سه سالگیت مبارک!


امروز هم ظهر و هم شب مهمون داشتم. الان از آشپزخونه مستقیم اومدم و نشستم پشت میز کامپیوتر تا ساعت یازده و بیست دقیقه شب با تاخیر زیاد، بهت بگم عزیز دلم که سه سال پیش در چنین روزی به دنیا اومدی………………..
وبلاگ خوب من……….
تولدت مبارک….لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی ………. دست دست… دست دست…..
تو این سه سال دوستانی یافتم که هستند. دوستانی یافتم که نیستند. از بعضی نظرها به عرش رسیدم و بعضی حرفها انقدر رنجوندم که می خواستم قید نوشتن تو اینجا رو بزنم.
پروسه ی خسته کننده ی عکس انداختن و همسری رو کنار میز غذا منتظر گذاشتن، تو فتوشاپ رو عکس کار کردن و آپلود کردنش و کمر درد گرفتن از نشستن پشت میز کامپیوتر، نوشتن و عکس گذاشتن تو وبلاگ و فکر کردن به اینکه حرفها چطور می تونند قشنگ تر بیان بشند…. دوست داشتن دوستان همیشه و چک کردن جعبه ی پیغام ها…………… همه ی اینها رو تو به من دادی وبلاگ من،
و کنار همه ی اینها………..
عشق به نوشتن و دوست داشتن آدمهایی که از پشت صفحه ی ویندوز تو رو کشف می کنند، می شناسند، دوست می دارند و دوست داشته می شند.
به خاطر همه ی اینها از تو ممنونم و آرزو می کنم که بتونیم سالها با هم باشیم.
تولدت مبارک عزیزم.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

32 پاسخ برای سه سالگیت مبارک!

  1. منيژه :گفت

    درودهاي فراوان به مدير مسئول محترم:
    همكاران عزيز، شما را به وبلاگ رهروان بابك خرمدين با مقاله جديد دعوت مي كنم از نقدهاي خوبتان دريغ نورزيد با تشكر همكار شما منيژه
    http://manijehaskvyy.blogsky.com/

  2. ملســـــــــــــــی
    (آیکون ِ منم وبلاگت)

  3. sara123 :گفت

    shadi jan mobarakeh, man 3 saleh khanadatam!!vali web nadaram, aksat alleeyeh, yadameh doorbinetoono dozdidand! shad bashi

  4. تولد تولد تولدت مبایکککککککککککککککک وبلاگ شادی جونی

  5. ترلان :گفت

    شادی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی! تولد وبلاگت مبارک! انشالله سالیان سال هی تولد بگیری هی پیشرفت کنی هی ما رو به فیض برسونی!
    کارت درسته!

  6. ساره :گفت

    سلام شادی جونم
    تولد وبلاگت و تولد نوشتنت مبارک.تولد گرفتن همیشه حس خوب تازگی به آدم میده, حالا واسه هر سن و سالی. دوستتون دارم.

  7. نرگس :گفت

    مبارك باشه خانم من وبلاگتو ميپسندم و استفاده ميكنم ازش مرتب.موفق باشي

  8. Nooshin from Toronto :گفت

    Congratulations Shadi jan, wishing you all the best and thanks a lot for your wonderful weblog.

  9. آفاق :گفت

    شادی جون تبریک برای داشتن این وبلاگ دوست داشتنی. سه سالگیت مبارک وبلاگ جونی.

  10. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    تولد وبلاگت را تبریک میگم ایشالله پا به پای هم پیر بشید و صد و بیست ساله بشه

  11. farzane :گفت

    sallam tavalode veblagetoon mobarak bashe man hamishe mikhonam dastooratoon khili ziba va khili bamaze minevisid omidvaram hamishe movafag bashin

  12. نبات خانومی :گفت

    واقعا خسته نباشی
    خدا خیرت بده
    تولد وبلاگت هم مبارک

  13. گلابتون :گفت

    من چقدر به داشتن همچین دوستی افتخار میکنم . خودت و وبلاگت !

  14. زهره :گفت

    شادی عزیز تولد وبلاگ تون مبارک

  15. ندا :گفت

    شادی جان تولد وبلاگت مبارک امیدوارم همیشه در کارت موفق باشی و با پیامهای دوستانت خستگیت در بره .

  16. منا :گفت

    تبریک! (وبلاگ خوبیست )
    فکر کردن به اینکه حرف ها رو چطور میشه قشنگ تر بیان کرد خیلی نعمت خوبیست که نوشتن به آدم میده…خیلی خوبه که این وبلاگ تونسته این نعمت زیبا رو به شما بده (بازم تبریک !)، ای کاش تو حرف زدن هم آدم از این وقتا داشت که بتونه خوب فکر کنه…
    امیدوارم که همیشه از وبلاگتون لذت ببرید

  17. سپيده :گفت

    تولد وبلاگت مبارک باشه. صد سال به اين سال ها . اميدوارم وبلاگت صد ساله بشه.
    خارج از شوخي، اميدوارم توي کارت موفق باشي. چون من و امثال من خيلي از اين مقوله آشپزي لذت مي بريم و من که سعي مي کنم از اين غذاهاي اختراعي! خودت استفاده کنم.

  18. سلام شادی خانوم …..من هم تولد سه سالگی وبلاگ مفیدتون را خیلی خیلی تبریک عرض می کنم ….امیدوارم سال های سال تداوم داشته باشه

  19. من آزادم :گفت

    تولد وبلاگت مبارک…عکس این کیکه خیلی خوشمزه است…کاش اینم خودت پخته بودی آموزش می دادی؟؟؟راستی از ای کیکها که روش از این قند ها داره بلدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. معصومه :گفت

    شادی جان
    ممنونم بابت تماکمی زحماتت خانمی
    واقعا متشکر
    شاید اولین باری باشه که اینجا پیغام میذارم ولی همیشه از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگت بودم و کلی خوردنی های خوشمزه برای همسری از اینجا درست کردم

    بابت همه چیز ممنونم

    تولد وبلاگت هم مبارک

  21. candle :گفت

    همه تولد وبلاگت رو بهت تبریک گفتن ، ولی بذار من به » خودم » تبریک بگم بابت داشتن یه دوست مجازی که اینهمه سخاوتمنده تو سهیم کردن ما تو تجربه های آشپزیش .

    تو سخاوتمند بودن رو بهم یاد دادی شادی . ممنونم ازت . منم از اینهمه مهربونی تو ممنونم عزیزم.

  22. تولد وبلاگ زیبا و مفیدت مبارک باشه شادی گلم … ایشالله واسه 120 سالگیش تبریک بگیم

  23. z-a-z :گفت

    سلام منم تبريك ميگم.
    يه سوال داشتم.
    200 گرم عسل تقريبا برابر با چند قاشق غذاخوري هست.ممنون ميشم جواب بدبد.
    موفق باشيد.سلام. ممنون. من نمی دونم. خودم برای اندازه گیری عسل همیشه نگاه می کنم که بسته اش چندگرمی و با توجه به وزن روی بسته چشمی اندازه ای رو که می خوام از روش بر می دارم.

  24. ترنج :گفت

    شادی جان !تولد سه سالگی وبلاگت رو تبریک میگم. امیدوارم با انرزی بیشتر به نوشتن و قسمت کردن تجربه هات با ما ادامه بدی.

  25. سلام شادی جونممممممم

    تولد 3 سالگی وبلاگ بی نظیرت مبارک باشه ،امیدوارم که سالیان سال پابرجا باشه

    بووووووووووس

  26. زهرا :گفت

    تولدت مبارک خانومیتولد من نیست که عزیزم. یعنی من سه ساله شدم!!!! چقدر خوب!

  27. تولد وبلاگت مبارک شادی جون ایشالا 120 ساله بشه

  28. احسانه :گفت

    من هم با تاخیر تولد 3 سالگی وبلاگ خوب و زیبایتان را تبریک می گویم.
    انشاالله 1000 ساله شود.

  29. مرسی که لینکم کردی عزیزم
    منم از اینکه دوستای خوب پیدا کردم خیلی خوشحالم
    بوووووووس

  30. سلام شادی جونم با یه کم تاخیر من هم تولد وبلاگت رو تبریک میگم انشالله سالیان سال بنویسی و آشپزی کنی و ما هم از تجربیات بهره ببریم … موفق باشی عزیزم

  31. ليلا :گفت

    تولدش مبارك باشه . هم براي صاحبش هم براي ما.

  32. مرد :گفت

    حتماً همسرتون هم ارزشش رو میدونه…
    نوشته هاتون بسیار زیبا و دلنشینه. داشتم صفحه رو میبستم که بخش «درباره من» رو خوندم. بسیار زیبا مینویسید.
    من به نمایندگی از جامعه ی مجردین علاقه مند به آشپزی (البته اگر وقت پیدا کنن) از شما به خاطر همه زحماتتون تشکر میکنم.
    امیدوارم همینطور ادامه بدید.

    ممنون.

پاسخی بگذارید

