سلامی چو بوی خوش آشنایی…


نمایشگاه من برگزار و تموم شد.
این پست رو برای تشکر از دوستای وبلاگی می نویسم که اومدن و همدیگه رو دیدیم. واقعاً سورپریز شدم. و خوشحال از اینکه بالاخره خارج جهان مجازی دوستانم رو دیدم.
اونایی هم که نیومدن دلشون بسوزه چون ……………!!!!!!
همه چیز خوب و جای همه خالی بود.
با وجود این من درگیر یکی دو تا پروژه ی کاری مربوط به رشته ی تحصیلی ام هستم و اتفاقاً تازه هم شروع شده اند. سعی می کنم تند تند آپ کنم ولی قول نمی دم ها!
باز هم ممنون و ابراز شادی فراوان از دیدار دوستان…
برمی گردم!
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای سلامی چو بوی خوش آشنایی…

  1. نجمه سادات :گفت

    سلام خانمی.انشالا تو این کار هم موفق بشی.خصوصا که مرتبط با رشتت هم هست

  2. آریا :گفت

    سلام خوبین؟خوبم
    دوست گرامی شادی با وبلاگ دوست داشتنی و پر طرفدار روی میز آشپزخانه ممنون که لینک من را قرار دادین و خدا شکر که در امتحان سخت شما وبلاگم موفق بیرون آمده لینک شما هم قرار داده شد.

  3. منتظر :گفت

    سلتم شادی جون خوشحالم از موفقیتتون همیشه سرافراز باشید دوستتون داریم منتظر خبرهای خوش هستیم در درسها هم موفق و پیروز باشید فلان قربونتون

  4. سپيده :گفت

    سلام شادي جون. من اينقدر ناراحتم که نتونستم بيام نمايشگاهت که نگو و نپرس. راستش سرماي شديدي خوردم. 3 هفته پيش هم سرما خورده بودم نميدونم چرا دوباره اينجوري شدم. بدن درد شديد و خلاصه سرتو درد نيارم. از جام نميتونستم تکون بخورم. ولي آدرس نمايشگاهت رو به دو تا از دوستام دادم. از يکيشون پرسيدم خيلي خوشش اومده بود. ميخواستم بدونم ميشه الان هم سفارش داد يا نه ؟ من انگشتر بيشتر دوست دارم.
    ای بابا چه حال گیری سپیده جون. ایشالله زودتر خوب بشی و دوباره ایشالله که من یه نمایشگاه دیگه داشته باشم که بیایی. والله از راه مجازی که ممی شه سفارش داد . باید از نزدیک کارا رو مکی دیدی . ولی به زودی برای فروش یه جاهایی می ذارم. اگه جور شد همینجا می نویسم. اگرم نشد که چه بد!!!!

  5. اِلی :گفت

    اصلن لازم نبود اینطوری بگی دلتون بسوزه.
    من از همون اول هم دلم سوخته بود
    کاش می شد این نمایشگاه ها رو تو استان های دیگه هم برگزار کرد. حالا همه ی استانا نشد اصفهان فقط

  6. کویریات :گفت

    من هم که دلم سوزیده بود از اولش… امیدوارم همیشه خوش باشی و تو کارهات موفق باشی دوست هنرمند

  7. سپيده :گفت

    خاله من همون سپيده اي هستم كه روز آخر اومدم.دستت درد نكنه واقعا.خيلي قشنگ بودند.فقط انتخاب آدم رو سخت ميكردند.

  8. سلام شادی جون
    با اینکه خیلی دلم می خواست بیام ولی نتونستم
    ایشالا نمایشگاههای بعدی

  9. candle :گفت

    هميشه موفق باشي . اي كاش منم تونسته بودم بيام و ببينمت

  10. اریا :گفت

    سلام خوبی؟خوبم
    یک پست جدید گذاشتم نمی دونم چرا ولی ازات می خواهم حتما حتما بخونی و راجبش نظر برام بزاری ممنونم.
    http://chocolateboss.blogspot.com/2010/01/blog-post_1887.html

  11. منصوره :گفت

    سلام
    موفق مويد باشيد

پاسخی بگذارید

