روز جهانی زن


8 مارس روز جهانی زن مبارک!
امید که تلخکامی های این سالیان روزی به شهد و شیرینی جبران شود.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

19 پاسخ برای روز جهانی زن

  1. sam :گفت

    سلام مطالبت جالبه من هم سر بزن زیاد از مطالبم انتقاد میشه نظر شما چیه ؟

  2. ناناج :گفت

    سلام آشپزباشی…
    ایول من عاشق آشپزی هستم…
    مخصوصا الان که در خوابگاه به سر میبرم نیاز مبرم به آشپزی دارم…
    خوشحالم اتفاقی وب شما رو انتخاب کرد…
    اجازه میدید شما رو تو لیست پیوندهام قرار بدم

  3. سلام!

    از آشپزی خوشم میاد..

    سعی میکنم همه پستات رو بخونم..

    هستم همیشه..

  4. گلابتون :گفت

    روز شما هم مبارک ….

  5. شب گلک :گفت

    روز شما هم مبارک …به امید آزادی که توی اون روز باید یه کیک گنده بپزونی…خودم هم کمکت می کنم…مرسی از دستورات آشپزیت…این اشی پقتون رو هم درست کردم …دستت درد نکنه

  6. روزمون مبایکککککککککککککککککککک

  7. سلام شادی خانوم …روز شما هم مبارک …به امید آن روز

  8. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    یه کم دیر شده ولی با تاخیر روز جهانی زن به شما هم مبارک

  9. شاپرک :گفت

    سلام عزیزم
    خب دیر رسیدم ولی به هر حال اون روز بر شما مبارک .

  10. مروارید :گفت

    سلام…
    من همینجوری و با یه سرچ ساده واسه بیف استراگانف به اینجا رسیدم!و ازین بابت خوشحالم
    منم مثل شما عاشق آشپزی ام… واسه من آشپزی یه کار جدی، مهم، با فکر و البته پر از لذته…

    با اجازتون من شما رو لینک می کنم!(اما حیف که بلاگ من آشپزی نیست که شما هم به من سربزنین)
    با این وجود من بازم می آم!!!!
    ..
    راستی یه سوال:
    بیف استراگانف توی کتاب رزا منتظمی بدون قارچ بود.شما از روی کتاب خاصی نوشته بودی که با قارچ بود؟

  11. anoo :گفت

    سلام شادي خانومي
    شما نميخواي يکي ديگه ازون شاهکاراتو به ما هم ياد بدي؟ چرا آپ نميکني؟ دم عيده يه کم به ما طرز پخت شيريني بياموز

    شاااااااااااااد باشي

  12. نسرین :گفت

    برشما هم مبارک.امیدوارم اون روز هر چه زودتر برسه.

  13. حرفه اي ترين مرکز بيت و آهنگهاي بي کلام در اينترنت

    بزرگترين مرکز بـيــت با انواع بيتهاي رپ و پاپ خوراک خوندن
    مخصوص تمام کساني که دوست دارند خواننده شوند
    شاد و 8و6 ، لاو و احساسي ، اجتماعي ، کل کل ، اسپانيايي و …
    کافيه يک بار به ما سر بزنيد … 100 % از بيتهاي ما خوشتون مياد
    در ضمن تمام بـيــت هاي ما کاملاً دست ساز بوده و براي اولين بار در
    اينترنت پخش ميشوند
    اميدواريم با خدماتي که ميديم ، بتونيم تمام عزيزاني رو که تازه ميخوان
    خوانندگي رو شروع کنن ياري کنيم و قدم مثبتي رو براي پيشرفت موسيقي
    برداريم

    ما را به دوستان خود معرفي کنيد song-beat.blogfa.com

    حرفه اي ترين مرکز بيت و آهنگهاي بي کلام در اينترنت

  14. منصوره :گفت

    سلام شادي جان
    ببخشيد من با تاخير آمدم اين روز برشما هم مبارك

  15. شنبه :گفت

    قسمت چهارم(آخر) ، سفر با هواپیما
    در سفرهای هوایی سرگرمی های متنوعی وجود دارد. یکی از انواع سرگرمی در هواپیمای ایرباس آن است که بعضی از افراد پس از گذشت زمانی از شروع پرواز و بررسی آماری ! دیگر مسافران ، اشتباها در صندلی ردیف های دیگر هواپیما می نشینند و پس از تذکر فرد کناری عذرخواهی کرده و در همان جا سکنی می گزینند. در آخر پرواز هم با جملاتی همچون : شماره تلفن ،آدرس ایمیل، LOVE، عزیزم و … از هواپیما پیاده می شوند!
    اما سرگرمی در هواپیمای توپولوف تفاوتی بس اساسی دارد . در این هواپیماها افراد در گوشه ای به آرامی نشسته و به زندگی پس از مرگ فکر می کنند !
    نکته: بر طبق تحقیقات میدانی بعمل آمده ، یکی از سرگرمی های مشترک بین مسافران هواپیماهای توپولوف و ایرباس زدن زنگ مهماندار است!!
    هدف سفر: بطور کلی هدف از این گونه سفرها آشنایی با فرهنگ و سوابق تاریخی کشورهای دیگر است. از جمله مکانهای تاریخی ، می توان به سواحل تاریخی آنتالیا ، دبی ، تایلند ، بالی، وارنا و … اشاره کرد! در این گونه سفرها مسافران معمولا در ساحل نشسته و برای آشنایی با فرهنگ مردمان دیگر کشورها ، ساعت ها به مردمان آنها خیره می شوند! و در آخر با زبان بی زبانی برای دریافت اطلاعات بیشتر از تاریخ تمدن و فرهنگ مردمان آن سرزمین ، آنها را شب به مهمانی دعوت می کنند!!
    دیگر سرگرمی های این افراد امتحان انواع دلسترهای بهنوش آن کشور است تا میزان کیفیت آنها نسبت به محصولات مشابه داخلی سنجیده شود.
    قسمت اول ، سفر با سواری
    قسمت دوم ، سفر با اتوبوس
    قسمت سوم، سفر با قطار
    http://shahriar.blogspot.com

  16. جوجوک :گفت

    ای آنکه به تدبیر تو گردد ایام
    ای دیده ودل از تو دگرگون مادام
    ای آنکه به دست توست احوال جهان
    حکمی فرما که گردد ایام به کام
    سال خوش پر از خیر و برکت و سلامتی و شادابی همراه با برآورده شدن آرزوهایت برایتان آرزومندم.
    در کنار خانواده محترم و گلت روزهایت سبز باد

  17. ژ
    وقت کردی به من هم یه سر بزن

پاسخی بگذارید

