از امروز کپی مطلب آزاده، برید حالشو ببرید!


من که دیگه بی خیال دزدی از وبلاگ و این حرفا شدم. از قدیم می گن کسی که بخواد کارشو بکنه اگه بکنیش تو صندوق و قفلش بزنی از همون تو کارشو می کنه!
خلاصه که خانومایی که سر من هی غر می زنین….بابا منم گناه دارم. نمی دونستم این کدهای جاوا رو کجای وبلاگ گذاشتم. امروز پیداش کردم و خلاص! البته قالب و همه چیز هم به ریخت که بعداً می آم سر فرصت درست می کنم…. این چیزا که قابل نداره سر و جان فدای دوست!!! (جدی نگیرید!)
فقط هر دستوری که بر می دارید و کپی و احیاناً امتحان می کنید یه دعا برای من و همسری بکنید که گرفتار گرفتاریهای زندگی نباشیم.
خودم: آمین!
خوب دیگه خوش بگذره.
پ.ن: امروز قالب رو هم به شکل سابق درآوردم. امروز شنبه است، فکر کنم بیست و هشتمه!
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

22 پاسخ برای از امروز کپی مطلب آزاده، برید حالشو ببرید!

  1. اسفندماه :گفت

    آمین

  2. زهرا :گفت

    سلام عزیزم، من که قبلا هم حالشو می بردم. البته منظورم کپی نیستاا
    پ.ن. منتظرم که دوستم جواب ده که بعد میلت رو جواب بدم عزیزم.

  3. مينا :گفت

    بابا شادي جون چرا سخت مي گيري . همه چيز ما رو دزديدن ، هنوز داريم راست راست راه مي ريم و زندگي مي كنيم . اي كاش همه ي دزدي ها مثل اين دزدي دستورات اشپزي بود نه دزديدن همه شخصيت و ازادي و انسانيت و و مملكت و ………

  4. flora :گفت

    salam dooste khoobam, matalebe kheyli khoobi darid amma be nazaram zendegi ro kheyli sakht gerefte boodin, kheyli vaghte ke matalebe shoma ro donbal mikonam va az hamoon moghe fahmidam shoma kheyli rooye masaleye copy hassasin va zehnetoon hesabi dargire in masalas, nemidoonam shayadam hagh darin ama khob asre ettela resaniye va tooye iran va donya har rooz hezaran site matalebe jadido, axaye fogholade, amoozeshaye jadid o jazzab mizaran va aksareshoon ham aslan barashoon mohem nist ke hala yeki miyado axesho ya ja dige mizane , belakhare har kas mokhatabe khodesho dare va oonayi ke bayad bedoonan midoonan kar kare kiye, va etefaghan bishtare matalebi jadidi ke alan tooye weblogaye irani hast khodesh ye joor copy az sithaye kharejiye hala ba yekam invar oonvar , pas hame ja hame dar hale copiyan, yeki ax, yeki dastoore ashpazi, yeki modele lebas…. movafagh bashi
    مرسی از حرفات دوست جان. بالاخره هر کس یه حساسیت هایی داره. فعلا که من بی خیال این مساله شدم و دیگه برام مهم نیست کدوم مطلب و عکسم کجاست. ممنون از حرفات

  5. گلابتون :گفت

    سلام ….
    شیر برنج دوست ندارم ولی پستت رو خوندم هوس کردم !

  6. مريم :گفت

    … مارو دزديده
    با… ما پز ميده
    حالا بزار بقيه هم با دستور آشپزي هاي تو پز بدن . غصه نخور . اين روزها غصه هاي بزرگتري وجود دارن

  7. آن ماری :گفت

    راستش خانوم جان ما دلمون گرفته بود خیلی، باز با آقامون حرفمون شده. گفتیم چی کار کنیم حالمون یه ریز عوض شه با اجازتون یه سرزدیم اینجا….بهرحال هرکی ندونه ما که می دونیم من اون کیک خرمالو رو خوردم ازش…… راستم میگی مزه خرمالو نمی داد اما باشما بودنه که صفا داره….

  8. شمع سحر :گفت

    یلدات مبارک شادیه گلم

  9. آفاق :گفت

    سلام شادی بانو
    خوبید؟ ما کپی نکرده دعا می کنیم که کوچکترین گرفتاری نداشته باشید.

  10. وقتی به آدم زور میگن و آدم هم برای مقاومت زورش نمیرسه چاره این نیست از کپی بی نام و نشان مطالب لذتشو ببر چون چاره ای نیست منم چندین بار با این مشکل مواجه بودم و می فهمم چی میگی

  11. نارگل :گفت

    شادي جون من براي اينكه كپي مطالبتو آزاد كردي واقعا ازت ممنونم. و از صميم قلب دعات مي كنم!
    اينطوري مي تونم دستورا رو پرينت بگيرم ببرم خونه درستشون كنم قبلا با پرينت اسكرين عكس مي گرفتم و تو پينت ويندوز مي بردم واز اونجا پرينت مي گرفتم كه هم وقت گير بود هم كاغذ بيشتري استفاده مي شد.
    اميدوارم اونايي كه دستوراتو مي دزدن به زمين گرم بخورن.

  12. لیلا :گفت

    ممنون برای غذاهای خوشمزه ات. خیلی سخت بود وقتی که نمیشد پرینت گرفت. ممنون که باز کردیش.راحت شدم.

  13. هتاو :گفت

    شادی تو ماهی ( یعنی ماه هستی )

    خدا کسی رو که مطلب رو از توی وبلاگ تو برمیداره و ذکر منبع نمیکنه دچار همین بلا بکنه که مطلب از توی وبلاگش بدون ذکر منبع بردارن

    ما هم پرینت میخواستیم واسه خودمون وگرنه تا وبلاگ شادی خانوم هست کی میره وبلاگ آشپزی بزنه؟!!!!!!!!!!

  14. پگاه :گفت

    man be shoma in site ro pishnahad mikoanm chon khodam kheili az ghazahash estefade kardam…masan mikhastam kordon bleu doros konam va search kardam esmeso va anvae dastoor haro gereftam ya ye m,orghe farabnsavi ba khardal o soy souce…search kardan toosh miarze shadan…zemnam man mitoonam baratoon donbale ye seri e-booke ashpazi too internet begardam behetoon mail konam, age mikhain, ok bedin behen, mail bezanid

  15. پگاه :گفت

    e site yadam raft! haha

    http://food.yahoo.com

    مرسی از لطفت پگاه جان ولی زبان من فرانسه است و تا دلت بخواد ای بوک آشپزی دارم. بازم ممنون!

  16. پگاه :گفت

    man be shoma ye site moarefi mikonam ke hamechi baraye download toosh hast, az ebook gerefte ta album o windows o hack o dastoore ashpazi o harchi
    faghat bayad account dashte bashin ke khob majanie, yeki bezanin , vaghean v3 man yekii ke kheili komak boode too har zamineyi, khodam jozve hacker ha hastam ;))

    http://www.warez-bb.org

    vali engar emrooz (2shanbe) site baraye fix shodan searchesh bastas

  17. پگاه :گفت

    zemnan shoma too hare site englisi mesle yahoo food ke ghablan linkesh behetoon dadan mitoonid berid va bad adrese link ro tooye google translator paste konid, va be faran3 tarjome konid..man tarjmeye farsi ro pishnahad nemikonam

    http://translate.google.com

پاسخی بگذارید

