هویج بستنی


این نوشیدنی رو همه تون بلدید دیگه! فقط جنبه ی یادآوری داشت.
ترکیبش هم که آب هویج و بستنی و کمی پودر پسته است.
نوش جان
عکس و هویج بستنی درست کن: خودم!!!!!!!!!
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای هویج بستنی

  1. آنو :گفت

    سلاااااااااااام
    به به!
    ولي من طالبي بستني رو بيشتر تر دوست ميدارم

  2. سیرترشی متاهل :گفت

    همیشه وبلاگتون رو میخونم شادی نازنین .این بار دیگه اسم از هویج اومد

    دیگه لازم بود کامنت تشکر بذارم.

  3. منم شاتوت بستنی رو خیلی دوست دارم.. اما این فکر کنم مفیدتره نه؟احتمالا عزیزم. البته نظد منو بخوای همه ی خوردنی های تازه مفیدند.

  4. راست بگو شادی محض یادآوری بود یا محض آب کردن دلمون من الان هویج بستنی می خوام

  5. میسی شادی جون
    اما به من یاداوری میکنه که هیچ وقت واسه همسری درس نمیکنم چون خودم آب هویج دوس ندایم

  6. سمیر :گفت

    دوباره عکسات باز نمیشن که برام
    من عاشق هویج بستنی هستم

  7. lili :گفت

    هم گشنه م شد هم تشنه م

  8. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    منم هویج بستنی خیلی دوست دارم
    عجب عکس خوشگلی
    اینجا حیاطتونه؟ خیلی حال میده اینجا بشینی هویج بستنی بخوری
    هوا هم انگار خیلی خنک و دل انگیزه
    بوی گلهای شب بو هم کم کم داره تو هوا پخش میشه
    یا مثلاً بوی نم وقتی که حیاط رو آب پاشی کردیم
    به به
    این همه خیالپردازی کردم الان میاین میگین اینجا اصلاً حیاط نیست
    اتاقه اونا هم گلدونهای خونگی هستن
    آره مریم جونم. حیاطمونه. همه ی خیال پردازی ها هم درست بود عزیزم. جات خالی حیاط داشتن خیلی خوبه!!!

  9. آفاق :گفت

    هویج بستنی شادی خوردن داره. قربون این عکسای خوشگلت بشم.

  10. گلابتون :گفت

    من میخواااااااااااااااااااام

  11. سلاممممممم شادی جونممممم

    واییییییییی جیگرم خنگ شدشششششششششششش،دلم خواست

  12. candle :گفت

    واسه من جنبه ی دل آب کنکی داشت !
    اسم غذای دو پست قبل چی شد آخر ؟ تنمز ثبت نشد ؟ای بابا!!!!!
    والله چه عرض کنم. انقدر اسما متنوع و بامزه بود که دلم نیومد یکیش رو انتخاب کنم گفتم همه اسما بمونه که هر کس اومد تو نظرات بخونه و اسم مورد علاقه اش رو انتخاب کنه!

  13. منصوره :گفت

    سلام
    چه پست خوشمزه اي نوش جان!

  14. ترلان :گفت

    من فقط یک بار خوردم اونم یک سال پیش تو تهران! گفتم بخرم ببینم این هویج بستی چیه که اینقدر از این و اون میشنوم؟!
    خلاصه خریدم و خوردم و خوشم اومد. فکر کنم برای تابستون خیلی خوب باشه!
    راستی اگه چیزای مشابه دیگه ای هم هست که میشه همینجوری درستش کرد (ترکیب بستنی و آب میوه) یادآوری کن. دارم خودم رو برای تابستون عذاب آور دبی آماده می کنم! آره. خیلی خوشمزه است. ترلان جون تو قسمت نوشیدنی ها بری یه عالمه نوشیدنی خنک جیگر حال بیار ویژه ی گرمای دوبی هست!

  15. ليليوم :گفت

    سلام شادي جون چطوري
    ميشه چند مدل تزئين نون و پنير سفره عقد بذاري برام
    ای وای از یه بی هنر چه سوالایی می کنی. قربونت برم من اصلا تزیین بلد نیستم. همه چیز دنیا رو ساده دوست دارم. فقط ترکیب رنگا برام مهم. به نظرم با بر و بچ تالار گفتگوی مامی سایت مشورت کن. اونجا پ از ایده های تزیینی واسه همه چیزه.

  16. مهناز :گفت

    سلام شادی جون مرررررررررررررررررسی از یاد آوریت من اکثرا درست می کنم امشب هم می رم درست کن پسرم عاشششششششششششششششششق هویج بستنی است بازهم تششششششششششششکر . سلامت باشیخواهش می کنم. نوش جون

  17. خانجون :گفت

    سلام
    وبلاگ فوق العاده ای دارید و عکسهای زیبا
    لطفا با توجه به تجربه خودتان من را در مورد اندازه مایه خمیر برای 500 گرم ارد راهنمایی کنیدممنون خانومی. راستش منم اونقدر تجربه ندارم که بگم چقدر خمیر برای چقدر آرد خوبه و همیشه کیک و نون رو از رو دستور درست می کنم. در ضمن بستگی داره که بخوای کیک یا نون یا مثلا خمیر خاصی درست کنی. هر کدوم اونا یه مقدار خمیر مایه دارن. فکر کنم از رو دستور عمل کنی موفق تری.

  18. پانیذ :گفت

    سلام شادی جون.خسته نباشی.من میخواستم یه چیزی بگم.من همیشه اول به وبلاگ تو سرمیزنم.ولی تازگیها میبینم دیگه مثل گذشته دستورات غذایی جدید وجذاب نمیذاری.بعضیهاشو که همه بلدن مثل همین هویج بستنی.بعضیهاشم که غذاهای ازمن درآوردیه بسیاربسیارساده هست.شایدم سرت شلوغه وفقط محض خالی نبودن وبلاگ میذاری.درهرصورت درکنار این خانمهای هنرمند مثل خانم کتابی ومطبخ رویا و…که خیلی زیادن انتظارمیره شماهم دستورات غذایی بهتری که بیشتر روش کار کردین و ساده وازمن درآوردی نیست بذاری عزیزم.موفق باشی خانمیمرسی پانیذ جان از لطفت. ولی همونطور که گفتی من این روزها واقعا سرم شلوغه ولی فکر نمی کنم خیلی دستورهای من درآوردی و ساده گذاشته باشم و برای وبلاگم کم وقت گذاشته و کم کاری کرده باشم چون من اینجا و همه ی خوانندگانم رو خیلی دوست دارم. مثلا همون دستور کیک بادوم و پرتقال و ترکیب بادمجون و پنیر و حتی غذای بی نامی که گذاشتم. همه شون هم ساده و هم خوشمزه اند و برای خوشمزه بودن یک غذا لازم نیست که حتما دستور اون پیچیده باشه. البته این نظر منه. در ضمن وبلاگ هر کس خونه خودشه و صاحب اختیارشه. من از اول هم با اسم آشپزی در جهان مدرن شروع کردم و منظورم گذاشتن غذاهای ناشناخته و جدید و یا ساده و سریع بود. به هر حال از لطف و یادآوریت ممنونم عزیزم.

  19. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    E خوب خدا رو شکر که فکرام درست بود
    وای اینجا هویج بستنی خوردن واقعاً میچسبه
    نوش جون

  20. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    من که خیلی دوست دارم ممنونم که یادآوری کردی از بس مشغله داریم یادمون میره چه خوردنی هائی وجود دارن .

پاسخی بگذارید

