tafrihclub.com/
    سايت بزرگ تفریح کلاب
    حد اکثر 4 ساعت بعد لینک خواهید شد

  37. محبوبه :گفت

    سلام وبلاگ جالبی داری دوست من موفق باشی منم یه وب جدید در باره اشپزی راه اندازی کردم اگه سری بزنی خوشحال میشم

  38. محسن :گفت

    اگه دنبال سايتي مذهبي ومشاوره رايگان خانوادگي هستيد به اين وب سايت

    مراجعه كنيد.راستي كارتون هاي قديمي سالهاي 60 وتيتراژ فيلمها وسريالها را هم

    دارد با قابليت دانلود…

    كليك كن برو هر روز آپديت ميشود………..

  39. ندا :گفت

    شادی جون از اینکه این سایت آشژزی رو ژیدا کردم خیلی خوشحالم. ممنون از این همه دستوره غذائی عالی.
    اگه میشه دستوره کیک شیرینی و کلا خوراکی های رزیمی بدون کره و روغن جامد رو هم اختراع کن و به من شکموی که کیک وشیرینی خیلی دوست دارم ولی می خوام سالم تر باشد هم کمکی بکن.
    ممنونم.

پاسخی بگذارید

