فطایر آشپزخونه ی ترلان خانوم!


فطایر… من تو یه رستوران لبنانی قبلاً فطایر خورده بودم و خیلی هم دوستش داشتم اما تا حالا نگشته بودم دنبال دستورش تا اینکه یه روز دستور با پای خودش اومد روی صفحه کامپیوتر من یعنی ترلان جان این دستور رو گذاشت.
چند وقت پیش درستش کردم اما تا امروز وقت نشده بود بذارمش رو وبلاگ و الان فرصت خوبی به نظر می اومد و گذاشتم!
به عنوان یک تست کننده ی این دستور باید بگم خمیرش عالی بود (گرچه من به جای شیرخشک از شیر استفاده کردم) و به طور کلی خیلی هم خوشمزه بود.
به قدری خوشم اومد که بعد از این بار هم (که عکساش رو می بینید) یه بار دیگه برای دوستامون که مهمونی اومده بودن خونه مون درست کردم. فقط یه کمی دردسر داره یعنی دقت و تو آشپزخونه موندن می خواد که داشتن این دو تا با هم همیشه برای من سخته مگر اینکه سر حال باشم. اون دو باری که درست کردم سر حال بودم و اگه دوباره سر حال باشم باز هم درست می کنم. ممنون از ترلان عزیز به خاطر این دستور خوشمزه.
البته اینم بگم که سایز پیراشکی های من بزرگتر از دستور اصلی به نظر می آد با وجود این خمیرش خوب پخته و عالی شده بود.
برای گرفتن دستور اینجا کلیک کنید.
فطایر درست کن و عکاس: شادانه جان جان!
این نوشته در آشپزی از رو دست بقیه!, سمبوسه و پیراشکی, غذاهای متفاوت ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

19 پاسخ برای فطایر آشپزخونه ی ترلان خانوم!

  1. گلی :گفت

    عکست برام باز نشد … سرعتم افتضاحه !

  2. فاطمه :گفت

    سوم
    اجازه خانوم! برای ما مادرهای تنبل هم یه غذاهایی بذارید که توی سه سوت یا فوقش توی چهار سوت آماده بشه!
    بعدن نوشت: من از خواننده های پروپاقرص و خاموش شما هستم!

    سلام فاطمه جون. بگرد خواهر جان. این وبلاگ پر از دستورات سه سوته و تنبلانه است

  3. سلام
    خیلی خوشگل شده
    ممنون
    عین پیراشکی خودمونه فقط دهنش بازه
    منم آپیدم

  4. چقدر بدنم به یه همچین غذایی نیاز داره الان اتفاقا من هم این دستور رو سیو کردم ولی تا به حال سعادت یار نشده درستش کنم

  5. میسی شادانه جان جان
    من اين روزا حس خمير درستيدن ندارم وگرنه اينو الان خيلي ميخوام

  6. candle :گفت

    روزه ام شادی … گرسنه ام ، گرسنه ام …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………غذا می خوام . فطایر می خوام ………………………………………………………………………….فکر کنم اسمش هم از فطیر ِ خودمون گرفته شده باشه ، یا برعکس ، فطیر ما از اونا گرفته شده ………………………………………گرسنهام شاااااااااااااادیــــــــــــــــــــــــــــ…..

  7. کویریات :گفت

    به به چه خوشمزه. من هم دلم خواست. تو وبلاگ ترلان جان دیده بودمش. این جوری که یه نفر دیگه درست می کنه خیلی خوبه واسه آدم یادآوری میشه که اینم گزینه ی خوبیه واسه پختن. دستت درد نکنه شادی جان. نماز طاعاتتون قبول و التماس دعا

  8. گورمند :گفت

    به به شادي جان دستت درد نكنه در اولين فرصت درست مي كنم.

  9. m-r :گفت

    سلام به شما و خسته نباشید.
    من میخوام حتما این غذا رو درست کنم.البته گوش شیطون کــــــــــــــر!!!

    فقط ازتون میخوام اگه ممکنه تلفظ دقیق اسم این غذا رو برام بذارید.حالا یا با اعراب اَ اِ اُ یا بصورت فینگلیش که مشخص بشه چطور تلفظ میشه.منکه خوندمش فَطایِر.حالا نمیدونم درسته یا نه؟!
    ممنون و موفق باشید

    سلام دوست. همین چیزی که خوندی درسته. موفق باشی.

  10. نسیم :گفت

    چه خوشگل و خوشمزه! حتما باید درست کنم! مرسی از شما و ترلان جون!

  11. دستور غذا رو که نمیشه آورد اصلا وبلاگ ترلان خانم باز نمیشه

  12. زهرا :گفت

    سلام شادي جون خيلي از شكل اين غذا خوشم اومد ولي دستورش باز نشد
    ميشه يه كاريش كنيد. ممنون از شما

    نمی دونم مشکل چیه. منم سعی کردم ولی باز نشد. فکر کنم مشکل از پرشین بلاگه و شاید یکی دو روز دیگه برطرف شه.

  13. ندا :گفت

    سلام خانومی من دومین بار وبلاگتو میبینم خوشم اومده و addش کردم معلومه مثل خودم خانوم با سلیقه ای هستی البته دیگران بهم میگند . موفق باشی باسلیقههههههههههههههههههههههههههههههه

  14. ترلان :گفت

    واااااااااااااااااااااااااااااای الان دیدم!!!! شادییییییییییییییییییییییی عالی شده…. عاااااااااالی!!! یعنی خیلی بهتر از مال من شده راستش!
    این پرشین بلاگ قاطی کرده بود… داشتم دیوونه میشدم! اما خدا رو شکر درست شد و اومدم سراغ دوستان! وای چه کردی دختر! ماشالله به این همه فعالیت!

  15. ELHAM :گفت

    وای دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد

  16. یاسی :گفت

    خیلی زحمت میکشی خانومی

پاسخی بگذارید

