صفحه ی فیس بوک روی میز آشپزخانه


خانوم خوشگلا من چند وقتی بود هی تو فکر بودم آیا صفحه ی فیس بوکی برای وبلاگم درست کنم یا نه. و همش یا حوصله ام نمی اومد یا فکر می کردم به چه درد می خوره و خلاصه هر طوری بود از سرم بازش می کردم. ولی حالا بالاخره این صفحه رو ساختم. خوبیش اینه که کسانی که گوگل ریدر ندارند یا حوصله ی ریدر خوندن ندارند و به وبلاگا هم یادشون می ره به موقع سر بزنند با لایک کردن این صفحه می تونند فورا به دستور جدیدی که گذاشته می شه دسترسی پیدا کنند و علاوه بر اون خودشون هم می تونند پست بذارند. خوشحال می شم در این راه تنهام نذارید و کمک کنید این صفحه رونق بگیره. هر چی باشه نوزاده بلد نیست رو پااش وایسته، دستشو بگیرید و بلندش کنید پیلیز. حالا این یه بار که من کمک خواستم ازتون روی منو زمین نندازید دوست جونا.

من منتظرم ببینم کی می آیید.

این آدرس صفحه مه:

http://www.facebook.com/pages/%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/104033616352645

این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

16 پاسخ برای صفحه ی فیس بوک روی میز آشپزخانه

  1. سلام عزیزم. حتما اونجا ام میام.
    فقط یه سوال دارم. من نمیدونم چطوری صفحه باید درست کنم. میشه یه راهنمایی کنی؟

  2. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    من که رفتم ولی هر چی زیر و رو کردن مگه گذاشت یک جا پا بذارم معلوم بشه اومدم خلاصه که راهمون نداد .

  3. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون
    قربونت برم اینو که میدونم به همه جاش واردم .مشکل اینجاست که دیوار صفحه تو برای من باز نمیشه درست برعکس بقیه اصلا بهم اجازه نمیده هیچ چیزی را اونجا بنویسم والله موندم چرا ؟

  4. مبارك باشه فكر خوبيه ……….. باقاليها عالي بودن …. يه چيزي تو اين سبك بلد بودم يادمه ……..باقالي تو هر سبكي دوست دارم … راستي با خورشت تره فرنگي به روزم از نظرت خوشحال مي شم …ممنون

  5. eligooloo :گفت

    عزیزم مبارک باشه خیلی کار خوبی کردی اینجوری هر روز میشه کاراتو چک کرد. موفق باشی

  6. سلاممممممممممم خانومممممم
    مبارک باشــــــــــــــــــــــــــه

  7. سلام دوستم…صفحه فیس بوکت رو لایک زدم.امیدورام اونجا بیشتر با هم آشنا بشیم

  8. هانیه :گفت

    منم که عرض ادب کرده بودم خانومی……بازم مبارکه

  9. شادی :گفت

    خواهش می کنم ادب از ماست. بیار صورتتو جلو: ماچ ماچ

پاسخی بگذارید

