کشک بادمجون رژیمی


این کشک بادمجون برای خانومایی که اصرار دارن غذای سبک و رژیمی بخورن و برعکس شخص بنده ان!!! خیلی به درد بخوره. البته به شرطی که نعنا داغش رو یا حذف کنن یا با یه قاشق روغن درست کنن و مثل من همه ی روغن موجود در آشپزخونه رو تبدیل به نعنا داغ نکنن و نریزن رو غذاشون!
حالا:
مواد لازم
بادمجون قلمی خوش بر و رو 5-6 تا
گوجه فرنگی خوش بر و رو یکی متوسط
سیر خوش بر و رو 4-5 حبه
نمک
زردچوبه
کشک
نعنا و پیاز و روغن برای پیاز داغ و نعنا درست کردن (اختیاری یه عزیزان در رژیمم!)
بادمجونا رو کبابی کنید. برای دیدن طرز تهیه بادمجون کبابی اینجا کلیک کنید.
گوجه رو یک دقیقه تو آب جوش و بعد بلافاصله تو آب سر بذارید و بعد به آسونی با یه کارد پوستش رو بکنید.
بادمجون های کبابی رو  تیکه تیکه کنید و همراه گوجه که خورد کردین و حیه های سیر پوست کنده با نمک و زردچوبه و نصف پیمانه کمی بیشترک آب جوش بذارید سر اجاق و شعله اش رو کم کنید. بذارید خوب بپزه و موادش تو هم بره و آبش کشیده شه. بعد با گوشت کوب بیفتید به جونش و خوب بکوبیدش.
الان دیگه دو تا کار می تونید بکنید.
اولیش اینه که کشک غذا رو بهش اضافه کنید و بذارید یکی دو تا جوش بزنه.
دومیش اینه که کشک غذا رو بهش اضافه نکنید و وقتی غذا رو تو ظرف مورد نظرتون کشیدید کشک رو بریزید روش. که البته من راه دومی رو انتخاب کردم.
بعد بازم دو راه دارید.
اولیش اینه که اگه می خواید خیلی قلمی باشید نعنا داغ و پیاز داغ و چیدن گردو رو کشک بادمجون رو فراموش کنید.
دومیش هم اینه که بی خیال هیکل بشید و نعنا داغ و پیاز داغ و گردو و هر چی دوست دارین بریزید روش و نوش جان کنید.
خلاصه اینجا ما کاره ای نیستیم و فقط پیشنهاد دهنده ایم. انتخاب با شماست!!!
کشک بادمجون رژیمی درست کن و عکاس: شادانه!
این نوشته در اردور و پیش غذا, غذاهای گیاهی, غذاهای رژیمی ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

17 پاسخ برای کشک بادمجون رژیمی

  1. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    اما شادی جون اگه مواد لازم مصرفی خیلی خوش بر و رو باشن اونوقت ممکنه بین خانومای آشپز با مواد لازم درگیری پیش بیادا
    به هر حال حس رقابت و حسادت و از این حرفا دیگه

    ولی عجب کشک بادمجونیه ها
    با بادمجون کبابی واقعاً معرکه س
    دهنم آب افتاد
    دستت درد نکنه

    اوا مریم خون به اینجاش فکر نکرده بودم دیگه!

  2. ونوس :گفت

    بادمجون کبابی و گوجه! این که میشه میرزا قاسمی با کشک؟!!!!!!!!!!!
    چرا سرخ نمیکنی بادمجون رو؟ من اول سرخ میکنم اونقدر که فقط طلایی بشه بعد با یه لیوان آب میذارم خوب نرم بشه و به روغن بشینه، بعد روغنهایی که در اومده رو برای نعنا داغ و پیاز داغ و و اینا استفاده میکنم.
    اصلا از فکر اینکه بخوام بادمجون تنوری رو با کشک بخورم یه جوریم میشه!

    نه بابا خیلی با میرزا قاسمی فرق داره. حالا یه بار امتحان کن. بعدشم خواهر اگه سرخ کنیم بادمجون رو دیگه رژیمی اش کجاش بیده؟!

  3. منصوره :گفت

    سلام و ممنننننننننننننننون

  4. MerCeDeh :گفت

    امروز من حالم خوش نيست ولي با ديدن يه كشك و بادمجان خوشمزه لبخند به لبم اومد و واي دستتون درد نكنه
    هميشه چيزهاي خوشمزه و رژيمي رو دوست داشتم.

    خوشحالم که یه لحظه هم که شده خوشحالت کردم!

  5. سلا م شادانه خانوم
    من خیلی کشک بادمجون دوس دارم مرسی اما گوجه تا حالا نریختم امتحان میکنیم

  6. گلابتون :گفت

    ایییی خدا !!!! چی میشد دو کیلو پیاز داغ و نعنا داغ و سی داغ میریختیم روی کشک و بادمجونمون و خدا روشو میکرد اون طرف و چاق نمیشدیم ؟!!!
    یعنی تو در زمینه عکاسی از غذا به روش آب انداختن دهن ملت نابغه ای شادی !

  7. ترلان :گفت

    سلام شادی جون!
    عجب کشک بادمجونی!! من که عاشقشم!!
    کلاَ من عاشق بادمجون و مشتقاتشم!! مخصوصاَ دلمه بادمجون!
    ولی ما اصلاَ تو کشک بادمجون گوجه نمی ریزیم! جالبه دیدم تو ریختی!!
    در ضمن وقتی همه چی خوش بر و رو باشه خوب معلومه غذا هم خوش بر و رو میشه دیگه!! ولی خوردنده ش چی؟! اونم خوش بر و رو میشه!؟!!

  8. سوری :گفت

    تو دوراهی اخر که باید یاپیاز داغو بی خیال شیم ویا پیاز داغ وگردو بریزیم ،مطمئنم شما راه دومو انتخاب کردی .با اینکه اولین باره وبتو می خونم .

  9. سلامممم شادی جونمممم

    واییییییییییی،کشک بادمجون رو عشق است،چه آب و رنگی هم داره مثل همیشه
    دست گلت درد نکنه

  10. آفاق :گفت

    شادی جون خواهر شما حتما» خوش هیکلی واسه خودت. وگرنه که مثل ما مادام العمر رژیم بودی. البته رژیم ما بسی دوستا نه اس. همه چی توش خورده میشه.
    ممنون از این دستور متفاوت. گوجه نریخته بودیم تو کشک بائمجون که اونم طبق دستور شما می ریزیم.
    راسی آشپز خوش بر ورو مواد اولیه خوش برورو هم می خواد دیگه!

  11. شاپرک :گفت

    شادانه جون این سیر خوش برو رو را حالا از کجا گیر بیاریم
    گوجه تا حالا نریخته بودم رنگش قرمز نمیشه ؟
    میدونی چیه میترسم این خوش هیکلی کار بده دستم پس قربون شکلت برای من از نعنا داغ و پیاز داغشم بذار .

  12. سلام شادی خانوم ..آخ جون ..کشک و بادمجون آنهم از نوع رژیمی

  13. به به اما حیف که بادمجوناش سرخ نشده
    لعنت به هر چی رژیم

  14. سمیر :گفت

    من توی کشک بادمجونم گوجه نمیریزم هیچوقت
    راسی
    کشک بادمجون اونقدر خوشمزه اس که حیف بلا ملا سرش بیاریم. من خیلی دوستمش. حاضرم رژیمو بشکنم اما از ظرف کشک بادمجون نگذرم

  15. دست شما درد نکنه عالیه من که دوست دارم درست کنم و با نون بخورم

  16. آفتاب کوهستان :گفت

    سلام درود بر گیاه خواران عزیز – , با تشکر از شما -اگر انسانها میدانستند که این حیوانات چی اند هرگز لب به گوشت نمیزدند – ما حدود 20 خانوار هستیم و همگی گیاه خواریم مراجعه به سایت ANDISHEYEVESAL.BOGFA.COM

  17. وندا :گفت

    سلام دوستان

    اگه عصاره گوشت داشتین مثل مگی گالینا بلانکا امتحان کنید توی کشک بادمجون به به عالی میشه

پاسخی بگذارید

