چند کلمه درد دل


خدا پدر و مادر کاشفین گوگل رید رو بیامرزه. همه بگین آمین.
درسته من یه مدتی یه اپ نمی کنم و پست نمی ذارم اما به مدد این گوگل ریدر فراواقع گرا!!! می تونم تک تک پست های جدید تک تک دوستان رو ببینم و بخونم و می خوام بگم که نظر نذاشتنم دلیل بر این نیست که نوشته هاتون رو دنبال نمی کنم دلیل بر اینه که مدتی یه اینترنت گرفته ( مثل دریا گرفته!) شدم و خیلی حال و حوصله برو و بیا و بنویس رو ندارم. دوستای گلم به بزرگی خودتون ببخشید و بدونید که شما در قلب من و بر صفحه ی گوگل ریدر من جا دارید. هم وبلاگهای آشپزی و هم غیرآشپزی…. الانم دارم وسوسه می شم یکی یکی اسم ببرم و بگم جدید چی نوشتید که بهتون ثابت کنم چه شخص پیگیری هستم به خدا!!!! ولی چون می دونم اسم بعضی دوستان رو یادم می ره نمی نویسم که تفاوت و تبعیض قائل نشم خدای نخواسته!!!!!
جونم براتون بگه که فعلاً دارم تو یکی از اون دوره های افسردگی مودی ام به سر می برم یعنی نیم ساعت خوب نیم ساعت بد، نیم روز خوب نیم روز بد، یه روز خوب یه روز بد…. همینجور بگیر برو تا آخرش. و خلاصه اصلاً تو این مواقع دلم نمی خواد وبلاگ آشپزی بنویسم و با کسی حرف بزنم. لپ مطلب اینکه حالش نیست.
کارای دیگه ام رو هم تعطیل کردم و فرستادم مرخصی. تا ببینم کی اراده کنم یه تکونی به خودم بدم.
چند تایی هم باید دکتر برم برای بعضی دردای مزمنی که دارم و همیشه بهشون بی توجهم ولی از امروز با توجه شدم و از همین بعدازظهر شروع می کنم مطب نوردی و پول ویزیت دادن و اگه خدا بخواد و دکترا بفهمن چه مرگمه رو به بهبود رفتن.
این بود حال و روز این روزای من.
البته یه چیز دیگه هم هست. این بلاگفا در این اواخر به طور جان در بیاری پدر من وبلاگ نویس رو در آورد. روزی چهل بار سر می زدم و درست نشده بود و همین موضوع هم دلیل مضاعفی شد که من همون یه ذره حال و حوصله ی نوشتن رو از دست بدم. اصولاً بدون شور و شوق، نوشتن رو دوست ندارم حتی اگه عکسای آشپزی هام تو آرشیو کامپیوتر خاک بخورن!
اگه چند وقتی گذشت و نیومدم … از شما خواهش می کنم صبور باشید تا برگردم و وقتی برگشتم بازم بیایید پیشم که افسردگی نگیرم.
روی مجازی همه ی دوستان مجازی رو می بوسم.
– تا بعد.
– کی؟
– خدا عالم است و بس.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

35 پاسخ برای چند کلمه درد دل

  1. شادی جونی ایشالله زودی خوب وسرحال و پر انرژی میای آپ میکنی
    بعضی وقتا آدما احتیاج دارن همه چیو تعطیل کنن پس حسابی به خودت برس

  2. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    این مشکلیه که همه ما باهاش روبرو می شیم و پشت سر میذاریم ایشالله که زود برمیگردی من و بقیه منتظرت میمونیم

  3. سوری :گفت

    منتظرم زود وخوشحال وسرزنده برگردین .

  4. مليكا :گفت

    دوست جوني سلام خوبي؟
    واقعا» وبلاگت خيلي خوبه يعني هزار آفرين با چند تا ستاره زيبا به همراه ماه هاي زيبا. وبلاگت منو كه خيلي گشنه مي كنه.
    دعا مي كنم هر چه زودتر حالتان بهتر بشه و به دوستانت سري بزنيد.
    شاد و پرانرژي باشيد …. مليكـا

  5. لادن :گفت

    شادی خانم. سلام عزیزم. همه کم و بیش این دوره ها رو دارن. ایشالا زودتر بهتر بشی. منتظرت هستیم.

  6. masi :گفت

    سلام عزیزم . ایشاله زودی خوب شیو دوباهر مطالب خیلی قشنگی برامون بنویسی. اما حتما اول به خودت برس و خوب خوب شو.بوسس

  7. گیسو :گفت

    شادی جونم ایشالا که زودتر حالت ردیف میشه
    یه جا نشین منم دقیقا حال تورو داشتم دیروز رفتم دکتر
    بهم گفت باید بری باشگاه برقصی تحرک داشته باشی کلیم تقویتی و آمپول داد
    ابشالا شما هم زودتر سرحال میشی خانوم گل

  8. چی چی رو حوصله ندارم پاشو دختر جون تمام وبلاگهای دنیا رو زیرو رو کردم روش پخت سوهان قم رو پیدا نکردم.پاشو تا وقت داری کاری بکن وقتی وقتت تموم شه از دست کاری برنمیاد.من منتظر سوهان قم هستم اطلاعات میخوام زود باش

  9. candle :گفت

    دلمون به یه شادی خوش بود ، اونم گذاشت رفت . برو ، عیب نداره ، ما هم هر شب نون و ماست و نون و پنیر می خوریم .

  10. سمیر :گفت

    زود خوب بشو

  11. آشپز20 :گفت

    سلام عزیزم این افسردگی های مقطعی خیلی طبیعیه اصلا نگران نباش همه باهاش سرو کار دارن یه روز اصلا حوصله هیچی رو نداری حتی خودت یه روز دیگه میخوای دنیا رو رو انگشتات بچرخونی امیدوارم شاد و سالم باش گلم

  12. selin :گفت

    omidvaram behtar shi, akhe man harvaght mikham ehsase khubi peida konam miam inja

  13. مهدی :گفت

    سلام جونم
    خوفی تو؟منم خوفم.
    تا حالا کسی بهت گفته وب خیلی خوشملی دالی.اما من میخوام اینو بهت بگم.حالا میتونی حسابی ذوق کنی.
    اما نه ؛جد ی گفتم جون داداش.
    دهن آدم آب میفته
    منم یه خونه کوتولو همین حوالی دارم.کلبه آبی.
    خونمون چندتا کوچه بالاتره.منم تنهام.مثه تو.تونستی وحال داشتی یه سر بهم بزن.بد نیست.
    البته تو رو خدا ببخشید که من تو این گرمای تابستون از شما انتظار بیجایی دارم.میدونم که سخته و توهم دست تنها وپای پیاده.
    خونم یه کافی شاپه که همه میان توش تا حرف بزنند,دردو دل کنند,آشنا شن با همدیگه,عضو کلوبش شن ولینک شن با لینکم کنند ؛حتی یه چیزی بخورند تا جون بگیرن واسه برگشتن به خونه هاشون.
    به هر حال خوشحال میشم بیای و حرف دلتو واسم بگی.البته اگه دوست داشتی.
    از خودت ؛از دور وبریات ,کارت ؛آینده ات وبرنامه هایی که داری واسم تعریف کن.
    بازم مسی .زیاد وقت تو نمیگیرم .بازم ممنون.

    منتظرمهااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    مسی

  14. ساکورا :گفت

    ان شالله واسه ماه رمضون یه جیزایی داری بهمون یاد بدی
    منتظرما

  15. ترلان :گفت

    خوشحالم که بالاخره یه چیزی ازت دیدم … همین نوشته ات هم بهمون امید داد!
    اصلاَ خودت رو ناراحت نکن… اصلاَ نگران نباش. این نیز بگذرد… این روزها هم تموم میشه و تو دوباره میشی همون شادی شاد شاد!!
    نعمت هایی که خدا بهت داده رو فراموش نکن… هر چی که داری. و به یاد بیار همینایی رو که تا چند وقت پیش نداشتی! و اون وقت می فهمی خدا چقدر مهربونه و زندگی چقدر باهات خوب تا می کنه! اینجوری که فکر کنی دیگه افسردگی جرات نمی کنه بیاد سراغت!
    چند تا مشکل کوچولو موچولو که دیگه باید باشه!! وگرنه همه چی خیلی یکنواخت میشه! یه استادی داشتیم می گفت برای حل مشکلات، «م» رو از اولش حذف کنید بشه «شکلات» اون وقت ببینید همین مشکلات چقدر شیرینن!!!
    به امید دیدار هر چه سریعتر… و بازگشت پرقدرت!

  16. منصوره :گفت

    سلام
    شادي چان كجايي؟

  17. منصوره :گفت

    سلام
    ببخشيد در نوشتنم عجله كردم و ج را چ نوشتم

  18. چوبینکو :گفت

    چرا با كمبود فضا در اتاق خوابتان مدارا مي كنيد!؟
    آيا مي دانيد با انتخاب يكي از محصولات چوبينكو و با صرف هزينه اي معقول مي توانيد تختخواب تاشو (كم جا) ، ميز آرايش ، كمد لباس ، دراور ، ميزكامپيوتر و… در اتاق خواب خود داشته باشيد و علاوه بر افزدون زيبايي به اتاقتان ، حداقل 5 متر مربع به فضاي اتاق خواب خود اضافه نماييد.
    فرصت را ازدست ندهيد و همين حالا با مشاوران ما تماس بگيريد
    …..::::: چوبينكو :::::…..
    ساير توليدات چوبينكو شامل:
    • تختخواب تاشو ديواري در ابعاد 2متر در 90 ، 140 ، 160 و سفارشي ملزومات كناري شامل : ميز آرايش ، دراور ، كمد لباس ، ويترين ، كتابخانه، ميزتحرير و ميزكامپيوتر در ابعاد استاندارد و سفارشي
    • كاناپه تختخوابشو با عرض 70 ، 90 ، 120 و 140
    • تختخواب باكسي(صندوقي)

    88530521-88530522-09126183871
    http://www.choobinco.blogfa.com

  19. آفاق :گفت

    سلام شادی جونم
    امیدوارم زود زود همه ی دردا ازت دور بشه. این افسردگی ها که می گیره و ول می کنه واسه همه پیش میاد. امیدوارم زودی با انرژی بیای و خوشگل موشگل بنویسی.

  20. نارگل :گفت

    اين دوره هاي افسردگي شتريه كه در خونه همه مي خوابه!
    اميدوارم اين دوره بد زود تموم شه و شاد و سرحال برگردي.
    پريروز داشتم نحوه درست كردن كتلت به شيوه تو رو به خواهرم آموزش مي دادم. قبلا هم يه بار ازت تشكر كرده بودم ولي از اونجايي كه من عاششششششق كتلتم و قبلا به شيوه مامانم توش تخم مرغ مي ريختم و از تو ياد گرفتم كه چه جوري بدون تخم مرغ كتلت خيلي خيلي خوشمزه تري مي شه پخت، هر وقت كتلت درست مي كنم هميشه يادت مي افتم و تو دلم ازت تشكر مي كنم.

  21. ساره :گفت

    سلام شادی جون
    وای خوشحال شدم نوشته ات رو دیدم.تا امروز هی میومدم میدیدم همون پست قبلیه و ناامید برمی گشتم.اما حالا مهم نیست تا کی می خوای استراحت کنی.فقط هروقت تونستی بیا,حتی اگه با آشپزی نباشه.

  22. سیما :گفت

    سلام شادی تازه با وبت اشنا شدم اما انقد زیبا مینویسی که حس میکنم چند ساله میشناسمت امیدوارم به زودیییییییییییییییی خوب بشی بیای منم افسردو یه کم به خودت جرات بدی همه چی درست میشه یا حق منتظر اپ جدیدتم باییییییی

  23. آخی، شادی جون نبینم ناراحتیتو
    ایشالا زودتر شاد و سلامت برمی گردی و وبلاگتو آپ می کنی

  24. الهام :گفت

    سلام خانومي
    دلم برات تنگيده تورو خدا زودتر بيا عزيزم

    خواهشا دستور اينم بذار چون قول دادي ولي عمليش نكردي

    http://monnom.blogfa.com/post-180.aspx

    همچنين دستور دسر روز مامان رو

    دوست دارم زود بيا

  25. مانلی :گفت

    منتظرتیم دوست من.

  26. كوچولو
    برگرد به دنياي واقعيت!

  27. شهریاران :گفت

    ممکنه طرز پختن این دو غذای مخصوص را توضیح دهید یکی کله پاچه و دیگری آش رشته البته بهمان خوشمزگی که توی کله پزیها گیر میاد ( البته از نوع تمیز و خانگی آن)

  28. مینا :گفت

    سلام عزیزم
    تو پست شربت شیشه خیلی خوشگله می تونم سوال کنم از کجا گرفتی

  29. ما منتظرت هستم عزیز کجایی

  30. هدی :گفت

    ایشالا زودتر افسردگیت خوب بشه چند وقته همش سر میزنم میبینم بازم نیومدی. منتظرت هستیم خیلی خوب مینویسی و دستورهای خوبی میدی زودتر بیا.
    راستی میتونی دستور غذا برای بچه های کوچکتر هم بدی یا سایتی که میشناسی خوبه بهم معرفی کنی ممنون.

  31. راضیه :گفت

    سلام
    اولین بار بود توی گوگل آشپزی سرچ کردم….
    اولین سایتی که باز کردم سایت شما بود ، شادی خانوم
    باید بگم غیر از این که آشپز و کیک پز و وبلاگ نویس خوبی هستی
    عکاس خوبی هم هستی
    همه عکسات حرفه ایند…
    دست مریزاد
    ضمنا به قول بهترین دوستم : همه چیز دست خود آدامِ ، شادانه خانم افسردگی هم همینطور

پاسخی بگذارید

