دسر لیوانی پودینگ و خامه


دوستان گلم ممنون برای تبریک هاتون و توجهی که هم به من و هم به وبلاگم داشتید و دارید.
اینم یه دسر عالی کادوی من به دوستان مجازی گلم:
مواد لازم برای ۴ تا ۵ نفر
پودینگ شکلاتی آماده یک بسته (پودینگی که من استفاده می کنم ترکیه ای یه و یک بسته اش برای ۴ تا ۵ نفر کافیه….فکر کنم ایرانی هاش کمتر باشن)
خامه ی فرم گرفته یک و نیم پیمانه سر پر
توت فرنگی و شاتوت چند تایی
موز یک عدد
بادوم خورد شده نصف پیمانه
بیسکوییت یا شوکو رول برای تزیین
پودینگ رو طبق دستور روی بسته اش با مقدار شیری که نوشته آماده کنید. بادوم رو باهاش قاطی کنید و بذارید کمی خنک شه.
خامه رو اگر فرم ندادید طبق لینکی که پایین این پست گذاشتم آماده کنید و توی قیف بریزید و بذارید یخچال.
توی لیوان های تک نفره پودینگ رو که خنک شده بریزید و بذارید یخچال.
موز رو خورد کنید. پودینگ خنک شده رو بیرون بیارید و تکه های موز رو روی هر کدوم لیوان ها یعنی رو پودینگ ها بچینید.
روش رو با خامه ی فرم گرفته بپوشونید.
روش رو توت فرنگ و شاتوت و یه دونه بیسکوییت برای تزیین بذارید.
بیست دقیقه تا نیم ساعت بذارید یخچال.
آماده است. نوش جان.
برای به دست آوردن طرز تهیه خامه فرم گرفته دنبال من بیایید. ایست. اینجا کلیک کنید.
دسر لیوانی درست کن و عکاس: شادی
این ورودی در دسرها فرستاده شده و با , , , , , , , برچسب خورده. پیوند پایدار را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای دسر لیوانی پودینگ و خامه

  1. آفاق می‌گوید:

    عالی … خوشگل…چشم نواز.. روح نواز.. خلاصه بخورم من این پودینگ خوشمزه و خوشگل رو. وووی خدا جون. من یک چیزهایی شبیه این درست می کنم. بجای پودینگ شما کیک شکلاتی خورده شده و له شده می ریزم و بعد خانه و میوه و این ها.

  2. آفاق می‌گوید:

    خانه نه مجید دلبندم خامه

  3. سمیر می‌گوید:

    کاش الان اینجا دم دستم بود دلم خواستتتتتتت

  4. مامان کوچولو می‌گوید:

    چه خوشگله
    شادی جون همیشه شاد باشی

  5. منصوره می‌گوید:

    سلام
    وسوسه انگيز شده براي ناخنك زدن ، ممنون

  6. گلابتون می‌گوید:

    عالیه !!! ولی این خامه فرم گرفته هم برای من شده دردسر !!! از طرفی بلد نیستم درست کنم از اونور اصرااار دارم بتونم خودم درست کنم !میرم از قنادی میخرم وجدانم درد میگیره!

  7. تستر اعظم می‌گوید:

    واااااااای خیلی جذابه من میخوااااام

  8. ترلان می‌گوید:

    ظاهرش که خیلی قشنگ وشیکه. مزه هم همین طور؟! فکر نکنم بد باشه! عالیه!

  9. شاپرک می‌گوید:

    سلام شادی جون
    اون عکس سومت نمیذاره آدم از خیر این دسر بگذره از بس که خوشکله

  10. تستر کوچیکه می‌گوید:

    وای چه ترکیب رنگی عالیه شادی جون

  11. عجب چیزی درست کردی و عجب عکسی انداختی خواهر ادم دلش ضعف میره حسابی

  12. آفاق می‌گوید:

    شادی جون این لپ تاپ زبون بست. رو وصل کردم به تلویزیون 32 اینچ. نمی دونی چه محشریه این عکسات تو این سایز.ووووووووووووووووی.
    راسی تو این پرشین گیگ که شما فضا داری چطور باید بگیرم؟ برم سرچ کنم ببینم چی می شه .خوب من دوس دارم تو عسکا رو ببینیچه جالب. من تا حالا ندیدم تو تلویزیون کیفیت عکسا چه جوری می شه. عجب ابتکاراتی می زن خواهر. می گما هیچ کاری نداره. می ری ژرشین گیگ عضو می شی. مثل بلاگفا رمز عبور و نام کاربری می گیری. بعد یه بخشی داره به اسم فضای وب اونجا می تونی عکسات رو لود کنی. حتی می می تونی فولدرهای مختلف درست کنی و هر عکسی با موضوع مربوط به اون فولدر داشتی بری تو فضای اون فولدر و اونجا لود کنی عکست رو و در نتیجه عکس مربوط به اون فولدر توی همون فولدر قرار می گیره و به این صورت همه چیز رو می شه طبقه بنید شده نگه داری. حالا امتحان کن. ضرر نداره.

  13. رویا غریب می‌گوید:

    چه بموقع دست شما درد نکنه خیلی قشنگ و با کلاس شده ممنون.حتما درست میکنم

  14. آشپز سناتور می‌گوید:

    سلام عالیه

  15. candle می‌گوید:

    ماشالا بهار امسال فعال شدیا

  16. سلام شادی خوشگل و با محبت خودم …
    ممنون که بهم سر میزنی ، برات آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم گلم
    دسرت خیلی خوشمزست ، همین الانی تا وبلاگ خوشمزت که باز شد و دسر پودینگ خامه شمارو دیدم ، یه دفه دلم خواست ، همون لحظه یک دفه دیدم مامان جونم نفری یه ظرف بستنی شکلاتی برامون آورد، خیلی به جا بود.انگار داشتم دسر
    خوشمزه ی شادی جونو میخوردم ، دست مامان جونم و شادی جون درد نکنه[بوسه
    همیشه شادوسلامت باشی.مرسی خاله تورانم از لطف و محبت همیشگی ات. والله نبودی هی سر می زدم و هی نگران می شدم. خوشحالم که برگشتی.
    می گم نوش جونت….بستنی که مامانی آدم برای آدم بیاره به همه ی دسرهای عالم می ارزه. می بوسمت

  17. راستی تولد3 سالگی وبلاگتم تبریک میگم
    امیدوارم همیشه ی همیشه وبلاگت به روز باشه

  18. لذت آشپزی می‌گوید:

    سلام چه افتخاری؟ وب 3 ساله و وب نو !
    بتبادلیم . . .

  19. بهار می‌گوید:

    اگه از کیک هم توی ظرفت استفاده کنی و چندطبقه میوه و خامه رو بچینی میشه یه ترایفل باحال.
    من هم امروز حتما درستش میکنم.

    آره راست می گی. نمی خواستم خیلی سنگین بشه.

  20. بهار می‌گوید:

    راستی بخوام یه مقدار توت فرنگی فریز کنم چه طوری؟
    کیفیتش چطوری خواهد بود و میشه چه مدت استفاده کرد و برای چه مصارفی مناسب خواهد بود؟

    من همیشه مزاحمم! شادی جون

    باید توت فرنگی های سالم و تازه رو کلاهک بگیری و بشوری و خشک کنی و تو ظرف دربسته فریز کنی. تا 6 ماه من نگه داشتم بیشترش فکر کنم بی کیفیت بشه. من توی آب میوه های مخلوط و پوره ی میوه استفاده کردم. مربا هم می شه باهاش درست کرد و همینطور ژله با پوره اش ولی چون بعد آب شدن یخش شل می شه نمی تونی برای تزیین و کارای اینجوری استفاده کنی.
    ای بابا مزاحمت چیه عزیزم. خیلی هم خوشحال می شم که اینجا می آی.

پاسخی بگذارید

