دور اما نزدیک!


خیلی سرم شلوغه و باز کار و بار ریخته سرم. یک هفته ای هم از تهران دورم. مواظب خودتون باشین تا برگردم. شاید غیبتم بیشتر از یه هفته مثلاً دو یا سه هفته طول بکشه شایدم نه…. و بتونم اون وسط مسطا!!!!! یه تایمی از خودم کش برم و بیام یه چیزایی بنویسم.
به هر حال شما و خودم رو به خدا سپردم تا برگردم.
دعا کنید همه چیز خوب پیش بره هم برای شما، هم من، هم کسایی که دوستشون دارید یا به فکرشونید!
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

36 پاسخ برای دور اما نزدیک!

  1. سپیده :گفت

    من دعا میکنم

  2. آنو :گفت

    سفرت سلامت
    و ايشاا… زود برگردي و همه چيز خوب پيش بره
    منتظرم….

  3. به سلامتی شادی جان
    ايشالله هم خوش بگذره هم خوب پيش بره

  4. گلابتون :گفت

    چقدر کیف داشت هی تند و تند آپ میکرد ی… دوباره باید به انتظار بشینیم …
    امیدوارم هرجا هستی شاد باشی و کاراتو به موقع انجام بدی … و موفق باشی شادی گلم

  5. MerCeDeh :گفت

    سلام خانمي
    انشاء ا… به خوبي و سلامتي بري و بياي
    برات آرزوي موفقيت دارم.
    خيلي خوب مي نويسي ؛ مي دونستي خودت اينو ؟

  6. نازی :گفت

    ای بابا من تازه اینجا رو پیدا کرده بودم کلی هم ذوق زده شدم که چندین ساله مرتب داره به روز می شه فکر می کنم چشمتون زدم . ایشالا کارات بیشتر از یه هفته طول نکشه زود برگردی. موفق باشی

  7. ياسمن :گفت

    سلام شادي جوني
    دعا مي كنم كه كارهات خوب پيش بره تا زودتر برگردي موفق باشي

  8. خانباجی :گفت

    سلام خانمی چطوری شما؟
    منو یادته که ؟

    شادی جون دستور تهیه دسر روز مامان چیه.لطفا بنویس چه جور درست کردی.خیلی متفاوت و خوشمزه به نظر میرسه.هر چی که طالبی توش عالی جواب میده.اینم حتما همینطوره.
    انشالله که همه چی به وفق مراد پیش میره و به خوبی وخوشی بر میگردی.
    شادی جون دستور غذاهایی رو بذار که کم کالری باشه.
    لطف میکنی
    موفق باشی

  9. منصوره :گفت

    سلام و خير پيش خوش بگذره

  10. خانباجی :گفت

    شادی جون من به خاطر مدتی که نبودم داشتم آرشیوت رو نگاه میکردم.متوجه شدم کمردرد داری
    من هم خیلی درد داشتم .تهران یه دکتری هست به نام شهرام قاسمی متخصص طب فیزیکی.الان شماره ش رو ندارم.ولی میدونم چهارراه کوکاکولا -اول پرستار مطبش هست.نوبتهای دراز مدت میده.تو شهر ما به من گفتن دیسک داری.ولی این دکتره منو معاینه کرد و گفت تشخیص دیسک اشتباه بوده.حتی عکسهای ام آر آی رو هم براش برده بودم .خیلی رک حرف میزد.به من گفت این درد مادام العمر باهات هست اگر مراعات نکنی
    من زمانی که اونجا رفته بودم کمرم دولا بود.هرچی تلاش میکردم که کمرم رو صاف کنم نمیشد.تو خودت متوجه میشی که چی میگم.من فقط اون زمان دلم میخواست یه تخت باشه که فقط روش دراز بکشم یه کم این درد لعنتی ول کنه.
    دکتره گفت به خاطر پاهاته که تو درد داری و این مشکل ارثی هست.اون کف پاهام و زانوهام رو دید.زانوهام پرانتزیه.این رو دکترهای شهر ما تشخیص نداده بودند.من رو معرفی کرد به ساختمان روبروی مطبش که کفش و دمپایی طبی و کرست طبی (همون کمربند مخصوص) سفارش بدم.اونجا اندازه گیری کردند و برام اون وسایل رو ساختن.تا اخر عمرم باید کفش با کفه طبی و تو خونه هم دمپایی طبی مخصوص همون مرکز و موقع درد زیاد از اون کرست طبی استفاده کنم.چند تا هم ورزش گفت که باید روزی 3 بار انجام بدم.
    حالا شادی جون اگر میبینی کمرت بهتر نشد یه سر پیش این دکتره برو.یا حداقل یه نگاه به زانوهات بنداز.دکتره مامان منو از کجا میشناخت؟!!!.به من گفت باهات شرط میبندم که مادرت از سن 30 سال به بعد دچار درد کمر شده و الانم پاهاش به شدت درد میکنه و پرانتزیه.دقیقا زد تو خال.مامان من الان نمیتونه بیشتر از چند قدم برداره و شدیدا درد داره.به من گفت تو هم عین مادرت میشی اگر مراعات نکنی.گفت بچه های تو هم از تو ارث میبرن و پاهاشون این شکلی میشه و از 30 سال به بعد درد کمر میگیرن.گفت میتونید شکل زانوهاشون با ورزش عوض کنید.ولی تو سن بالا مثل من که 35 سالم دیگه نمیشه عوض کرد.فقط میشه درد رو تسکین داد با ورزش مخصوص و کفش طبی.
    امیدوارم که تونسته باشم کمکت کرده باشم.باید زودتر بهش برسی.

  11. ترلان :گفت

    سلام شادی جون…. انشالله همه چی به خوبی و خوشی پیش میره. دلمون واست تنگ میشه. زود بیا!
    خدا پشت و پناهت!

  12. هدی :گفت

    سلام ایشالا خوش بگذره.
    من چند وقته که وبلاگت را هر روز چک میکنم از دستور غذاهات و نوشتنات خوشم اومده.

  13. شاپرک :گفت

    شادی جون هم خوش بگذره هم به خیر بگذره

  14. سلام شادی جوننننننن

    ایشالله که خوش بگذره و زودی برگرد که ما منتظر دستورات غذایی عالیت هستیممممممممممم

    بووووووووووووس

  15. آفاق :گفت

    شادی جونم هرجا هستی سلامت باشی و ایشالا که کارات خوب پیش بره. منتظریم.

  16. شادی جونم رفتی سفر؟؟؟؟
    به سلامتی.امیدوارم کارت خوب پیش بره و زود برگردی پیشم.ن.
    بووس

  17. ساکورا :گفت

    به سلامت!!به نظر سفر کاری میادا!!
    همچنان عجله از نوشتنت میرزه که نگو!!

  18. *~*~* مریم *~*~* :گفت

    سلام شادی جون
    ایشالا هر جا هستی اوقات خوب و خوشی داشته باشی
    بابت جواب سوال پست قبل هم ممنون

  19. مهشید :گفت

    باشه سادی جون دستور نون تست رو می ذاری بدون نون پز ، نو همین قالبهای کیک صبحونه تو فر ، آخه من نون تست هام که با آرد سبوس داره خوب نمی شه ):

  20. کویریات :گفت

    ان شالله که همه چیز خوب و خوش پیش بره. منتظریم برگردی شادی جان با خوشحالی و شادمانی

  21. شادی جونی زودی بیا که دلمون تنگ شدا

  22. شادی :گفت

    سلام!
    اولا که ایشالا سالم میری سالم میای!
    دوما دیدی که چی شده؟ تو شادی ای..منم شادی ام! علاقه مون تو آشپزی و نظری که نسبت بهش داریم کاملا یکی هستش! احتمالا متولد تیر نیستی؟ ولی تو از امن بزرگتری نه؟
    خیلی وبلاگتو دوست دارم! بازم میام!

  23. فلفلی :گفت

    به سلامتی عزیزم موفق باشی

  24. به امید خدا همه چیز خوب پیش میده نگرا ن نباش

  25. آخه شادی جون دلمون برات تنگ شده خانومی کی بر می گردی

  26. سلام
    موفق باشید
    لطفا در مورد این وبلاگ هم نظر دهید
    باتشکر

  27. همراه :گفت

    سلام شادی جون
    مرسی بابت غذاهای خوشمزه و مفیدی که گذاشتی
    بازم میام به وبلاگت
    قربانت

  28. ترلان :گفت

    د پاشو بیا دیگه! آخه هر چیزی هم حدی داره!!! آدم وبلاگش رو ول نمی کنه بره پی خوشی!! اینم این همه مدت!!
    .
    .
    .
    .
    دلمون تنگ شده شادی….. برگرد!!!

  29. سیاوش... :گفت

    خوش بگذره، زود برگرد

  30. آشپز20 :گفت

    سلام شادی جان امیدوارم هر جا که هستی شاد و موفق باشی

  31. شاااااااادی جون گفتی یه هفته
    سه روزه رفته ائی سی روزه حالا
    زمستون رفته ائی نوروزه حالا
    کجائی دختررررررر منتظریم بسلامتی برگردی
    بوووووووس

  32. یاشار :گفت

    فروش تمامی چیز هایی که دنبالشی…
    حتما» یه سری بزن!!!

  33. کوچیکت :گفت

    سلام عزیزم….چهرت خیلی آشناست…گمونم تایلند دیدمت…وبلاگ جالبی داری…ادامه بده ..وبه وبلاک منم یه سر بزن نظر هم بده
    بای تا های گلم

پاسخی بگذارید

