سالاد کلم خیلی خیلی ساده!


کلم رشته رشته نازک + گل کلم گل گل ریز + خیار خورد شده. همه رو بریز تو ظرف. روش گوجه گیلاسی بریز.
برای سس:
۱ق.م مایونز ساده + ۱ق.م مایونز چیلی + کمی سس هزار جزیره + کمی روغن زیتون + چند قاشق آبلیمو تازه + نمک و کمی فلفل سیاه + کمی پاپریکا + سبزیجات خشک سالاد (مال من مارک همیشک بود!)
سس رو بریزید رو سالاد نوش جان فرمایید. به نظر من و همسر که خیلی خوب بود. امتحانش ضرری نداره!
سالاد درست کن و عکاس: خودم!
این نوشته در سالادها ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

25 پاسخ برای سالاد کلم خیلی خیلی ساده!

  1. هیرسا :گفت

    عجب عالی. خیلی هوس انگیزه!

  2. گلابتون :گفت

    خیلی عالیه ….. ممنون شادی عزیز ….
    از نمایشگاه خوندم …. خیلی ناراحت شدم نتونستم بیام …. دلم هم سوخت . تونستی بسوزونی

  3. آریا :گفت

    سلام خوبی؟خوبم
    یک پست جدید گذاشتم نمی دونم چرا ولی ازات می خواهم حتما حتما بخونی و راجبش نظر برام بزاری ممنونم.
    http://chocolateboss.blogspot.com/2010/01/blog-post_1887.html

    دوست عزیز این آدرسی که گذاشتی باز نشد و به طور کلی من خیلی وبلاگ خون حرفه ای نیستم. دوستان دیگه می دونن که خیلی دیر به دیر سر می زنم بهشون. من بیشتر وبلاگ می نویسم تا بخونم! اونم دستور آشپزی…..

  4. سلام خوبید خانم خونه دار به شما میگن ان شاالله اگر شما سر بزنی به من تا بتونم لینکتون کنم حتما میام و از آشپزی هات استفاده میکنم سر زدید آدرس بزارید لطفا
    یاعلی

  5. خانباجی :گفت

    سلام حال شما؟
    من که رژیم دارم،بذارم برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    من که سس نمیخورم بذارم برم؟

  6. گاهي يك زن :گفت

    از هويج رنده شده و كمي دونه انار هم اسفاده كني خيلي خوبتر ميشه.

  7. anoo :گفت

    سلام جيگر! من که کلم دوست ندارم
    (اما همسرم که دوست داره!!! )

    مرسي شادي خانوم
    شــــاد باشي

  8. منصوره :گفت

    سلام شادي جان
    به به خيلي خوشگل و البته خوشمزه هم هست دست شما درد نكنه

  9. هستی :گفت

    سلام
    خوشحال میشم بهم سربزنی

  10. نارگل :گفت

    شادي جونم سلام. خوشحالم كه نمايشگاهت به خوبي برگزار شد. لابد الان حسابي سرت شلوغه و داري سفارشاتو آماده مي كني.
    خيلي دلم مي خواست بيام ولي هر شب انقد دير از سركار ميومدم خونه كه نشد.
    قربونت. تا بعد

  11. سپيده :گفت

    سلام شادي جون. منم متاسفانه نتونستم بيام نمايشگاهت . ولي دو تا از دوستام اومدن . ميخواستم ببينم ميشه هنوز سفارش داد ؟

  12. سپيده :گفت

    بعد از اين که اين کامنت رو گذاشتم ديدم که جواب کامنت قبلي ام رو داده بودي. راستش آلزايمر گرفتم . يادم نبود که برات کامنت گذاشته بودم. به هر حال اگه جايي رو داشتي که ميتونستيم من و اونايي که نديديم بيام و ببينيم و سفارش بديم که خيلي عالي ميشه.

  13. چقدر دلم سوت نتونستم بیام نمایشگاهت

  14. آفاق :گفت

    چه خوشگل شده این سالاد شما! هم کلم هم گل کلم. جالبه
    بنده هم دلم تو نمایشگاه بود ولی خوب نشد بیاییم. البته خریدار خوبی که نبودم. امیدوارم از نمایشگاه راضی بوده باشی.

  15. نمیشه بفرستین واسمون

  16. ساناز :گفت

    سلام وبلاگ زیبایی داری
    خوشحال می شم به من هم سری بزنید

  17. ليليوم :گفت

    شادي جون نتونستم بيام نمايشگاه
    موفق باشي عزيزم

    راستي توي سالاد كلم بروكلي هم بريزي خوب ميشه من امتحان كردم

  18. سلام شادی جون
    بازم یه سالاد خوشمزه
    مرسی

  19. دست شما درد نکنه . باید خیلی خوشمزه باشه برم درست کنم

  20. candle :گفت

    دم شادي خانوم ما گرم .

  21. ترلان :گفت

    سلام… من چند شب پیش درست کردم. البته خودم نخوردم (سیر بودم می ترسم بخورم سنگینی کنه حالم بد شه) ولی خونوادم که خوردن خیلی خوششون اومده بود! مرسی

  22. مريم :گفت

    سايت خيلي خوبي دارين تبريك مي گم.

  23. شادی جان خیلی وقت بود که به وب خودم و بقیه دوستام سر نزده بودم . قالب جدید وبت مبارک ،خیلی عالیه و راضی کننده مثل همیشه، البته بیشتر از قبل.
    با فیلتر شدن چند سایت مخصوص آپ لود کردن عکس، میشه خواهش کنم به من بگی از کجا عکسهای قشنگتو آپ میکنی؟؟
    خیلی ممنون میشمسلام دوست جان. والله من تا امروز تو یه آدرسی آپلود می کردم که امروز رفتم باز نشد و شاید فیلتر شده! اما گشتم و این آدرس رو یافتم و عکس پست بعدی رو که می بینی با این آدرس آپلود کردم. راحت و خوب بود ظاهرا
    http://www.freeimagehosting.net

  24. منتظر :گفت

    سلام شادی جون خوبی خانومی

پاسخی بگذارید

