ماست و کدو: یه چاشنی تابستونی


یه دونه کدوی قلمی رو پوست بگیرید و با رنده درشت رنده کنید. یه خیار جمع و جورم با رنده ی درشت رنده کنید و بهش اضافه کنید (اختیاری). دو سه حبه سیر رو این دفعه با رنده ریز رنده کنید توش. روش دو سه پیمانه ماست به اضافه کمی نمک و فلفل سیاه بریزید و هم بزنید. نیم ساعت تو یخچال بذارید تا مزه دار شه. (ّبیشتر نشه چون خیار تو ماست آب می ندازه)
چاشنی درست کن و عکاس: شادی جون
یادآوری کننده ی حواس پرتی بنده: گلابتون جون!
این نوشته در لبنیات, چاشنی ها, غذاهای رژیمی ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

18 پاسخ برای ماست و کدو: یه چاشنی تابستونی

  1. مينا :گفت

    با سلام به شما دوست عزيز.
    اگه ميخاي آمار بازديدت بالا بره لينک خودتو تو لينک باکس ما که آخر وبلاگ هست بزار و مارو هم لينک کن.اينجوري تبادل ميکنيم!!!خوبه؟؟؟

  2. Saba :گفت

    akh man ashghe mastam

    on ham na mastay shirine mivey

    az in mastaaaaaaaa
    che michasbe too in havay garam

    chedate garma ro neshon mide in icon

  3. lili :گفت

    خوشمزه و خنک
    فقط هنوز هوا انقدر گرم نشده

  4. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    چه جالبببببببببب
    من نمی دونستم کدو رو میشه خام خورد
    مرسییییی

  5. سلام بسيار بهره بردم متشکرم

  6. وای شادی جون مرسی خیلی خنکه من یه بار خوردم اما خیار نریخته بودم

  7. آنو :گفت

    سلااااااااااااام
    راستش من کدو دوست ندارم ولي اين چاشني رو قبلا يه بار درست کردم و اتفاقا هم توش خيار ريختم خيلي خوشمزه شد و الان از طرفداراشم

    دستت درد نکنه شادي خانوميه هنرمند

  8. ترلان :گفت

    سلام شادی جون
    اینجا که خیییییییلی به درد میخوره!!! خیلی چاشنی خنکی هست! مرسی
    تازه من از یکی شنیدم (درست یا نادرستش پای خودش!!!) واسه لاغری هم خیلی خوبه … اونایی که رژیم دارن و دنبال خوراکی های لاغر کننده می گردن این گزینه فوق العاده س!!

  9. منصوره :گفت

    سلام
    ممنننننننننننننننننننون

  10. مریم :گفت

    شادی جونم خیارش کجا بود که آب بندازه!!
    ممنون از دستورت منم شنیدم چربی خون رو پایین میاره

  11. مریم :گفت

    ببخشید خیار رو ( از بس جمع و جور بود) ندیدم

  12. آشپز20 :گفت

    سلام شادی جون خیلی عالی من اینو درست میکنم اما سیرش رو دیگه فاکتور گرفتم اما به جاش هویچ رنده میکنم میریزم توش خیلی خوشکل و خوشرنگ و خوشمزه میشه

  13. آفاق :گفت

    سلام سلام. خوبی شادی جونم؟؟
    من از اینا بلد نبودم یکی از دوستام تو دانشگاه بهم گفت. بعدش من امتحان کردم بعدش من خوشم اومد. دستت درد نکنه. این سیرش منو کشته! رگ شمالیم براومد!
    راسی اینجا تهران و هوا گرم است

  14. گلابتون :گفت

    چرا پایینش ننوشتی چاشنی درست کن و عکاس : شادی !!!

    اوا دیدی بعد عمری وبلاگ نویسی یادم رفت اینو بنویسم خواهر… دستت طلا که یادم انداختی.

  15. سوده :گفت

    سالم مرسی از وب بسیار خوبت
    عزیزم میشه لطف کنی یه دستور سریع و راحت شکلات واسه تزیین کیک ساده بذاری ممنون میشم.

  16. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    من چند روز با کدو درست کردم ولی توش خیار نبودا نمیدونم چرا یک ته مزه تلخ داشت

    چرا یعنی؟؟؟؟؟؟ مال من اینجوری نبود. نکنه کدو ایرادی داشته و تلخ مزه بوده؟؟؟؟

  17. وای این همه رو کی آپ کردی من جا موندم عجب پستهای مهمی داشتی ممنون

پاسخی بگذارید

