تولدم مبارک!


سلام سلام
من حالم خوبه و ازنظرات پرمهر و پر شور!!!! همه ی دوستان مجازی چه جدیدتری ها چه قدیمی ها ممنونم.
اومدم بگم که:
تولد تولد
تولدم مبارک
مبارک مبارک
تولدم مبارک
برم شمعا رو فوت کنم و زود برگردم.
………..
خوشحالم که به دنیا اومدم. خوشحالم که وجود دارم. خوشحالم که تو این خانواده و با این پدر و مادر و خواهر و برادرها بزرگ شدم. خوشحالم که با همسری درجه یک ازدواج کردم….. خوشحالم و گرچه موج های افسردگ و وازدگی می آن و می رن اما من از نعمت حیات که خدا بهم داده لذت می برم و سپاس گذارم.
پ.ن: یکی دو روز دیگه می آم و آپ ها تند تند می ذارم.
پ.ن2: عکس از اینترنت.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

41 پاسخ برای تولدم مبارک!

  1. الياس :گفت

    سلا خسته نباشيد وب خوبي داري دوست داشتي بهم يه سربزن خوشحال ميشم ضمنن اگر مايل بودي با هرکدوم از اين سايت هام تبادل لينک کني لينکم کن و تو نظرات همون سايت خبر بده با چه اسمي لينکت کنم
    جديدترين اخبار روز دنيا http://www.news110.ir
    بزرگترين سايت تفريحي اس ام اس http://www.p30novin.com

  2. honamik :گفت

    منتظرتونيم

  3. تولد تولد تولـــــــــــــــــــــــــدت مبارککککککککککککککککککککککککککککک
    آخ جون آپای خومشزه تو راهه

  4. وای شادی جونم
    تولد خوشگلت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــ
    خیلی دل تنگتم عزیز

  5. مامان :گفت

    تولدت مبارک
    بالاخره اومدی خوشحالم حالت بهتره

  6. مليكا :گفت

    سلام تولد تولد تولدت مبارك انشاءا… بعد از سلامتي و شادي به همه آرزوهات برسي.
    فقط سهم كيك من فراموش نشه . من كيك مي خوام.
    شاد و موفق و پرانرژي باشي

  7. مسعود :گفت

    تولدتونو تبریک میگم

  8. Happy Birth day to you! 🙂

  9. سمیر :گفت

    تولدت مبارک

  10. مرضیه :گفت

    تولدت مبارک
    برا تولدت چی درست کردی؟

  11. هانیه :گفت

    منم خوشحالم که به دنیا اومدین

  12. تولدت مبارک باشه شادی جونم

  13. تولدت مبارک شادی جون. خدا رو شکر که همه چی خوب و خوش و به کامته…. صدساله بشی

  14. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    تولدت مبارک

  15. گیسو :گفت

    شادی عزیزم
    تولدت خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییی مبارک باشه

  16. masoud :گفت

    سلام دوست عزیز
    اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک سایت ما رو با نام پارس دانلود بزارید
    و بعد به ما اطلاع دهید تا سایت شما رو در کمترین زمان لینک خواهیم کرد
    پارس دانلود
    http://www.ParsDL.org
    بزارید
    با آرزوی موفقیت و کامیابی

  17. masoud :گفت

    سلام دوست عزیز
    اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک سایت ما رو با نام پارس دانلود بزارید
    و بعد به ما اطلاع دهید تا سایت شما رو در کمترین زمان لینک خواهیم کرد
    پارس دانلود
    http://www.ParsDL.org
    بزارید
    با آرزوی موفقیت و کامیابی

  18. لیلا :گفت

    تولدت يه دنيا مبارك. خب ما هم خوشحاليم كه تو به دنيا اومدي و اين همه هنرهاي خوشمزه داري و سفره هاي ما روز با هنرهات تزيين مي كني.

  19. ترلان :گفت

    شادیییییییییییییی……. من تو تقویمم نوشته بودم تولدت کیه و الآن که اومدم تبریک بگم (البته با یه روز تاخیر!! آخه دیروز از صبح پرشین بلاگ قاط زده بود و من هم اعصابم خرد خرد شده بود!! ) دیدم خودت نوشتی!!!!!! ضد حال خوردم!!!!
    به هر حال تولدت مبارک…. من هنوز متن خودت رو نخوندم و تازه میخوام برم بخونم!
    ولی از ته دل بهت تبریک میگم. خیلی خوشحالم دوست گل و بامزه ای مث تو دارم!

  20. sima :گفت

    تولدت مبارک عزیزم
    منم تولدم 29 بود

  21. آفاق :گفت

    تولد شادی جونم مبارک/ امیدوارم کنار خونواده ی خوبت لحظات خیلی خیلی خوبی بگذرونی و قدرشونو حسابی بدونی

  22. دخترک :گفت

    تولدت مباااااااااااااااارک شادی جونم. بهترین آرزوها رو برات دارم:)

  23. آسیه :گفت

    سلام
    تولدت شاد و روزهایت شاد تر و شادتر…

  24. دختر مهربون :گفت

    شادی گلم تولدت مبارک

  25. سپیده :گفت

    تولدت مبارک

  26. سلام شادی جون
    تولدت مبارکککککککککککک
    با بهترین آرزوها

  27. سرآشپز :گفت

    تولدت مبارک شادی جون انشاالله همیشه موفقیت باشی
    حالا چند ساله شدی؟؟؟

  28. كيانا :گفت

    سلام
    تولدت مبارك عزيزم
    مرسي بابت دستورهاي خوشمزت

  29. سفالینه :گفت

    تولد مبارک شاد باشید

  30. نغمه بهاری :گفت

    شادی جونم تولدت مبارک من از اون دوستای قدیمی هستم خیلی دوستت دارم امیدوارم مثل قدیم تند تند اپ کنی

  31. ليليوم :گفت

    ايشاالله صد سال زنده باشي و به آرزوهاي قشنگت برسي

    تولدت مبارك

  32. شهلا :گفت

    شادی گلی تولدت مبارک باشه نازنینم و مثل اسمت همیشه شاد باشی عزیزم

  33. سلام من نیومدم سر بزنم چه همه چیزای خوشمزه!
    تولدتونم مبارک

  34. نارگل :گفت

    تولدت خيلي خيلي مبارك باشه شادي خانم گل.

    ايشاالله تو زندگي شادي هات هميشه مستدام باشه و غمهات كوتاه و كمرنگ.
    ضمنا منم خوشحالم كه به دنيا اومدي و وجود داري.

  35. ساکورا :گفت

    سلام شادی عزییز مبارکه خانم!!!
    ماه رمضون تموم شدو شما هنوز یه دستور برامون نداشتیم تا کلی یادتون کنیمو دعا

  36. سلام دوست عزیزم ….تولدتون مبارک باشه …هزارساله شوید انشاالله

  37. گلی :گفت

    چه حس خواستنی و خوبی ….
    تولدت مبارک عزیز دلم ….

  38. candle :گفت

    بقیه رو نمیدونم ، ولی واسه ما که وجودت خیـــــــــلی مثمر ثمر بوده
    مبارک باشه رفیق !

  39. فروغ :گفت

    سلام

    خیلی جالبه که بگم تولد من هم 30 مرداد هستش – من متولد 30 مرداد 57 هستم

    خوشحال شدم که با یه 30 مردادی رو به رو شدم

پاسخی بگذارید

