مریضم


دوستان خوبم من حدود دو هفته است که دائماً مریضم و اون وسط مسطا شاید یکی دو روز حالم خوب بود. الان هم از دیشب خیلی اوضاعم به هم ریخته و دارم از تب و لرز از دست می رم.
این رو نوشتم که بگم من از گوگل ریدر نوشته های شما و پست های جدیدتون رو می بینم البته زیاد نمی تونم روی دستور تهیه ها زوم کنم چون با نشستن جلوی کامپیوتر چشمام می خواد از حدقه در آد. اما به هر حال ممنون از دستورهای زیبا و خلاق همه تون.
در ضمن من شاید چند روزی نتونم نظرات رو تایید کنم این به معنی این نیست که بعداً اونا رو نمی خونم. باز هم شرمنده که برای شما نظر نمی ذارم.
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

14 پاسخ برای مریضم

  1. eligooloo :گفت

    الهی عزیزم . انشالله زودتر خوب شی مهربون . غصه دارت شدم نازنین. بهت سر میزنم

  2. شاپرک :گفت

    سلام شادی جونم خدا بد نده همین که آپت را دیدم کلی ناراحت شدم خدا کنه هر چه زودتر خوب بشی و برامون شیرین زبونی کنی مراقب خودت خیلی باش عزیز دلم .بوووووووووووووس

  3. روناک :گفت

    سلام شادی جون الان حالت چطوره؟ نگران شدم ……خیلی وقته کامنتی نذاشتم برات اما به یادت بودم همیشه ،یه مدتی فیلترشکنی در کار نبود ومحروم بودم از وبلاگ خوبت. …اما خب الان چند وقتیه دارم و از دستورای خوبت استفاده میکنم.حالم واقعا گرفته شد.امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی برات دعا میکنم واز راه دور کلی انرژی مثبت میفرستم تا هر چه زودتر اوضات مساعد شه.دوستت دارم .مواظب خودت باش.

  4. nooshin :گفت

    salam koshgeleh…. man upam vali dir be dir.. chanta elat dareh. yekish ineh ke fonte farsihe giram nemiad type kona:)
    omidvaram ta alan khoob shodeh bashi. boos

  5. eligooloo :گفت

    دیگه گفتی که خوب شدی و میای من منتظرت هستم. تو بیا . بیا برامون بنویس . خیلی قشنگ می نویسی . مهربون . دوست داشتنی . با مزه. خیلی دوست دارم.

  6. لیلا.ع :گفت

    شادی جان خدا رو شکر که حالت بهتره بی صبرانه در انتظارتیم
    عزیزم ممنون که به سفره اینترنتی سر زدی در مورد سوالت
    http://www.sofreyeinterneti.com/feed/rss/
    شاد باشی

  7. بهار :گفت

    سلام دوست خوبم ممنون که سر زدی.
    وبلاگ قشنگی داری، من لینک کردم.

پاسخی بگذارید

