یه فاصله ی کوتاه


دوستان عزیزم و هر کسی که به اینجا سر می زنه و لطف می کنه…. من مدتی نخواهم نوشت. درگیر درست کردن یه سری زیورآلات هستم که خدا بخواد تا یکی دو ماه دیگه نمایشگاه بذارم. به هر حال دعا کنید که بتونم کارای خوبی درست کنم و  بعدها فروش هم داشته باشم…. ممنون از همه ی محبت ها.
تو مدتی که نیستم سر می زنم و پیغام ها رو می خونم. اگه اون وسطا وقت کنم به دوستام هم سر می زنم. همه مواظب خودتون باشید. نرفته دلم برای وب بازی تنگ شدها!!!! تا اشکم درنیومده فعلاً …. خداحافظ شما و آرزوهاتون باشه!
پ.ن: دوست گلم که در مورد راست کلیک عکس ها برام پیغام خصوصی گذاشته بودی. من با گذاشتن یه سری کد جاوا توی قسمت کدهای وبلاگم این کار رو کردم. اون کدها رو الان نمی تونم از قالب جدا کنم  چون نمی دونم از کجا شروع و کجا تموم می شن، ولی اگه تو اینترنت سرچ کنی کد جاوا برای بستن راست کلیک پیدا می کنی.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

38 پاسخ برای یه فاصله ی کوتاه

  1. مريم :گفت

    سلام خوبي ؟
    وبلاگ بسيار خوبي داري
    همين طور که تو وبلاگ ها داشتم ميگشتم
    وبلاگ شما رو ديديم گفتم يک نظري بدم و
    تشکر کنم از شما به خاطر مطالب خوبتون
    
    اگه موافق باشي با هم تبادل لينک کنيم ؟
    اگه موافقي منو به عنوان
    اجناس شگفت انگيز و ارزان لينک کن
    و سپس به سايتم بيا و روي تبادل لينک
    کليک کن و آدرس وبلاگ و عنوانتو بده
    تا لينکت توي بزرگترين سايت ايران ثبت
    بشه

    موفق و پيروز باشيد منتظر حضور گرمت
    هستم

    ادرس ما :

    http://ebekhar.com

  2. زهرا :گفت

    واااای که چه کار قشنگی ، من عاشق کارای دستی هستم و جواهرات بدلی. ایران بودم حتما میامدم و مشتری می شدم برام نگه دار ، بزار ببینم چه رنگی دوست دارممممممم، یه ست نارنجی دوست داشته میشم
    ازشون عکس بگیر،
    قربونت برم . حتما موفق میشی

  3. سلام
    چه جالب! اگه نمایشگاه گذاشتی یه خبر بده ها! بلکه مشتری بشیم

  4. موفق باشی زودی برگرد خوب قول دادیاااااااا؟

  5. فلفلى :گفت

    سلام دوست جون صمیمانه برات آرزوی موفقیت میکنم.راستی عکس کارات یادت نره البته همراه با آموزشاااا

  6. kaviriat :گفت

    iishalla ke hamashoon khoob o khoshgel beshan o koli moshtari eida konin. in shaadi joone ma ke inghadr ba salighas ke hatman hame az karash khosheshoon miad.
    movafagh bashi montazeretim bargardi khanoomi

  7. آفاق :گفت

    سلام شادی جون
    خوبی دوستم؟
    چه جالب که داری زیورآلات درس می کنی. واسه نمایشگاه حتما» خبرمون کن. من میاما. دلم برات تنگ می شه شادی جونی. ایشالا کارات به خوبی پیش بره خانم هنرمند و نازی.

  8. پس من شمارمو میزارم که نمایشگاهت هر موقع بود بهم خبر بدی هم خودم بیام هم تو وبلاگم بزارم.

  9. فرانک :گفت

    سلام . اگه نمایشگاه گذاشتی حتما اینجا بگو. چونکه هممون میدونیم که خیلی با سلیقع هستی. مرسی

  10. گلابتون :گفت

    به به ….. زیور آلات . چه کار شیرین و ظریف و مشکلی !
    نمایشگاه زدی آدرس بدی ها … تخفیف هم همینطور !

  11. پیمانه :گفت

    به به شادی جون شما از هر انگشتت یک هنری می ریزد .

  12. سلام شادی جون
    آخی واقعاَ؟
    چقدر عالی
    شادی جون اگه نمایشگاه گذاشتی آدرسش رو هم بده لطفاَ
    خیلی دوست دارم اگه خدا بخواد بیام
    موفق باشی
    منتظرت هستیم

  13. الهام :گفت

    سلام عسل بانو
    امیدورام تو اون کارت هم مثل کارهای قبلی ات موفق باشی.عزیزیم اگر از زمان نمایشگاه ات باخبرمون کنی خیلی خوشحال میشیم.
    بدون اینجا یکسری آدم هستن که دوستت دارن ، از ندیدنت دلتنگ میشن ولی برای موفقیتت دعا میکنن

  14. گیلدا :گفت

    سلام شادی خانم. خوبی؟ امیدوارم هر کجا که هستی همیشه شاد و موفق باشی.

  15. sepideh :گفت

    سلام شادي جان.نمايشگاه گذاشتي اينجا حتما اعلان عمومي بكن.قطعا پس از مشتري غذاهاي خوشمزه ات مشتري زيور آلات هستم.بهانه اي هم ميشه كه در دنياي واقعي زيارتتون كنيم

  16. الی Evchi :گفت

    اگه نمایشگاه بود به ما هم بگو من دیش خورش قارچ و گوشت گذاشتم شبیه خورش گوشت شما بود البته هویچ نداشت

  17. منتظر :گفت

    سلام شادی جان خوبی خانوم موفق باشی گلم عکس کارهاتم بزار برای ما اینور ابی هااا تا ما هم مشتری بشیم فدات موفق باشی

  18. سلام شادی جون.
    یه مطلب گذاشتم اگه تونستی حتما َامروز ( یعنی تا قبل از جمعه ) بخونش

  19. سيروس :گفت

    با سلام به شما دوست عزيز

    شما هم مي تونيد در مسابقه وبلاگم شرکت کنيد و وبلاگتو هم معرفي کني

    به اميد ديدار

  20. ستایش :گفت

    سلام شادی جون
    خوبی؟
    امیدوارم توی کار جدیدتم موفق باشی
    عکساش حتما بذار
    قولم بده هرچی زودتر برگردی

  21. آشبز 20 :گفت

    سلام خوبین من چهارده روزه وبلاگ دار شدم خوشحال میشم همه بیان سر بزنن مطمئنم خوشتون میاد اگه مایل به تبادل لینک بودبن هم منو با نام آشبزی-گلدوزی-هنری لینک کنین بعدش هم خبر بدین تا من لینکتون کنم با تشکر

  22. نجمه :گفت

    موفق باشی عزیزم. کمک خواستی پایه ام ولی حتما برای نمایشگاهت خبرمون کن که مشتاقانه منتظریم.

  23. ندا :گفت

    سلاااااااااااام خانومي، ناراحت ميشماااااااااااااااااااااااا،
    دعا ميکنم کاراي خوب و خوشگلي درست کني و فروش خوبي هم داشته باشي که با انرژي فـــــــــول برگردي.
    شادِ شادِ شـــــــــــاد باشي

  24. زهرا :گفت

    سلام عزیزم.من تا حالا زیاد از آشپزی خوشم نمی اومد. بیشتر به خاطر اینکه جز وظیفه های خونه دیریم بود ازش بدم می اومد و همیشه دوست داشتم به صورت تفریحی آشپزی کنم فقط تو اون زمان بود که ازش لذت می بردم.ولی از زمانی که با وبلاگت آشنا شدم دیدم آشپزی زیاد هم سخت نیست فقط باید یه چند لحظه فکر کنی که چی داری و بعد با یه ابتکار اونها رو با هم قاطی کنی و بعد یه ورد بخونی و یه معجزه رو بیاری سر میز غذا.
    مرسی به خاطر ایده هایی که بهم یاد دادی.
    من با اجازتون لینکتون رو تو وبلاگم گذاشتم.

  25. مارال :گفت

    سلام مارا برای مارا برای نمایشگاه لطفا خبر نمایید ممنون

  26. فرشته :گفت

    سلام شادي جونم اگه لطف كني و مكان و زمان نمايشگاه اين زيور الات را هم بگذاري كه خيلي خوبه من واقعا دوست دارم هم ديدن و هم خريدار هستم موفق باشي

  27. نغمه بهاری :گفت

    سلام شادی جان برای نمایشگاه ما رو هم خبر کن

  28. arman :گفت

    با سلام

    معرفی سیستم هوشمند افزایش بازدید سایتها و وبلاگها :

    سیستم افزایش آمار هوشمند تری باکس به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است سایت / وبلاگ شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر آنلاین قرار بگذارد

    شما می توانید به ازای هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت نمایید

    با استفاده از این سیستم ، رتبه شما در موتور های جستجو افزایش پیدا می کند

    شما می توانید در هرزمان لینک های خود را مدیریت کنید

    http://www.3box.ir

  29. خانباجی :گفت

    سلام شادی جون
    حال شما
    عکس از این نمایشگاهت برای وبلاگت تهیه کن.برای ما که امکانش نیست از نزدیک کارهای قشنگت رو ببینیم .
    موفق باشید
    منتظرتیم همگی تا بر گردی

  30. روناک :گفت

    سلام خوبی ؟چه خبر ؟امیدوارم زود برگردی/دلمون برات تنگ میشه .کاش گاهی سر میزدی حتی دیر به دیر.تو کار جدیدت موفق باشی.از کار جدید خبر بده .اومدیم تهران سر میزنیم.مرسی .تا بعد

  31. candle :گفت

    مرسي مرسي مرسي بخاطر اون اطلاعات …

    بيا ديگه ، دلمون برات تنگ شده .

  32. وبلاگت عالیه و به کار وبلاگ ما میاد

    اگر مایلی با ما تبادل لینک کن

  33. پرنیان :گفت

    گل]گل]گل]گل]گل]گل]گل]

  34. نازنين :گفت

    سلام
    خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید
    اگه دوست داشتید تبادل لینک کنید به من خبر بدید
    عنوان وبلاگم: فروش انواع سريالهاي كره‌اي با قيمتهاي فوق‌العاده

  35. نارگل :گفت

    سلام شادي جون. ماشاالله خيليييييييييييي هنرمندي. از هر انگشتت يه هنر مي باره.
    منم تاج هاي سنگ و ژله اي و ابزار شينيون و تل و از اين جور چيزا درست مي كنم. اگه دوست داشتي مي تونيم با هم نمايشگاه بذاريم.

  36. ریحان :گفت

    سلام عزیزم. من که منتظرم عکس این کار هنری که میگی زودتر ببینم. موفق باشی و کارت بگیره

  37. آن ماری :گفت

    بازم میگم که دله بقیه بسوزه و خودلم دله کوچیکم خوش باشه
    مننننننننننننننننننننننننننننننننننننن دییییییییییییییددددددممممممممممم ساخته هاشووووو

پاسخی بگذارید

