باغ لاله های روستای گرماب


باغ لاله های زیبای ایران:
دیروز به لطف یکی از آشناهامون که می خواست بره باغ لاله ها و تو ماشینش برای من و همسری هم جا داشت رفتیم باغ لاله ها.
ساعت 8 صبح حرکت کردیم و فکر کنم نه و نیم بود که اونجا بودیم.
این باغ هر سال تو اردیبهشت با عنوان جشنواره لاله ها درش به روی عموم باز می شه البته به مدت یه هفته و مردم می تونن برن توی باغ و انواع لاله هایی که اونجا کاشته شده رو ببینند. خیلی فضای خوبی بود. شانس آوردیم که بارون نیومد و هوا هم یاری کرد ، ضمن این که وقتی که ما رسیدیم هنوز خیلی شلوغ نشده بود.
تایم این جشنواره از تاریخ هفت تا هفده اردیبهشت هست یعنی تا همین جمعه ولی فکر کنم فردا و پس فردا خیلی شلوغ بشه.
به هر حال اگه با وجود شلوغی و ترافیک دوست داشتین برین و اونجا رو ببینید آدرسش هست: جاده چالوس، نرسیده به گچسر، روستای گرماب، کنار رستوران لوشاتو، باغ لاله ها.
خیلی قشنگه. من تو عمرم این همه لاله ی ظریف و زیبا یکجا ندیده بودم. چند تایی عکس براتون می ذارم گرچه عکس ها نمی تونن زیبایی اون باغ پر از لاله که با کوهها و طبیعت زیبا پوشیده شده بود توصیف کنند.
عکس: شادی خانوم و همسریش
این نوشته در حرف های همینجوری!, عکس های بی ربط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

21 پاسخ برای باغ لاله های روستای گرماب

  1. وای شادی جون من پارسال از کنارش رد شدم و حتی با چند دقیقه بودن اما حس خوبی بهم داد

  2. پانیذ :گفت

    حتما واجب شد که با بچه ها بریم

  3. گلابتون :گفت

    حیف شد … اگه تو هفته آینده بود موقعی که احیانا میومدم برای نمایشگاه کتاب میشد رفت و لاله ها رو دید .
    خوش به حالت شادی جون که همچین جای قشنگی بودی ….

  4. واقعا زیباست … دست گلت درد نکنه شادی جون

  5. آفاق :گفت

    به به چه عکسایی ! روحم تازه شد. مرسی.
    امسال که وقت نشد بریم! من فک می کردم حالا حالا ها ادامه داره نمی دونستم همش 10 روزه.
    تو تلویزیون هم کلی دیده بودم. خوشگلن.
    به آقای صاحب باغ کلی حسودی کردم.

  6. شاپرک :گفت

    شادی جون خوش به حالت چقدر خوشکلن آدم از دیدنشون سیر نمیشه حتما خیلی خوش گذشته

  7. سلام عزیزم
    متاسفانه وبلاگم فیلتر شد
    این ادرس جدیدمه

    http://saba32.blogfa.com/

  8. سلام شادی گلم. وای ی ی چه مناظر زیباییی. من اگه می دونستم با همسری می رفتم. خوش به حالت یه همچین جایی بودی…من الان از پشت کامی دارم بال بال می زنم با دیدن این مناظر اگه اونجا بودم دیونه می شدم.چه قشنگن عکسا.مرسی که این عکسا رو گذاشتی واقعا روحیه آدم رو عوض می کنه.
    راستی آپ شدم بیا

  9. candle :گفت

    میگم مطمئنی اینجا که رفتین ، گرماب بوده ؟ بهشت نبوده احیانن ؟!

    خدا رو شکر که این لطافت ها هنوز دور و بر ماست …

  10. سلام دوست عزیزم ..این عکس ها فوق العاده هست …واقعا لذت بخشه ….

  11. منصوره :گفت

    سلام
    عكسها خيلي زيبا هستند . شما در هنر عكاسي هم ماهر هستيد

  12. واقعا زیبا هستند دست شما درد نکنه ممنون.

  13. ترلان :گفت

    خیلی قشنگ و فوق العاده است!!!
    ولی من چیکار کنم که هیچ وقت اردیبهشت ایران نیستم!

  14. سپيده :گفت

    سلام شادي جون.
    پنج شنبه ، همسايه مون زنگ زد و گفت که بيايد بريم باغ لاله ها. ولي من به دلايلي که نميتونستم زياد توي ماشين بشينم نرفتم. وقتي برگشتند گفتند خوب شد که نيومدي به خاطر اينکه 5 ساعت از تهران توي راه بودند. مي گفت خيلي ترافيک بود. اينقدر خودش حالش بد شده بود که داشت از سردرد مي مرد. به من گفت دارم مي ميرم. خب، منم زياد مزاحم مردنش نشدم. گفتم راحت باش.
    ولي خيلي دوست داشتم برم. اطراف سد لار هم تا خرداد ماه دشت شقايق وحشي هست. انشاالله ميرم منم عکس اونجا رو ميزام ببيني.

  15. http://www.saral-shop.com

    فروشگاه سارال تنها نمایندگی سرویس های لومینارس فرانسه (بی واسطه) بهترین محصولات خود را به کدبانوهای با سلیقه ی ایرانی ارائه می نماید .

    لومینارس زینت بخش میز شما …..

  16. مانلی :گفت

    دوسال پیش رفتم.واقعا دیدنیه

  17. سمیرا :گفت

    سلام وبلاگ بسیار جالبی دارین من تقریبا هر روز سر میزنم
    یه در خواست ازتون دارم میخواستم پای سیب اصل انگلیسی رو آموزش بدین ممنون میشممنظورت از اصل انگلیسی چیه عزیزم؟ من فقط زبان فرانسه بلدم و اگه دستور پای سیب بخوای می تونم از فرانسه ترجمه کنم ولی نمی دونم اونوقت می شه اصل فرانسه یا اصل انگلیس؟؟؟

  18. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    خیلی دوست داشتنیه
    چشم نواز و روح نوازه

  19. مهدی :گفت

    سلام
    وب جالبی داری تبریک میگم
    خوشحال میشم بعد از این که به اسم مدل لباس لینکم کردید خبرم کنید تا لبنکتون کنم
    ممنون
    آمارم 3000 و پیج رنکم 3 هست

  20. سلام دوست عزیزم
    آرزو دارم از لحظات زندگیت بهترین استفاده رو بکنی و روزهای پرباری را در پیش رو داشته باشید .
    اگه به مطالب روانشناسی علاقه داری در وبلاگ زیر منتظر حضور و نظرقشنگتون هستم – با آرزوی بهترین ها برایتان – احمد فلاح
    http://www.affa110.blogfa.com

پاسخی بگذارید

