بادمجان وریحون و پنیر: وحشتناک خوشمزه اس!


اگه دوست دارین پرخوری کنید و مهم هم نیست با سرخ کردن بادمجون کمی چاق بشید…. اینو بپزید و بخورید.
شایدم بتونید بادمجون رو با روغن کم سرخ کنید و اصلا نیازی نباشه خودتونو عذاب بدین!!! چه جوری؟ اینجوری:
بادمجون رو حلقه حلقه کرده و نمک بپاشید و نیم ساعت بعدش بشورید و خشک کنید و توی یه تابه ی درد دار یا تابه ی هپی کال کمی روغن بریزید و بادمجون ها رو روی شعله ی کم با در بسته بذارید تا یه ورش سرخ شه و بعد برگردونید و اونورشو سرخ کنید.
می تونید هم بامجون رو کمی چرب کرده و توسینی فر بچینید و بذارید زیر شعله ی گریل . من تا حالا این کار رو نکردم ها! نیایید یقه امو بگیرید بگید نشد…. خوندم اینور و اونور!
بعدش بادمجون رو بچینید تو ظرف نسوز. روش کمی ریحون خورد شده بپاشید. اگر نداشتید از جعفری استفاده کنید ولی ریحون چیز دیگه است.
یک سوم یه عصاره ی گوشت بره رو توی یک سوم لیوان آب جوش حل کنید و بریزید روش. کمی ادویه های دلخواه و نمک و فلفل سیاه. روی ظرف رو با کاغذ آلومینیم بپوشونید و بیست دقیقه تا نیم ساعت بذارید تو فر با درجه ی ۱۸۰. بعد آلومینیم رو برداشته و روی غذا مخلوطی از پنیر گریور و موزارلا بپاشید و بذارید آب شه. در آخر اگه دوست داشتین بذارید زیر گریل تا روی پنیر برشته بشه.
نوش جان
دستپخت و عکس: شادی خانوم
این نوشته در غذاهای متفاوت, غذاهای گیاهی, غذاهای اختراعی من ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

28 پاسخ برای بادمجان وریحون و پنیر: وحشتناک خوشمزه اس!

  1. افروز :گفت

    با سلام به شما دوست عزيز

    وبلاگ خوب همراه مطالب جالب موفق باشي
    به وبلاگ من بيا خوشحالم ميکني

    لطفا نظر يادت نره ممنون

  2. زهرا - ف :گفت

    سلام
    پنیر گریور چه جور پنیریه ؟یه جور پنیر که هم می شه تو غذا استفاده کرد و هم همینجوری خورد. البته من همه ی پنیرا رو همینجوری م خورم. تو ایران هم مارک کاله اش هست. اگرم نیافتید حذفش کنید جانم!

  3. pardis :گفت

    salam
    migam ke man yek website khoob peida kardam baraie tabdile vaszno peimane o in joo chiza, goftam shaiad be darde khanandeganet bokhre, in ja mizaram

    http://www.e-rcps.com/pasta/links/weight_volume.shtmlخیلی خیلی ممنون عزیزم.

  4. ترلان :گفت

    این که فقط بادمجون و پنیر میشه که!!! خوشمزه میشه؟!؟؟خوشمزه می شه البته به میزان علاقه ات به بامجون هم بستگی داره!!!!

  5. خسته نباشی خانوم آشپز باشی… ای به چشم این غذا رو درست میکنم.
    راستی عکاس خوبی هم هستیا…ممننننننون

  6. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    سلام شادی جون
    خیلی خوشمزه به نظر میاد
    فقط این پنیر گریور فکر نمی کنم به این راحتی ها گیر بیاد!
    میشه پنیر دیگه ای رو جایگزین کرد؟
    مارک کاله این پنیر زیاد هست ولی اگه پیدا نمی کنی حذفش کن مهم نیست!

  7. سلام عالی بود وب جالبی داری خیلی زیباست

    من 2 تا وب مختلف دارم که میخوام تو یکیش واسه بهترین دوستام تبلیغ کنم

    با تبادل لینک موافقی ؟؟؟ بم خبر بده !!!

    اینم دو تا وبم :
    http://www.k2music.blogfa.com
    http://www.javanehh.blogfa.com
    منتظر حضور گرمت هستم

  8. جون خودت دستور یه جور ماکارونی رو واسم بذار آخه من عاشق ماکارونیم و چون پرورش اندام کار میکن جز’ برنامه رژیمیمه
    هفته ای 5 وعده
    ازت متشکرماین که قسم دادن نداره بابا. می ذارم. ولی اگه تو بخش پاستا هم یه نگاهی بندازی پر از انواع ماکارونی یه!

  9. iهگمتان :گفت

    سلام
    همدانیها یه کاری میکنند که بادمجان موقع سرخ کردن اصلاً به خودش روغن نمی گیره و خیلی خوشمزه میشه : قبل از سرخ کردن روی بادمجونها یک لایه سفیده تخم مرغ زده شده می کشند . خیلی کم روغن می کشه به خودش
    چه جالب. مرسی. بیامتحانم ببینم چی می شه!

  10. اکرم :گفت

    ممنون دوست عزیز

  11. من عاشق عکس های وبلاگ شمام. یعنی ادم واقعا هوس می کنه ..از سلیقه اتون خیلی خوشم میاد.

  12. ترلان :گفت

    البته که عاشق بادمجون هستم! فقط نمی دونم ترکیب بادمجون و پنیر خوب میشه یا نه!!
    در ضمن با دیدن کامنت های دیگه یه چیزی یادم افتاد! من هم عاشق عکس هایی هستم که می گیری (کاملاَ بر خلاف من!!! ) عکس هات کاملاَ حرفه ای هستن و زیبایی غذا رو چند برابر می کنن! مرسی از این همه سلیقه!

  13. هما :گفت

    سلام !من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم از توي وبلاگ مرمرخانم.حيف كه ديگه نمي نويسه
    منم مثل شما آشپزي كردن رو دوست دارم مخصوصا غذاهاي فانتزي رو
    من هنوز وبلاگتون رو خوب نگشتم ،ولي ميشه راجع به تزئين غذاها هم مطلب بنويسيد.ممنون ميشم و اميدوارم از وبتون استفاده هاي خوب خوب بكنم.

  14. candle :گفت

    شادی من چی بگم ؟ بگم مرسی ؟ بگم دستت درد نکنه ؟ بگم خیلی لطف کردی ؟

    اینا کمه به خخخخدا … یه بوس حسسسسابی واسه شادی …

  15. آفاق :گفت

    شادی مثل همیشه تک تاز! خیلی خوشگله. می دونم که من عاشقش می شم. بادمجون و پنیر رو یه جورایی تو گراتن خورده بودم. ریحونش دیگه محشره.

  16. ندا :گفت

    سلام شادی جون . بادمجون که باشه ، ریحونم باشه ، پنیر پیتزا هم باشه دیگه هفت سینش تمومه حرف نداره . دستت درد نکنه

  17. ندا :گفت

    شادی جان لینکمو نمی بینم نکنه پاکش کردی زود بگو چه بلایی سر لینکم آوردی

    سر جاشه عزیزم. چرا می زنی حالا؟!!!

  18. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    مرسی شادی جان

  19. وای شادی مرسی
    یعنی در تابه بسته باشه روغن کمتر جذبش میشه؟؟؟
    آخه من رژیمم

    آره عزیزم با شعله ی کم ولی اگه رژیمت جدی یه درست نکن چون به هر حال بادمجون سرخ کرده آفت رژیمه دوست جانم!

  20. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    باید خیلی خوشمزه باشه من که بادمجان سرخ کرده اونم پر روغن خیلی دوست دارم ریحون را که دیگه نگو پنیر پیتزا هم بره روش چه شود حتما محشر حتما درست می کنم دست گلت درد نکنه

  21. سلام عزیزم.از آشنایی با آشپزخونه اتون خیلی خوشحال شدم.بازم پیشم بیاو با کمال میل من لینکتون کردم.بووس

    مرسی عزیزم. منم لینکت کردم.

  22. عجب ترکیب خوشمزه ای ..بادمجون و پنیر پیتزا…..ممنون دوست عزیزم…….

  23. شهلا :گفت

    شادی جون نصفه شبی دلم غش رفت واسه بادمجون
    من عاشقشم اما لعنتی رو بخاطر روغنش نمیخورم البته توی فر هم درست میکنم فویل رو کف فر میزارم روشو چرب میکنم و بعدش بادمجونهارو میچینم خوبه کم روغن میبره اما خوب یه خورده کثیف کاری داره . بدبختانه اینکه دیگه با روغن و پنیر کالریش زیاده برای ما چاقها مناسب نیست
    عزیز دل از یه خانم هنرمند هم غیر از اینجور عکس گرفتن انتظار دیگه ائی نمیره
    راستی مناسبت کیک پروانه تولد یه دختر کوچولوی ناز بود که مامانش دوستمه . عاشق بچه هام خودم ظرف دو سه ساعت واسه اش تند تند درست کردم

  24. پانیذ :گفت

    سلام شادی جونم

    من عاشق بادمجونم اما حیف که وحشتناک روغن به خودش میکشه منم که باربی..خانومی لینکت کردم

  25. ممنون دوست عزیز که به من سر زدید من شما رو لیتک کردم.

  26. ندا :گفت

    مرسی حالا اومد سر جاش ناقلا دیشب نگاه کردم نبود نکنه می فرستیشون قایم موشک بازی

  27. گلابتون :گفت

    یعنی من همینطور از دهنم که هیچی از چشام آب راه افتاده !!! برم یه مرکز ترک اعتیاد خودمو معرفی کنم … هرویین و بادمجون نداره که …..

  28. سلام شادی جون
    امکان تبادل لینک هست عزیزم؟

پاسخی بگذارید

