اسنک قارچ و پنیر ساده


این ساده ترین اسنکی یه که تو خونه ما خورده می شه. علاوه بر رژیمی بودنش(حالا واقعاً رژیمی یه یعنی؟!)کم خرج و با مواد دم دست تهیه می شه و برای عصرونه هم غذای سبک و مناسبی یه.
روی یه ورقه نون تست یه ورقه پنیر ورقه ای و کمی قارچ خورد شده بریزید و یه ورقه ی دیگه رو بذارید روش و بذارید تو ساندویچ ساز تا زمانی که برشته شه. در بیارید با سس سفید یا قرمز میل کنید. برای ریختن سس لای نون رو باز کنید و سس بزنید و دوباره ببندید. کمی آویشن هم می تونید بپاشید و البته اگه دوست داشتید نمک هم!
(این عکس به اشتباه نندازدتون ها! دو روقه پنیر نمی خواد ها!)
نکته: پنیر ورقه ای زرد رنگ برای اسنک درست کردن مناسب تره و از لای نون بیرون نمی ریزه. ولی سفیدا خیلی آب میشن و پدر شوینده و تمیز کننده ی ساندویچ ساز رو بعداً می آره جلوی چشمش!
ساندویچ ساز (البته نه دستگاه ها!) و عکاس: خودم
این نوشته در ساندویچ و فست فود, غذاهای اختراعی من, غذاهای رژیمی ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

15 پاسخ برای اسنک قارچ و پنیر ساده

  1. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    خیلی عالیه
    منم ساندویچ ساز میخواممممممممم
    عجب قارچ های سفید و خوشگلی
    به به ! باید خیلی خوشمزه باشه

  2. من عکس هات رو نمی تونم ببینم 😦

  3. شادی جون دستت درد نکنه
    اما فکر نکنم رژیمی باشه اااا
    خو چرا چیزای خومشزه کالریشون زیاد آخه

  4. ترلان :گفت

    این ساندویچ ساز لامصب عجب چیز خوبیه!!! نون خالی رو هم که بذاری توش همچین برشته و خوشمزه تحویلت میده!!!!

  5. سمیر :گفت

    همیشه تو خونه ی من یا قیف نیس یا قیر نیس یا مسئولش نیس. اینبار که همه چی حاضره نون تست ندارم با نون لواش نمیشه احیاینا

  6. گلابتون :گفت

    شادی !!! من یه دونه عکس هم توی وبلاگت نمیبینم !!!

    چرا یعنی؟

  7. سلام شادی جان
    خوشحالم که باز هم وبلاگتون رو می بینم
    آدم وقتی میاد تو وبلاگ های آشپزی چقدر دلش هوس میکنه
    من که خیلی گشنه ام شد …

    خیلی عالیه
    کارتون بیسته
    شاد باشید

  8. گلابتون :گفت

    الان میبینم !
    چه کیفی هم کردم و چقدر گرسنه تر شدم !!
    کلی ناهار خوردم از ساعت 5 دلم داره ضعف میره !!!! حالا اومدم وبت دیگه به قار و قور افتاد !

  9. خوشمان آمد واسه مدرسه بچه ها خیلی غذای خوبیه

  10. شهری :گفت

    شادی جون آخه تو با این همه غذای خوش مزه چیکار میکنی واقعا دوست دارم بدونم وزن خودت و همسرمحترمت چقدر شده مگه بااین همهچیز خوشمزه آدم میتونه خوش هیکل هم بشه

    امروز که خودمو وزن کردم 52 و نیم کیلو بودم که البته 2-3 کیلو لاغر بشم می شم مانکن تر ازین که هستم!!!! همسری هم که خدا خیرت بده فکر کنم 5 کیلویی کمبود وزن هم داره!

  11. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    من دیر رسیدم چه اسنک خوش بر و روئی شده

  12. شکم پاره! :گفت

    سلام دختر عموی خوبیها!
    به به مثل همیشه با ایده های قشنگ
    دوستت دارم یه دنیای بزرگ

  13. طنین :گفت

    salam ali bod

  14. روژینا :گفت

    واییییییییییییی شادی جون آشپزیت عالیه خوش به حال شوهرت

  15. روژینا :گفت

    شادی جونم من 19 سالمه آشپزی رو خیلی دوست ندارم فقط دوست دارم بخورم ولی باید یاد بگیرم تصمیم گرفتم از تو یاد بگیرم با این غذاهای خوشمزت که سلیقتم شاملشه ای ول شادی جونم

پاسخی بگذارید

