کیک موز به شیوه ی ترلان جون


چند وقتی می شه این کیک رو پختم و نتیجه خیلی عالی بود. قبلاً هم کیک موز با دستورای دیگه پخته بودم اما هیچوقت اینقدر عالی نشده بود و همیشه یه حالت نرمی چسبنده داشت در حالی که با دستور ترلان جون نتیجه عالی بود، کلاً ترلان عزیزم همیشه دستورایی که می ذاره جدید و خوشمزه اند. سری بهش بزنید و لذت ببرید. از اینجا پیلیز!
برای به چنگ آوردن دستور این کیک عالی اینجا کلیک کنید!
راستی من یه مقدار گردو هم به دستور اصلی اضافه کردم که خیلی خوب شد. راستش منو ول کنن تو کیک اسفنجی هم گردو می ریزم!!!!
دستور: از وبلاگ ترلان کافه
پخت و عکس: شادی
این نوشته در کیک های شیرین, آشپزی از رو دست بقیه! ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

29 پاسخ برای کیک موز به شیوه ی ترلان جون

  1. وای دختر
    تو اینهمه پست دادی و من خبر نشدم؟
    چرا؟
    از تن پلو دیگه نخوندمت
    تو قسمت وبلاگ دوستان اصلن اسمت بالا نیومده
    امروز این اتفاق افتاد
    که سری اومدم خدمت گل آشپز خانم خودم
    عالیه …. منم توو فر یه کیک بودم به موقع بود
    حتمن امتحانش میکنم نتیجه رو بهت میگم
    ——-
    راستی اون کامنتی که نوشته بودی به دستم نرسید
    حالا عوضش همه رو با هم دیدی عزیزم. ای بابا من یه کامنت اندازه 4 تا نامه ی عاشقانه برات نوشته بودم که! چه حالگیری ای!!!

  2. candle :گفت

    دختر و پسر وسط بشقابشو باش

    مامانم از این بشقابا داره ، قدیمیه …

    کیک موز های من همیشه سنگین میشن . خیلی پف نمی کنن . این رو امتحان می کنم . مرسی .

    اتفاقا منم اینا رو از خونه مامانم آوردم. راستش همه کاسه کوزه های قدیمی مامانمو من گرفتم. آخه خیلی چیزای قدیمی رو دوست دارم. یه کمی تو خونم (خون تو رگ رو می گم ها نه خونه!!!!) عتیقه بازی هست گویا!!!!

  3. گلابتون :گفت

    راست میگی که ترد میشه ؟!!!! من هم دو بار کیک موز پختم که خمیری بود …..
    ترلان که کارش درسته … حالا فکر کن که دستور از ترلان باشه پختش از شادی !!!! چه شوووودددددد

    آره به خدا. منم قبلا پختم بودم خیلی خمیری بود. اینم مطلقا ترد نبود ولی خیلی سبک تر و بهتر از اون یکی دستورا بود. دست ترلان خانوم طلا!

  4. سلام
    فکر کنم اين بار اوله ميام وبلاگت
    من هم تويه وبم کلي عکس و سوتي و خاطره خنده دار دارم
    خوشحال ميشم دوستي مثل تو اونارو بخونه و نظرش رو بگه
    منتظر حضور سبزت هستم
    دوست با حال مجازي خودم
    اگه هم دوست داشتي منو با اسم خاطرات سوتر وومن
    لينک کن

  5. ترلان :گفت

    بابا شرمنده کردی منووووووووووووو!!! مرسی از این همه ابراز لطف و محبت! این دو تا بوس آبدار!
    تازه اون جور که از عکس پیداس کیک تو از مال من هم سبک تر و بهتر شده… آفرین خانوم کدبانو!
    راستی دیگه کم کم شمارش معکوس هم شروع میشه هااااا…. ده.. نه … هشت… و یه دفعه به خودت میای می بینی باید دست به کار درست کردن فطایر بشی!

    خواهش می کنم عزیزم. حالا که اینطوره منم دو تا بوس !
    آره خواهر اصلا دست و پامو گم کردم مثل تازه عروسا که بار اول همسریشون دستپختشونو می خوره!!!!!!!!! شوخی کردم. والله هنوز دارم بین بادمجون و فطایر می فکرم که خدا می دونه بالاخره چی می شه. آخرش یکی شو می درستم. آخه فکر کردم خمیر تو یخچال شاید زیاد جالب نشه و همسریم هم صبح زود می رسه فرودگاه و تا لنگ ظهر خوابه. منم نمی خوام تو آشپزخونه سر صدا کنم. بذار خونه ساکت باشه. در نتیجه تصمیم گیری برام یه کمی سخت شده. نه که من همسر نمونه ای هستم به خاطر همونه دیگه!!!!!

  6. شادی خیلی جالبه من امروز از صبح میخوام کیک درس کنم توی وبلاگا چرخ میزدم از دستورای تو دیدم از دستورای ترلانم دیدم
    کیکیت خیلی پفیده

    آره جالب بود نکته اش. می گم اینو بدرست. من که خیلی دوست داشتمش.

  7. سلام شادی عزیزم…
    دستتون درد نکنه خیلی عالی شده ، نوش جونتوت

    دست ترلان خانمم درد نکنه با دستور این کیک خیلی خوشمزه ، حتماً سر فرصت
    این کیک موزو می پزم .

    شادی جون تارت توت فرنگیتم خیلی خوشگل شده ، صددرصدخوشمزه ام شده

    خدانگهدارت عزیزم.
    مرسی خاله توران جونم. همیشه لطف داری.

  8. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    ممنون که این مسیر را به ما هم نشون دادی من برم ببینم دنیا دست کیه چون کیکت خیلی پف پفی شده گردوهاش هم چشمک میزنند

  9. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    اتفاقاً اون گردوهای وسط کیک بد جوری دارن دلبری میکنن شادی جون

    منم گردو وسط کیک خیلی دوست دارم
    عجب پف خوشگلی کرده
    دستت درد نکنه
    ( راستی مرسی شادی جون، منم دلم برات تنگیده بود )

  10. سلام دوست عزیزم …شادی خانوم ….من هم گردو را خیلی دوست دارم …ممنون ….از ترلان خانوم کدبانو هم متشکرم

  11. منصوره :گفت

    سلام
    از برش اين كيك ميشه فهميد كه چقدر خوب پف كرده ممنون

  12. علی :گفت

    هر کليک 10 دلار – مي توانيد امتحان کنيد در مدت زمان کوتاه شما ميتوانيد درآمد داشته باشيد بدون سرمايه گذاري و فقط کافي است روزي 5 دقيقه وقت خود را در اينترنت باشيد. به اين وبلاگ برويد و راهنمايي ها را مطالعه فرمائيد.
    http://1000randost.blogfa.com
    یا

  13. ساکورا :گفت

    سلام شادی جان
    من تا حالا از فرم استفاده نکردم چون میترسم روشنش کنم!!
    کیکو تو ماکروویو چطور در بیارم یکی دوبار درست کردم سفت شد مثه سنگ!!!

    ای بابا ترس نداره که عزیزم. روشن کن عادت می کنی. من والله در زمینه پخت کیک با ماکروفر واقعا اطلاعاتی ندارم. شرمنده.

  14. همدم :گفت

    سلام شادی جان.من امروز این کیک رو درست کردم. عالی شد. گردو هم توش ریختم……
    ممنون از شما و ترلان جون…….

    نوش جان

  15. سپیده :گفت

    هم از شادی جون و هم از ترلان جون یه عالمه ممنون
    امروز صبح اینجا رو خوندم و الان کیکم آماده ست خیلی هم خوب شده

    نوش جان

  16. سلام شادی جوون. عالیه
    بابا همه میان به من می گن اینقدر این چیزا رو درست نکن چاق میشید من عقده ای شدم
    منم به تو می گم اینقدر این چیزا رو درست نکن چاق میشی هههههه
    شوخی کردم بخند بخور زندگی کن حالشووووووو ببر

    فلفل جون من هر چقدر بخورم چاق نمی شم. تو هم بخور بابا. دنیا دو روزه.

  17. وای شادی جون چه کردی خواهر …. دلمان آب شد . تو که میدونی من عشق کیک دارم
    همچنین آدم دلش میخواد اون تارت توت فرنگیت رو از تو مانیتور بخوره

    کاش می شد ها!

  18. عسل :گفت

    سلام شادي جون وبلاگت محشره
    غذاهام عاليه بخصوص قسمت پلوها
    يه سوالي ازت داشتم اونم اينه كه مارك دوربينتو ميخواستم بدونم چيه؟

    ممنون. کنون 500 دی

  19. خانجون :گفت

    سلام شادی جان از اشنایی با شما خوشحالم هر وقت به شما سر میزنم انرژی مثبت و شادی شما در من اثر عجیبی میزاره امیدوارم همیشه همینطور شاد و سلامت باشید معلومه از زندگی و الطاف خداونی خوب استفاده میکنید خوش به حالتان رمزش را هم اموزش دهید

    منم از آشنایی با تو خوشحالم عزیزم. فکر کنم بداخلاقیامو ببینی نظرت عوض شه!

  20. سمانه :گفت

    سلام خیلی عکساتون قشنگه من اکثر دستوراتتون رو سیو می کنم شما چند سالتونه که اینقدر کدبانویید؟

    مرسی عزیزم. همش 32 سال ناقابل!

  21. ماتیلدا :گفت

    شادی جون دستت درد نکنه عجب کیکی شده من عاشق این طرز نوشتتم

  22. گل گفتی.ما هرچی هم بخوریم چاق نمی شیم …منم آپ کردم منتظرتم

  23. چقدر خوشمزه بنظر میاد دست شما درد نکنه ممنون .کمی با شکلات آب شده میچسبه

  24. راستی یادم رفت
    ااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووللللللللللللللللللللللللللل

  25. هلنا :گفت

    خوش بحالتون.چقدر کدبانویید.کاش که منم مثل شما تو آشپزی وارد بودم.راستش رو

    بخواهید تا حالا هر چی کیک پختم مستقیم رفته تو سطل آشغال.

  26. holland :گفت

    ba salam ,manzoore shoma az yek peymaneh cheghadr ast

    سلام پیمانه های مخصوص شیرینی پزی رو می تونید از لوازم قنادی فروشی ها بگیرید. یه پست کامل در بخش ریزه کاریهای آشپزخانه در این باره گذاشتم. پیمانه های من 200 گرمی یه اما پیمامه 250 گرمی هم هست.

  27. holland :گفت

    man moteasefaneh andazeye peymaneharo dar ghesmat rizehkariha natoonestam peyda konam momkeneh rahnamae konid ba tashakor

    دوست عزیز ظاهرا این پست تو بخش ابزار آشپزخانه بوده و من اشتباه گفتم.
    این آدرسش هست که براتون گذاشتم:
    http://monnom.blogfa.com/cat-46.aspx

پاسخی بگذارید

