آرشیو پیوندهام بازنگری شد!!!


دوستان
من در یک اقدام ضربتی آرشیو پیوندهام رو از سایت و وبلاگهایی که ربطی به آشپزی ندارند پاک کردم.
این دلیل این نیست که من شما یا وبلاگتون رو دوست ندارم فقط دلیل بر اینه که می خوام اینجا فقط جایی برای آشپزی باشه.
نمی دونم لازمه بیشتر توضیح بدم یا نه؟ این تصمیم رو خیلی وقت پیش گرفته بودم اما الان عملی شد. فکر می کردم همه ی اونایی که حذف می شن ناراحت می شن.
به هر حال عذر می خوام اگر ناراحتتون کردم و خواهش می کنم شما هم اگر دوست ندارین آدرس من تو وبلاگتون باشه برای تلافی!!! هم که شده آدرس من رو از بخش پیوندهای وبلاگتون بردارین. به هر حال من همونقدر که سابق بر این به دوستان سر می زدم باز هم خواهم زد فقط می خوام اینجا فضاش کمی موضوعی تر بشه.
به بقیه دوستان هم که هنوز لینکشون رو نذاشته بودم اطلاع بدم که از این پس فقط لینک های مربوط به آشپزی رو تو وبلاگم می ذارم.
ببخشید اگر ناراحت شدید و ….
ببخشید اگه نه وقتش رو دارم و نه می تونم تک تک بیام و تو نظرات وبلاگتون پیغام بذارم که این کار رو کردم.
همه موفق باشید. خودم هم.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

18 پاسخ برای آرشیو پیوندهام بازنگری شد!!!

  1. اگه میشه تقلب کرد پست قبلی من آشپزی بود! عزیزم تو هر کاری کنی عزیز اینجا هم خونه خودته

  2. خانباجی :گفت

    سلام
    هر کار خودت صلاح میدونی عزیزم
    غذاهای رژیمی بذارید.سالاد و دسر
    هر چی که کم کالریه
    من الان شدیدا به دستور این غذاها نیاز دارم.
    تعطیلات خوش بگذره

  3. سلام من هم شما رو لینک کردم
    موفق باشید

  4. ممنون که به ما لطف داشتی شادی جون ، من خیلی وقته به اینجا میام و خیلی وقته لینکتون کردم …..

  5. منصوره :گفت

    سلام دوست خوبم
    ابتكار جالبي كردي ، من خيلي از وبلاگهاي آشپزي كه شما لينك كرديد را براي اولين بار است كه ميبينم و ميتوانم به آنها سري بزنم . ممنونم

  6. گلابتون :گفت

    مهم اینه که از دلت پاکمون نکنی !!

  7. دخترک :گفت

    دوست جون جونم خیلی لطف کردی بهم سر زدی.
    حتما لینکت رو به گوگل ریدر می افزایم

  8. اریا :گفت

    حرکت جالبی نبود!!!!!!!!!!!!

  9. ولی ما همچنان بهت سر میزنیم و از مطالبت استفاده میکنیم خانمی … موفق باشی ….

  10. مینا :گفت

    سلام..مطالب جالبی دارید! آشپری که با ذوق و شادی و لدت مخلوط بشه جدا جالب میشه!
    با اجازه بهتون لینک میدم

  11. دوست عزیز وبلاگتون واقعا جالبه. تبریک می گم. در ضمن راهنمای دو زبانه ایرانیان – به انگلیسی و فارسی در آدرس زیر در دسترس می باشد: http://www.timasearch.com/gate.htm
    موفق و موید باشید.

  12. فلفلی :گفت

    سلام موفق باشی خانومی راستی آپم بیا ببینمت خوشال میشم

  13. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون خوشحالم که بیشتر باهات آشنا میشم عزیزم من موافقم برای تبادل لینک اما دیدم اینجا نوشتی که وبلاگهائی را جز پیوندهات میذاری که فقط آشپزی باشن و وبلاگ من هم آشپزیه و هم هنری با این مسئله مشکلی نداری ؟نه عزیزم . مشکلی ندارم. مهم اینه که بخش آشپزی وبلاگت فعاله. من لینکت رو می ذارم دوست جدیدم!

  14. مرسی به وبلاگم سر زدید. لینکتون کردم.

  15. شاپرک :گفت

    شادی عزیزم خیلی از لطفت ممنونم منم خوشحالم که دوست جدیدی پیدا کردم و با افتخار لینک کردم.

  16. سلام
    پستتونو خوندم
    میخام از وبلاگم براتون بگم
    وبلاگ من خانه داری به سبک دیجیتالیه
    اگه مایل بودین یه نگا بندازین
    یعنی از آشپزی گرفته تا نکات ریز خونه داری همه چی توش هس
    اگه فرصت داشتی یه نگا بنداز
    و اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
    ممنون

پاسخی بگذارید

