تزیین ماست یا ماست و خیار


من خوبم. سرماخوردگیم خوب شد. مرسی از احوال پرسی ها! دو روزی بود می خواستم پست جدید بذارم ولی بلاگفا همکاری نمی کرد! یعنی نمی تونستم بیام تو بلاگم. آخرش یه ای میل زدم و برام درستش کردن. خدا پدر و مادرشونو بیامرزه!
برای تزیین خوشگلی! که می بینید من از اینا استفاده کردم: نعنا، آویشن، گل، گردو و کنجد….ماست و خیارم هم خیار و ماست و کمی سبزی خشک و پودر سیر و کمی فلفل سیاه و کمی نمک بود.
خوشمزه است. خوشگل هم هست احتمالاً ! مگر اینکه خلافش ثابت بشه….خوب من با تزیینات ساده خوشحال ترم، کی به کی یه؟!
عکاس و تزیین کننده: خودم
این نوشته در لبنیات, عکس های مربوط به آشپزی ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای تزیین ماست یا ماست و خیار

  1. کویریات :گفت

    سلام شادی جونم. من هم از این جور تزیینات خیلی خوش ترم می آد. از گل و سنبل و بلبل و طاووس خوشم نمی آد. خیلی خوشگل و خوشمزه است…. راستی واسه ایتالیا که گفته بودین هااا من توضیحات ایتالیا رو تو وبلاگ غیر آشپزی ام داده بودم و فقط غذاها رو تو وبلاگ آشپزی ام نوشته بودم. اینم لینک اون پستhttp://sere.persianblog.ir/post/303

  2. کویریات :گفت

    ااوااا آخ جون اول شدم!!

  3. ستایش :گفت

    سلام

  4. آخی چه خوشگل شده

  5. منصوره :گفت

    سلام
    شادی خانم تزیین خوشگلی شده , دیگه به من سر نمیزنی و نظر نمیدی

  6. آتوسا :گفت

    شادی جون خوشحالم حالت خوب شده . تزئین ات هم خوشگله …

  7. گلدونه :گفت

    سلام خوبی شادی خانوم خوشحالم که خوبی مواظب خودت باش تا سلامت و شاد باشی.

  8. سلام خانمی خوبی انشالله … دستت درد نکنه با این هنرت خیلی با سلیقه ای ماشالله ……
    راستی یه سوال من چند روز پیش مربای به درست کردم فکر کنم خیلی جوشید و تقریبا دیگه آب نداشت وقتی از روی گاز برداشتمش و بعد که تو یخچال گذاشتمش دیدم یه کم سفت شده کاریش میشه کرد یا نه دیگه بایدهمینجوری تحملش کرد ؟
    موفق باشی ….سلام عزیزم. ممنون. مربا رو برگردون تو ظرف یه کمی آب جوش اضافه کن تا حدی که می خوای شل بشه، بعد بذار جوش بیاد و بلافاصله خاموش کن. همین دیگه. ایشالله درست شه.

  9. زالزالک :گفت

    خداییش حال میکنیم با تزییناتت!

  10. الهام :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی خوشحالم که سلامت میبینمت

  11. اشرف :گفت

    چرا من نمیتونم عکس و ببینم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. طنین :گفت

    سلام چه بوی خوشی از این خونه میاد
    دستت درد نکنه
    تازه وبت رو دیدم
    واقعا محشری
    باریکلا

  13. گلابتون :گفت

    خوشکله !

    من خودم تو بهار گل گرفتم و خشک کردم ولی حالا که میخوام تو دستم پودرش کنم انگاری هنوز تره ! پودر نمیشه !!!!! هی مچاله میشه !!!! چیکارش کنم !آره. منم از این گلا دیدم ولی با شرمندگی نمی دونم باید چیکارش کرد!!!!! یه روز بذار جلوی آفتاب شاید درست شه.

  14. candle :گفت

    خدا رو شكر كه بهتري … ماست و خيار رو هم همچين تزيين مي كني كه آدم دلش مي خواد هر روز بجاي شام و نهار ، ماست و خيار بخوره …قربونت برم عزیزم. ای بابا دچار سوتغذیه نشین با ماست و خیار من….مرسی از تعریفاتت. اعتماد به نفسم چسبید به سقف!

  15. آفاق :گفت

    تزیینش خیلی خوشگل شده شادی جون. نازه.
    منم ازت یاد گرفتم. دیروز نهار ماست و اینجوری تزیین کردم.
    خوشگل و خوشمزه شد.
    همیشه حالت خوب باشه ایشالانوش جان….مرسی

  16. وروجک / سفرنامه مجارستان :گفت

    مرسی عزیزم از راهنماییت … البته کلیش خورده شده حالا سعی میکنم امتحان کنم … کلا مرباها رو باید یه کم آبدار برداشت ؟ یا نه ؟ بازم مرسی از کمکت …

    خواهش می کنم. آره عزیزم. اگه زیاد سفت بشه وقتی تو یخچال بره سنگ می شه!

  17. زهره :گفت

    خیلی خوشگل و خوشرنگ شده.مرسی

  18. آيدا :گفت

    سلام شادي عزيز آشپز فقط شادي تزئين هم فقط شادي آره كسي شك به دلش را نده لولفا!.. تشريف بياريد بلاگ من يه تغيير كوچولو انجام دادم كه خوشحال ميشم نظرت رو بدونم
    ممنونم و سلامت باشي

  19. فرزانه :گفت

    سلام
    منم دوتا تزئین ماست خیار دارم که براتون ارسال می کنم و اگه خواستین می تونید ایده بگیرید.
    (البته یکیش خیلی هول هولی تزیین شده!)
    فرزانه

  20. فهيمه :گفت

    اميدوارم موفق باشيد

پاسخی بگذارید

