پاستای مخلوط


دستور این پاستای مخلوط رو از رو دست ماه جبین عزیز برداشتم.
خیلی خوشمزه بود و حیفم اومد که عکساش رو اینجا نذارم و بهتون توصیه نکنم که درستش کنید و بخوریدش و به جان دوست گلمون دعا کنید!!!!
خلاصه که مرسی از ماه جبین عزیز و دستور این پاستای خوشمزه.
برای گرفتن دستور این پاستای متفاوت اینجا کلیک کنید.
من به دستور اصلی ذرت هم اضافه کردم که خیلی خوب شد!
دستور: ماه جبین عزیز
عکس: خودم!
این نوشته در پاستاها و لازانیا, آشپزی از رو دست بقیه! ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

13 پاسخ برای پاستای مخلوط

  1. الی :گفت

    حتما شادی جون. لینکت کردم. خوشحال میشم از تجربیاتت استفاده کنم. کارت عالیه

  2. Nasim :گفت

    شادی جون مرسی از این پاستای خوشگل و خوشمزه. ببخش دیر جوابت رو دادم چند روز نبودم حتما مهمونات اومدن و رفتن! حالا درست کردی؟ خوشت اومد؟ ممنون که خبرم کردی که عکسها جابجا شدن. شاد باشی.

  3. شکمو :گفت

    شادی جون رفتی در سطح فوق حرفهای با این عکسها
    کاش دستور رو همینجا هم بنویسی راستش تصمیم گرفتم دیگه وبلاگهایی که اهنگ دارن نرم چون همیشه مشکل ساز هست برای ادم
    اهنگ گذاشتن تو وبلاگ یه کار غیر حرفه ای هست
    اهنگی که خود نویسنده وبلاگ میزاره سلیقه ای هست و هیچ وقت فکر نمیکنه که شاید بقیه دوست نداشته باشن – دوم اینکه شبی نصفه شبی میخوای بری یه سرکی بکشی همه اهل محل رو بیدار میکنه و خواب از کله ادم مبپره همچنبن وقتی سر کاری و دزدکی میخوای به وبلاگ سر بزنی
    تازه از خواب بیدار شدم با دیدن این عکس خوشمزه زودی رفتم دستورش رو ببینم متاسفانه اهنگ خیلی بد بود یهو شروع کرد درید درید چون هنوز کمی خواب الو بودم و انتظارشو نداشتم سر درد گرفتم 😦
    ببخشید اینجا درد دل کردم :))))

    • شادی :گفت

      لیلا جون خودمم نمی رم تو وبلاگای موسیقی دار. دقیقا مثل تو نمی تونم خیلی تحمل کنم ولی بعضی جاها که دیگه تحمل دوریشون رو ندارم :)))) رو صدای موسیقیش رو می بندم. به هر حال شرمنده!!!!! و خواهش می کنم گلم.
      این دستور تهیه پاستاست:
      مواد لازم
      ماکارانی فرم دار 1بسته
      قارچ 500گرم
      فلفل دلمه 2عدد
      پیاز 1عدد
      پنیر پیتزا 1پیمانه
      گوشت مرغ 300 گرم
      خامه 1پیمانه
      نمک و فلفل به اندازه کافی
      1-پیاز و فلفل دلمه و قارچ را نگینی خرد کرده و در حرارت کم سرخ کنید.زیاد تفت ندهید فقط به اندازه ای که خامی آنها گرفته شود.

      2- گوشت مرغ را به موادی که سرخ کرده اید اضافه کنید. نمک و فلفل هم در همین مرحله اضافه شود و خامه هم وقتی زیر اجاق را خاموش کردید به مواد اضافه نمایید.یه مقدار از پنیر پیتزا هم به مواد اضافه مینماییم.

      3- پاستاها را مثل بقیه ماکارانیها در آبجوش میریزید و آبکش می کنید.بعد از اینکه پاستاها را آبکش کردیدمواد را لایه لایه به آن اضافه کنید و آخر سر پنیر پیتزا روی آن بریزید. این پاستا 20دقیقه زمان می خواهد تا دم بکشد.

  4. ترکیب خوبیه.
    مرسی از ماه جبین و ممنون از تو.
    میبوسمت عزیزم.

  5. ناردونه :گفت

    سلام شادی جون چه پاستائی پزیدی راستی من شما رو همونطور که خواسته بودی با کمال افتخار لینک کردم

    • شادی :گفت

      مرسی گلم. من می خوام لینکت کنم ولی فکر کنم ادرست رو اشتباه برام گذاشتی. پرشین بلاگ می گه این وبلاگ حذف شده. اگه اینجا رو دیدی لطف کن دوباره برام پیغام بذار که لینکت کنم. آدرست رو هم چک کن! مرسی

  6. khanjon :گفت

    دست هردوتون درد نكنه.هردوهم هنرمند.عالي ولذيذ.

پاسخی بگذارید

