انبه بستنی نارگیل….


این عنوان مفصل رو که یه پسته هم اضافه داشت یعنی : نوشیدنی انبه بستنی نارگیل پسته…. من و همسری چند وقت پیشا از یک آبمیوه فروشی خیلی خوب خریدیم و خوردیم و بسی لذت بردیم و من که دیدم درست کردنش سه سوته و راحته دوباره تو خونه درستش کردم و اینم دستورشه که ملاحظه می فرمایید. بسی خوشمزه بود. بدرستید و حالشو ببرید.
برای درست کردنش یک دونه انبه ی خوب و سرحال رو پوست گرفته و خورد کنید و بریزید تو مخلوط کن. روش حدود یک لیوان (کمی کمترک) بستنی وانیلی بریزید و خوب مخلوط کنید. بریزیدش تو لیوان. سر لیوان رو خالی بذارید.
از اینجا به بعد سریع باشید که بستنی آب نشه. پارچ مخلوط کن رو بشورید و توش سه چهار قاشق بستنی بریزید و سه قاشق هم پودر نارگیل تازه بهش اضافه کنید و خوب بزنید. بریزید روی مخلوط انبه بستنی که داشتید و روش هم چند تایی پسته درسته خام بذارید. البته می تونید هم پودر پسته یا پسته خرد شده بذارید روش اما اونی که ما خوردیم اینجوری بود. در ضمن یه ورق نازک موز هم گذاشته بود کنارش که ما چون تو خونه موز نداشتیم این یکی رو فاکتور گرفتم!
از اینا درست کن و عکاس: خودم
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

27 پاسخ برای انبه بستنی نارگیل….

  1. سلام
    زیبا بود اگر مایل به تبادل لینک هستید
    اسم وبلاگمو تو لینکتون بزنید (مهد رویا کاشمر)بعد در قسمت نظرات اطلاع دهید تالینکتون کنم با تشکر

  2. من که عاشق انبه ام
    انقدر که اگه بوش بهم بخوره از خود بی خود میشم
    الن دوست دارم وبلاگتو بخورم

  3. آفاق :گفت

    به به عجب خوشگل شده. دو رنگ بودنش خیلی نازه.
    انبه و پسته اش رو الان تو خونه دارم. ولی بستنی و پودر نارگیل ندارم. یعنی زنگ بزنم همسری بخره بیاره؟! یا بمونه واسه بعد.؟!
    خلاصه که ما هم از طرفداران پرو پا قرص انبه هستیم

  4. کویریات :گفت

    وااای چه از اینهای خوشمزه ای…. چشم دید و دلم خواست. اینجا ابنه رسیده ما گیرمون کم می آد . هر انبه ای می خریم باید یه 14 ×15 روزی صبر کنیم تا زرد بشه والا همین الآن می رفتم خونه می درستیدمش. واسه بعد افطار

  5. وایییییییییییییییییییییی محشره ، من الان دلم میخوادش و هیچ کدوم از اینا رو هم تو خونه ندارم
    نیشم چرا باز شد نمیدونم ، باید گریه ام بگیره نه

  6. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون جون میده برای افطار

  7. به به دستت درد نکنه دختر

  8. دختر آتش :گفت

    سلام
    مدت زیادیه که به وبلاگتون سر می زنم به خاطر خوشمزگیش اما کامنت نمی ذارم چون از آشپزی سر در نمیارم.اما دیدن عکس هایی که شما یا همسریتون می گیرید رو دوست دارم
    شاید این سوال تکراری باشه اما مدل دوربینتون چیه؟

    کانون500 دی

  9. راس میگه مدل دوربینت چیه؟

  10. بستنی ات هم خوشمزه هس از قیافه اش معلومه!

  11. سلام شادی جون
    معرکه است
    با زبون روزه با احساسات ما بازی نکن
    دلم ضعف رفت که
    می خوااااااااااااااااااااااااام منم از اینا
    گلم مدل دوربین منم همینه اما وقتی آپلود میکنم کیفیت عکس میاد پایین
    کدوم سایت آپلود می کنی؟؟
    ایشالله درست کنی، بابا عذاب وجدان گرفتم این پست رو گذاشتم که!!!!عزیزم تو پرشین گیگ آپلود می کنم.

  12. سلام شادی خانوم عالیه ….خیلی خیلی خوشمزه هست ..نوش جان

  13. فرشته :گفت

    سلام عزیزم
    خیلی عالیه

  14. سلام شادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    واییییییییییی!!!!!!!!!
    من فطایر میخوام!!!!!!
    بعدشم ازین انبه نارگیلیا!

    باورت میشه این فطایرت رو دیدیم آب از لب و لوچم راه افتاد؟! البته ببخشیندا!
    پیش منم بیا شادی جونم آپ کردم

  15. منصوره :گفت

    سلام
    واقعاً خوردني و محشر شده ، نوش جان

  16. هیوا :گفت

    سلام شادی جون
    دیگه نتونستم بیشتر از این خاموش باشم!
    یکسال یا بیشتره که وبلاگت رو می خونم و تا حالا چندتایی ازش درست کردم!
    خیلی باحالی خیلی!
    دلم برای حس زندگی که تنگ میشه میام سراغ وبلاگت!
    عجب معجونی شده!!
    منم دلم هوس کرد! خدایا کی افطار میشه!!!
    خیلی ممنون که وبت اینهمه حسهای خوب به ادم میده!

  17. وای خدااااا…
    من عااااااشق درست کردن این‌جور خوراکی‌هام… باید برم کافی‌شاپ بزنم… اسمشم می‌ذارم کافی‌شاپ شادی جون!

  18. سلام شادی جون
    خوبی؟
    عجب عکسی گذاشتی
    دهنم آب افتاد
    اصلاً داره داد می زنه که خیلی خوشمزس
    مرسی
    :.
    راستی منم آپم

  19. Alizadeh :گفت

    سلام وبلاگ زیبایی دارید..ممنون میشم وبلاگ من رو لینک کنید.
    شاد باشید

  20. نارگل :گفت

    شادي جونم سلام. يه سوال داشتم:
    يه بار شوهر خواهرم از جنوب يه جور ترشي آورد كه لواشك هاي رول شده بود كه داخلشم با ساير خوراكي هاي ترش مزه پر شده بود. شما كه همسرت جنوبي هستن تا حالا چنين چيزي ديدي؟

    سلام عزیزم. من تا حالا این ترشی رو ندیدم. شاید اسمش رو بگی بتونم بپرسم.

  21. گلابتون :گفت

    سلام . همین امروز اینتذنتم وصل شده ننه !!!! ببینم امروز همت میکنم فایله رو برات بذارم یا نه !!!!

  22. گلابتون :گفت

    راستی این ها خیلی خوشمزه ان مخصوصا اگه روزه هم باشیییییی
    واااااایییییییییییییییییی

  23. الهام :گفت

    سلام. ممنون از دستورایی که میذاری.
    من اینو درست کردم. خیلی خوشمزه بود ولی یه خورده سفت شد. بخصووص ترکیب بستنی با پودر نارگیل. مایعی آبی چیزی نمی خواد؟

    نوش جان. نه عزیزم. این نوشیدنی نیست از دسته ی verrin هاست که فارسی اش می شه : لیوانی. با قاشق میل بفرمایید.

  24. سلام. دوست عزیز می خوام از شما که در وبلاگ تون خیلی خوب در بخش آشپزی فعالیت می کنید و مطلب می نویسید دعوت کنم در فروم بانو سنتر، جامعه مجازی بانوان ایرانی ثبت نام کنید و در بخش آشپزی فعال باشید تا بقیه اعضا هم از این هنر شما استفاده کنند. و بحث ها و تبادل نظرهای خوب بتونه در امر آشپزی همه مون رو ارتقا بده…
    ممنون، به امید دیدار

  25. ترلان :گفت

    من عاشق انبه ام! فکر کنم این نوشیدنی رو تو کمتر از 3 سوت بکشم بالا!

  26. محمد :گفت

    دیدم نوشتید انبه رو پوست بکنید، گفتم بیام بگم چه جوری میشه انبه رو بدون دردسر خورد! :دی

    انبه رو از کمر دور تا دور با چاقو ببرید، دو نیمش رو تو دستتون بگیرید و نیم دور بچرخونید، یه کاسه میاد تو دستتون… توش رو کمی خامه بریزید و با قاشق میل کنید! تعجب نکنید، خوشمزه می شه. مخصوصاً اگه انبه ش رسیده و خیلی خیلی خنک باشه.

    اینی هم که گفتی حتماً درست می کنم :دی

    ممنون

پاسخی بگذارید

