سال نو با تأخیر مبارک


سلام دوستان گلم. چقدر دلم براتون تنگ شده بود. روی گل همه تون رو از پشت کامپیوتر می بوسم و سال نو رو بهتون تبریک می گم. امیدوارم سالی پر از شادی و امیدواری و پول داشته باشید!
yaysmiles.gif : 96 par 45 pixels.
امیدوارم که تو این سال به همه ی آرزوهای ریز و درشتتون برسید، حالا یه چند تاییش رو هم برای سالای بعد بذارید بد نیست ولی به هر حال به چند تاییش برسید.xspace_goldshine.gif : 34 par 31 pixels.
با اینکه امسال خیلی دیر برای تبریک سال نو اومدم ولی باز هم دلم نیومد بدون تبریک برم سر آشپزیم.
خلاصه که به روال سالهای قبل گزیده ای از بهترین خوردنی هایی که سال گذشته رو میز آشپزخونه گذاشتم و همه دور هم باهاش شریک بودیم رو براتون می ذارم. برید حالشو ببرید.heartshape1.gif : 46 par 30 pixels.
بفرمایید اینم برگزیده خوشمزه ترین غذاهام تو سالی که گذشت:
کیک بادام و پرتقال
کشک بادمجون رژیمی
تارت توت فرنگی
نسکافه خامه
تن پلو
دسر لیوانی پودینگ و خامه
بادمجون . ریحون و پنیر
مربا و شربت آلبالو
سالاد جوانه ماش و نخود سبز
کیسل آلبالو
گراتن تن ماهی
انبه بستنی نارگیل…
مربای انجیر
اسنک قارچ و میگو
سمبوسه بقچه ای
کیک کدو حلوایی
ترشی لبو
توپک های آجیلی
چیزکیک با ژله
و:
بهترین دستور غذاهای سال 1386
بهترین دستورغذاهای سال 1387
بهترین دستور غذاهای سال 1388
نوش جان. امیدوارم امسال بتونم غذاهای خوشمزه تر از پارسال بذارم تو وبلاگم.frenchhello.gif : 42 par 36 pixels.
شما هم اگه از رو دستوری چیزی درست می کنید بی انصافی نکنید عکس بندازید و بفرستید برام، به اسم خودتون بذارم تو وبلاگ. بابا دلمون پکید یه عکس از هنرنمایی های شما ندیدیم. هی حالا بگیم ها…. کی گوش می ده…. یه کاری نکنید قهر کنم بذارم برم ها!!!!hidingsmile.gif : 32 par 29 pixels.
این نوشته در حرف های همینجوری!, خوشمزه ترین ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

14 پاسخ برای سال نو با تأخیر مبارک

  1. سلام شادی خانومی
    سال نوت مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی 🙂
    از خوردنیای پارسالت کیک پرتقال و بادام رو یادم اومد بدرسم :*

  2. khanjon :گفت

    سلام شادي جان عزيزم.سال نو بر شما وخانواده مبارك.از دوباره ديدنت خوشحالم.شاد و سلامت باشي.

  3. هومهر :گفت

    درود وشاد باش به شادی عزیزم .سال نو رو بهت تبریک میگم . چند روزپیش داشتم بهت فکر میکردم!! آرزو کردم دوباره برگردی ، مثل اوائل که پر از انرژی وشوق آشپزی میکردی وعکس های ژورنالی میگرفتی ازغذاهات حتی با نگاه کردن هم میشد فهمید که چقدر خوشمزن … الان که دیدم اومدی وشادی پراکنی میکنی خییییییییلیییییییی خوشحال شدم…خوشحالم که یکی از اون آرزوهای ریز درشت خیلی زود برآورده شد…درسته که من به خاطر شرایطی که دارم خیلی کم آشپزی میکنم ولی این دلیل نمیشه که از کارای قشنگت لذت نبرم .همیشه بهت سر میزنم حتی وقتایی که مدتها پیدات نیست و صد البته خوب درک میکنم که با فراز ونشیب زندگی های امروزی ودغدغه های شخصی واجتماعی …توقع زیادیه که همیشه به یک روال باشی… بهرحال نوروزبهانه قشنگیه که حداقل سالی یک بارهم که شده از آدم هایی که برات ارزش دارن قدر دانی کنی وبگی که به یادشون هستی…برات بهترین آرزوها رو دارم که همانا سلامتی، شادکامی و سربلندی است. روز خوش

    • شادی :گفت

      هومهر عزیزم چقدر با حرفات بهم انرژی مثبت دادی. خیلی خیلی ممنونم. امیدذوارم سال خوبی رو شروع کرده باشی و بعد از این هم مثل همیشه مشتری پر و پا قرص این وبلاگ باشی که با همون شرایط سختی که خوئت درباره اش حرف زدی همچنان نوشته می شه. ممنون از لطف و مهرت. حیف اینجا شکلک قلب و گل نداره برات بذارم!!!!:)

  4. سلام شادی جان دوست گلم …شما اینجا بودی؟چطور تا به حال ندیده بودم.
    خیلی خوشحالم از اینکه به من سر زدی….

    عزیزم من لینکت میکنم.

    پایدار و سربلند باشی.

  5. شادی جونم اینجا ام سال نو رو بهت تبریک میگم. امیدوارم همه اون آرزوهایی که واسه ما کردی برای خودت هم برآورده بشه.
    چقد خوبه که این همه خوراکی خوشمزه رو یه جا جمع کردی. حتما باید سر فرصت یه نگاهی به همه شون بندازم.
    منتظرم که ببینمت.
    بووووووس هزارتا.

  6. سلام شادی جون. ممنون از حضور زیبا و پرمهرت. سال نو شما هم مبارک . امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشی. سعی می کنم عزیزم به زودی مطالب جدید قرار بدم. مرسی که هنوز بهم سر می زنی و شرمنده که خیلی دیر شده. به زودی میام. شاد باشی گلم. بووووووووووس

  7. ندا :گفت

    سلام شادی عزیزم . سال نوت مبارک……
    یادم میاد تابستون پارسال بود که من تازه به اینترنت وصل شده بودم و داشتم وب گردی می کردم که با وبلاگ تو آشنا شدم ،ثبتش کردم و کم کم مطالبشو میخوندم تا اینکه تو دیگه ننوشتی و گفتی اومدی اینجا و اون موقع من فیلتر شکن نداشتم …….حالا دو روزی میشه که تونستم به اینجا راه پیدا کنم و گفتم بیام سراغ عزیزی که انگیزه وبلاگ درست کردن و در من زنده کرد ….. حالا من هم برای خودم یه وبلاگ ساختم …دوست دارم اگه دوست داشتی به من سر بزنی …….امیدوارم همیشه لحظاتت شیرین باشه…… راستی چقدر خودت و عکست خوشگلند……..شاد باشی شادی جان

  8. سلاممممم شادی جان
    سال نو شما هم مبارکککککککککک
    به به عجب لیستییییییییییی ،بخورمششششششش،اوووووووومممممم

پاسخی بگذارید

