گراتن مرغ و سبزیجات به روش خانجون گلم


همونطور که تو عنوان پست نوشتم این غذا رو از وبلاگ خانجون عزیز  یاد گرفتم که دستورهایی که می ذاره یکی از یکی خوشمزه تر و بهترند. از وقتی این دستور رو توی وبلاگش گذاشت من که خیلی خوشم اومده بود ویرم گرفت که حتماً درستش کنم تا مثل همیشه که یادم می ره یا وقت نمی شه یا هر چیزی….. و دستورایی رو که دوست دارم فراموش می کنم نشه. خلاصه که جونم براتون بگه دو سه شب پیش با اینکه هم خسته بودم و هم دیروقت بود و شکم من و همسری یه غذای ساده و فوری می طلبید، عزمم رو جزم کردم و چادرم رو سفت بستم کمرم!!!! و پریدم سر گاز و این دستور خیلی خوشمزه رو درست کردم.
فقط یه تفاوت کوچیک بین غذای من و خانجون هست اونم اینه که همسری من کدو دوست نداره و من غذام رو فقط با بادمجون درست کردم. خیلی هم عالی شده بود جاتون خالی!smileyhug.gif : 111 par 37 pixels.
روی خانجون گلم رو از اینجا می بوسم، یک دنیا تشکر.heartshape1.gif : 46 par 30 pixels.
و به بقیه هم توصیه می کنم این دستور خوشمزه رو درست کنند.loveshower.gif : 42 par 39 pixels.
برای دیدن وبلاگ خانجون اینجا کلیک کنید.
برای دیدن این دستور اینجا کلیک کنید.
شاد باشید.
دستور دهنده: خانجون جان
پزنده و عکاس: شادانه جان
این نوشته در آشپزی از رو دست بقیه!, سوفله و گراتن, غذاهای متفاوت ارسال شده و با , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

30 پاسخ برای گراتن مرغ و سبزیجات به روش خانجون گلم

  1. سلام شادی جون. مرسی از ابراز محبتت گلم. چه کردی شادی جون خیلی خیلی خوشمزه به نظر میاد و چرررررب. وااااای دست خانجون عزیز هم درد نکنه. در مورد اون کیک هم طعمش خوبه بین لایه هاش خامه و هلو هست بافت خوبی هم داشت. به زودی طرز تهیه همراه با عکس های بیشتر هم قرار می دم. امیدوارم تو هم خوشت بیاد یعنی چی قضیه رولت….. اون که سرجاشه باید بپخیش. حالا اینهم بهش اضافه شد نجنبی هی میاد ها!!!!! عزیزم زمانی درست کن که مهمان داری یا نصفش رو ببر برای خانواده ات که مجبور نباشی همه اش رو تو یخچال نگه داری و بخوری. (مثله من که در عرض 2 روز هیچی نموند ازش!!!!) گلم من از خدامه به زودیه زود بیا ولی متاسفانه هنوز برنامه ام جور نشده ولی نزدیک اومدنم حتما» خبرت می کنم. می بوسمت عزیزم.

  2. khanjon :گفت

    شادي جون اين غذا رو خوري طوريت نشد؟ سالمي؟هههههههه. تو لطف داري عزيزم. خوشحالم كه خوشت اومده. با پنير زياد كه عالي ميشه ولي من چون رژيمي ام پنير كم ميزنم. مال تو هم لذيذتره هم خوشگلتر. باور كن عكسش داره ميگه.از داشتن دوست با محبت و با معرفتي مثل تو خوشحالم.شاد و سلامت باشيد.مي بوسمت زياد.

  3. دست هر دوگانتون درد نکنه خانوما :*

  4. سلاااام شادی جونم. ببخش که دیر اومدم. از همون اول تو ریدر دیدم اما نه که فی.لتر شکنم اعتبارش تمووم شده بود، نتونستم باز کنم بلاگت رو. دست گل تو و خانجون عزیزم درد نکنه. واقعا عالی شده. خیلی ی ی ی خوشمزه است.
    اون تخم مرغا ام خیلی ی ی ی نازن. خودت درست کردی؟؟
    راستی لادن جون اومد منم خبر کنید میام پیشتون 😉
    میبوسمت عزیزم.

    • شادی :گفت

      مرسی زهرای گلم. مثلب همیشه محبت داری. نه تخم مرغا رو دوستم درست کرده ولی منم بلدم ازشون درست کنم. 🙂

      • با چه رنگی درستشون کرده؟ خیلی خوب به نظرم روی تخم مرغ نشسته.

      • شادی :گفت

        عزیزم رنگ آکریلیکه، تخم مرغ ها هم سفالی هستند و هر رنگی روشون می شینه اما اکریلیک خوب جواب می ده. طلایی های روش هم با لاینر می شه کشید. فکر کنم لاینر تو دو رنگ طلایی و نقره ی هست. اگه خواستی بخری یادت باشه لاینر با خمیر ویترای فرق داره و ارزون تره. از مغازه های فروش لوازم نقاشی بپرسی دارند اگه بازم سوال داشتی بپرس. بوسسسسس

  5. سلام شادی گلم !
    خوشحالم که موفق شدم بعد از مدتها بیام وبلاگ جدیدت ؛ چون هربار که می خواستم بیام، اون صفحه پیوند ها ، بجای
    وبلاگت باز می شد.
    حالت که خوبه خدارو شکر؟
    دلم برات تنگ شده بود برای نوشته هات و دستور غذاهات .
    خدانگهدارت عزیزم .

  6. سيما :گفت

    سلام شادي جونم . به به چه كردي گل كاشتي عزيزم . من ديونه پنيرم اينجوري هم كه فراوون باشه ديگه هيچ

    بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

    • شادی :گفت

      اتفاقا خودمم دیوونه پنیرم. بابا ما چقدر وجوه تشابه داریم. همین الان داشتم لینکت رو می ذاشتم پیامت اومد. برم بذارمش. 🙂
      بوس

  7. سلام شادی جونم. خوبی عزیزم. اینقده رولت و کیک رو درست نکردی که حالا باید نون خامه ای هم بهش اضافه کنی. البته نمی دونم تاحالا تهیه کردی یا نه. به هرحال ما همچنان منتظر شادی جون و هنرنمایی هاش هستیم. خوش باشی گلم

  8. سلام گلم. در مورد رولت پاسخت رو کامل قرار دادم. امیدوارم مورد استفاده باشه . هرسوالی دیگه هم داشتی در خدمت هستم. روی گلت رو می بوسم. من هم دوستت دارم

  9. صبا :گفت

    عکسش که خیلی خوشمزه ست 🙂

  10. سلام شادی جان بالاخره من تونستم بیام تو وبلاگت و به به به این غذا ها دستت درد نکنه خیلی خوشحالم که از این به بعد بی واسطه می تونیم بی واسطه بیایم تو وبت ممنون

  11. سلام شادی جون. از اون طرف لوله کردنش سخته و ممکنه ترک برداره عزیزم. این عکسی که میبینی اولین بار هستش که من رولت تهیه کردم و اصلا» مشکلی برام پیش نیومد بعد از اون به مدت 4 روز پشت سر هم تهیه کردم 2 تا برای مهمانی عیدم و 2 تا هم به سفارش دوستم. همش هم مثله هم. فقط تو فر که هست زیاد خشک نشه روش که راحت بتونی رولش کنی. شما که کدبانو هستین با همون دفعه اول گل می کاری جیگرم. تازه شما که قبلا» هم رولت پختی و خیلی خوب شده عکسش رو دیدم محشره. هر سوالی هم داشتی بپرس. سعی می کنم روزی که می پزی آنلاین باشم تا بهت جواب بدم. ببینم چه می کنه شادی گله. جونم شادی

  12. khanjon :گفت

    سلام شادي جون خوبي؟ خوش مي گذره؟

  13. سلام شادی جون
    دست جفتتون درد نکنهههههههه, حتما درستش میکنممممممم خیلی خوشمزه باید باشههه

    • شادی :گفت

      آره شیما جون. من که خیلی دوست داشتمش. حالا چاق کنندگی اش رو هم واسه یه بار می شه بی خیال شد…. البته من که کلا به این چیزا اهمیت نمی دم. 🙂

پاسخی بگذارید

