دستپخت شما9: کیک هویج و گردو


قبلا نوشت شادانه: این پست رو خیلی وقت پیش زهرا دوست گلم برام فرستاده. من امتحانش نکردم متأسفانه
و در این وانفسای سرم شلوغه و پست نمی تونم بذارم! به دادم رسیده. ممنون از زهرای عزیزم و یه خواهش:
شما هم اگه دستوری دارید که فکر می کنید به درد اینورا می خوره و می شه گذاشت تو این وبلاگ برام با عکس بفرستید. چی می شه مگه؟؟؟؟
اینم عین پست زهرا جان گلم:

 

اولین باری بود که خودم درست کردم ، خیلی خیلی به نظرم خوشمزه بود، خیلی هم ساده ، سریع و خوشمزه هست.
آرد 90 گرم ،
شکر 80 گرم (اگر دوست دارید شیرین تر باشه 110)،
هویج ریز رنده شده، 100 یا 150 گرم (اندازه 4 یا 5 تا هویج متوسط)،
یک قاشق چایخوری بکینگ پودر،
یک قاشق چایخوری دارچین ،
گردو 6 یا 7 تا (پودرش کنید، البته بزارید یه ذره ریز ریز بمونه توی کیک به دندون می خوره خوشمزه
تره، البته به نظر من )،
دو عدد تخم مرغ،
یک قاشق سوپخوری روغن
تخم مرغ ها رو با شکر مخلوط کنید آنقدر باید به هم بزنید تا کاملا سفید شود و بعد تمام مواد را یکی یکی به ین مخلوط اضافه می کنید و هم میزنید.
بریزید داخل ظرف مخصوص و نیم ساعت داخل فر .نوش جان
بعدا نوشت شادانه: درجه ی فر فکر کنم روی 180باشه کافیه. برای امتحان پخته شدن کیک هم یه خلال دندون فرو کنید وسطش اگه چیزی به کیک پخته وگرنه بذارید کمی دیگه بمونه.
دستور و عکس و پخت و خلاصه همه چیز: زهرا خانوم گل.
این نوشته در کیک های شیرین, دستپخت شما ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

56 پاسخ برای دستپخت شما9: کیک هویج و گردو

  1. سما :گفت

    سلام سلام
    دوست خوبم وبلاگ شما بسيار زيباست خيلي وقت بود که از ديدن يه وبلاگ اينقدر لذت نبرده بودم حتما بهم
    سر بزن راهي دارم که آمارت کولاک کنه راستي مي توني در تالار گفتمان من عضو بشي و از امتياز هاي
    اون بر خوردار بشي
    سما

  2. گلی :گفت

    کالریش کم میشه ها !!!! فقط 90 گرم آرد !
    خیر ببینی ننه با این دستور توپت !

  3. کیکی که توش هویج و گردو داره حتما عالیه
    بله دیگه همسایه ها یاری کنن شادنه خانم وبلاگ داری کنن

  4. کیک هویج به به
    دست دوتاتون درد نکنه

  5. Sama :گفت

    سلام
    وبلاگت خيلي جالبه ميدونم که دوست داري آمار وبلاگت بره بالا من يه را ه خوب برات سراغ دارم حتما بهم
    سر بزن
    روز خوش

  6. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون کم پیدائی
    دست زهرا خانوم گل درد نکنه هم دستور هم عکس زیباشون

  7. سلام شادی جونم
    خدا بده شانس آدم یک دوست گل داشته باشه مثل تو که براش تبلیغ کنه
    ما که بخیل نیستیم
    چه بافت عالیییییییییییییییییییییی
    دست زهرا جونم درد نکنه

  8. گیسو :گفت

    دست جفتتون درد نکنه خانوما

  9. ناردونه :گفت

    شادی جون خودت هم این کیک رو بپز خیلی خوشمزه ست هاااااا ازمن گفتن بود

    تو لیستم هست عزیزم فقط باید وقت پیدا کنم.

  10. من یه مدل تزئین واسه کیک هویج دیدم که خوشگل و خوشمزه به نظر میاد . کرم پنیری که تار عنکبوت صورتی روش درست کنیم ….
    البته اینی که زهرا خانوم زحمت کشیدن انگار تو قالب مینی لوف بوده

    دست زهرا خانوم درد نکنه

  11. فلفلی :گفت

    سلاممممم دست گلتون درد نكنه خانومي

  12. ليليوم :گفت

    سلم شادي جون چه خبرا ديگه نمايشگاه نمي زاري

  13. طاهره :گفت

    به به شادی جونم کیک اونم کیک گردو

  14. بعد از مدتها با دسر ساده و خوشکل موز و بستنی آپم…

  15. مریم :گفت

    سلام عزیزم کیک رو درست کردم خیلی خوشمزه شد مرسی فقط آردش اگریه ذره بیشتر بود بهترهم میشد.

  16. مرسی شادی جون که این کیک خوشمزه رو گذاشتی.
    دست زهرا خانوم گل هم درد نکنه که درستش کردن و واسه شادی جون فرستادن.
    شاد باشید.

  17. من :گفت

    شادی جان سلام

    لطفا منو راهنمایی کن

    میخوام خیلی سریع فرانسه رو یاد بگیرم البته نه در سطح عالی در حد مبتدی ای که به درد مهاجرت به کبک بخوره همسرم قدغن کرده معلم خصوصی بگیرم یا کلاس برم حالا به من بگو چطوری فرانسه یاد بگیرم خواهش میکنم بگو همسرت راهنماییم کنه اگه دوره ی مکاتبه ای یا مجازی هست لطفا بگو مرسی

  18. کویریات :گفت

    خیلی دلم کیک خواست. کاش یکی می پخت می آورد واسم… از همین کیک های ساده دلم خواست…

    خودم برات می پزم و می آرم عزیزم فقط شک دارم بهم ویزا بدن!!!!

  19. تنها :گفت

    کنار رودخانه ای بی آب ایستادم و . .
    نه . .
    گریه نکردم . .
    نه بربطی دارم..
    نه سرزمین موعودی..
    فقط اسیرم..
    اسیر این روزها که می گذرند ..
    این خیابان ها که مال من نیستند
    و صدای زنگ دار تلاوت قران مادرم
    و اینان که مرا به اسیری گرفته اند..
    کاش از من سرودی بخواهند . .

  20. ستاره :گفت

    سلام املت انبه جه جوریاست؟
    مرسی

    نبلدم!!!

  21. وب خیلی مفیدیه…
    میلینکمتون من !!

  22. ملي :گفت

    اي خدا!!
    اون 90 گرم يعني چقدر؟ چند قاشق؟!

    حدود 4 و 5 قاشق سوپخوری ولی با ترازوی دیجیتال مطمئنی دیگه.

  23. نسیم :گفت

    مرسی شادی جان خیلی خوشمزه میشه من عاشقشم!

  24. ماه جبین :گفت

    دست زهرا جوون و شما درد نکنه با آموزش خوبتون

  25. مطبخ فــَرا :گفت

    من كه عاشقشم ……… ممنون از دستورت ….. راستي به روزم

  26. آيدا :گفت

    بازم يه كيك خوشمزه ي ديگه از شادي خانوم گل

  27. فرشته :گفت

    من این کیک رو یه بار که دوستی برام پخت خوردم واقعا خوشمزست و اصلا تا نگن نمیفهمی توش هویجم بوده ممنون

  28. یک خواننده :گفت

    خرمالوها داره می ره . مربایی , کیکی….

    کیک که پارسال گذاشتم!!! مربا هم که بخورش تو خونه مون یافت می نشود!

  29. فاطمه :گفت

    سلام شادی عزیز
    وبلاگت خیلی قشنگه
    من که دهنم اب افتاد با این عکسای خوشمزه تون
    شاد باشی عزیز

  30. سلام شادی خانوم نازنین …کجایید ….خیلی وقته که آپ نکردید

  31. ليليوم :گفت

    سلام يلدا مبارك
    شادي جون حداقل يه چيزي براي شب يلدا ميزاشتي

  32. گیسو :گفت

    یلدا دختر سیاه موی بلندبالا
    یادگار نام وطن،میوه پاییز،ایران،عروس زمستان درراه است….
    یلدا مبارک

  33. محفل آریائی تام طلائی، دلهایتان دریائی ،شادیهایتان یلدائی ، بر شما مبارک باد این شب اهورائی….

  34. سلام شادی جون.
    خوبی عزیزم؟ چند وقته مطلب نذاشتی اومدم که یه حالی ازت بپرسم.
    امیدوارم مشغول هر کاری که هستی، به بهترین شکل پیش بره برات.
    شب یلدا هم به تو خانواده عزیزت مبارک باشه عزیزم.
    با یه عالمه آرزوی خوب،
    شاد باشی.

    ممنون زهرای گلم (بوسه)

  35. Nasim :گفت

    یلدا مبارک شب خوبی داشته باشی …

  36. فائزه :گفت

    سلام
    واقعا وبلاگ جالبی دارید.
    خصوصا لحن بیانتون که خیلی صمیمی و دوست داشتنیه.
    تبریک میگم به این همه سلیقه و الته حوصله.
    حوصله گمشده امروز اغلب ما.
    کمکم کنید تا شاید من هم خودم رو تو هیاهوی روزگار مثل روزای گذشته دانشجویی یا قبل تر پیدا کنم.
    مرسی.

  37. وبلاگم فیلتر شد و ناگزیر به کوچ شدم
    ادرس جدید
    http://miss-saba.blogfa.com

  38. ریحانه :گفت

    به به من این کیک را خیلی دوست دارم البته با گردوی فراوان
    ممنون

  39. lili :گفت

    خوشمزه میشه

    دست دوستت درد نکنه

  40. مریممم :گفت

    سلامممممممممممممممم

    واقعا وب نابیه…

    و بهتره بگم وب خوشمزه ایه..

    یه خسته نباشین به آشپز مدرن شادی نازنین.

    . ممنونو

    سبز باشی

  41. آتنا :گفت

    من تازه وب شمارا پیدا کردم و خیلی خوشم آمد خوشحال میشم مهمان وب من باشید
    تااز نظرتون برای بهترشدن استفاده کنم

  42. خانجون :گفت

    کجایی شادی جون ؟ قرار بود با برف زمستون بیای. پس چی شد؟
    خانجون عزیزم هستم. می آم و پست های جدیدتون رو هم می خونم و لذت می برم اما تو مود گذاشتن پت نیستم و ترجیح می دم اول بیام تو مود و بعد شروع کنم که نوشته هام دلی باشه نه زورکی

  43. خانومی :گفت

    واییییییییییییییی شادی جان عجب آشپز خونه خوشمزه ای داری وقت کردی به آشپزخونه منم سر بزن خوشحال میشم

  44. خانومی :گفت

    سلام صبح بخیر . بله درسته بیشتر کارام تو مامی سایت هم هست ولی حواسم نبود مهر مامی سایت رو . معمولا مواظبم ، ایندفعه از دست در رفت را تبادلوندمت آبجی . به اسم روی میز آشپز خونه اگه اسم دیگه ای دوست داشتی بگو عوضش کنم.
    در ضمن اونا زیتون نبودن لوبیا پلو بود با تزیین لوبیا
    موفق باشی

    منم تبالوندمت عزیزم. اوا پس من چشام آلبالو گیلاس چیده بود که اونا رو زیتون دیدم. منم گفتم ها آخه زیتون دور ظرف پلو چه می کنه!!!!!!!!! بعد گفتم لابد می ذارن من بلد نیستم نگو کلا اشتباه فکر کردم!!!!!!!!!!

  45. سلام دوست عزیزم …..من راحت وارد این سایت شدم …البته من هم یک بار این مشکل را پیدا کردم ….رفتم پرشین گیگ را از طریق گوگل سرچ کردم واز آن طریق واردش شدم ومشکلم حل شد !!!!!!!!امیدوارم مشکل شما دوست نازنین هم حل بشه …مشتاقانه منتظرم …..

  46. درود بر شما دوست عزیز:
    من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره حفظ محیط زیست در دین زرتشت نوشتم لطفا» اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاهتان آن را کامل کنید.
    با تشکر از شما دوست عزیز

  47. لی لی :گفت

    سلام.وبلاگ زیبایی دارید.من شمارو با نام وبلاگتون لینک کردم.منو با نام
    ▪•● دکوراسیون.تزئینات.خانه داری●•▪ لینک کنید و خبرم کنید.ممنون

  48. تستر کوچیکه :گفت
  49. سلام شادی جونم
    خوبی؟
    خیلی وقته آپ نکردیا حواست هست؟؟!!!
    آپم بیا خانمی
    حواسم هست عزیزم. و ممنون از اینکه شما هم حواستون هست
    به زودی خدا بخواد……

  50. lili :گفت

    زودی آپ کن شادی جونم!!!!!

  51. آشپز20 :گفت

    سلام خانمی کجایی کم پیدا شدی دیگه از غذاهای خوشمزه خبری نیست ؟؟؟

  52. به خدا خسته شدم از این ترشی لبو و کیکه !!! تازه کیکه مال خودتم که نبود
    شــــــــــــــــــــــــــــــــــادی

    اومدم گلم. تو راهم . دارم می رسم. تابلو کنار جاده می گه نزدیکم

پاسخی بگذارید

