سالاد انار


تو صفحه فیس بوکم گفتم که به افتخار نفر 2000 که تو صفحه عضو شده یه دستور عالی می ذارم. این سالاد انار ساده و خوشمزه است و حسن بزرگش اینه که مخاطبای وبلاگ و صفحه فیس بوک روی میز آشپزخانه  چه مرد باشن چه زن می تونن از پسش برآن. خلاصه که نوش جان و در ضمن این  پیشنهاد ساده ای هم هست برای سرو انار شب یلدا. هم خوشمزه است، هم متفاوت، هم مقوی. برید حالشو ببرید!
انار رو دون کنید. برای هر 4 تا انار نصف پیمانه کمی بیشترک گردو خورد شده اضافه کنید. نصف پیمانه کمی کمترک آب پرتقال تازه اضافه کنید.
خوب هم بزنید . روش سلفون بکشید و نیم ساعت بذارید تو یخچال.
در بیارید و هم بزنید. روش رو با گردو خود شده و کنجد تزیین کنید. برای کنجدش کنجد خام و بوداده رو به طور مساوی با هم قاطی کنید. اگر نداشتید هر دو رو فقط کنجد خام بریزید. اگه انارتون ترش بود می تونید نمک اضافه کنید و اگه آب پرتقالتون ترش بود می تونید بهش کمی شکر اضافه کنید. من چیزی اضافه نکردم و راضی هم بودم. 
نوش جان.masksmileyw.gif : 22 par 32 pixels.
سالاد درست کن و عکاس: شادانه
این نوشته در دسرها, سالادها ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای سالاد انار

  1. Nasim :گفت

    به به! سالاد انار چه جالب. امشب درستش میکنم شادی جون مرسی. خیلی خوشمزه میشه حتما. قربونت.

  2. لیلا.ع :گفت

    وای دهنم آب افتاد خیلی خوبه ممنون شادی جان

  3. parisa :گفت

    سلام..ممنون بابت دستور های عالیتون..من دنبال دستور پخت کیک شکلاتی بدون جوش شیرین میگردم..چون جوش شیرین به معده خودم و شوهرم نمیسازه..منتها اکثر دستور های کیک شکلاتی با جوش شیرینه..ممنون میشم اگه میتونید راهنماییم کنید

  4. زهرا - ف :گفت

    شادی جان سلام
    ممنون برای این دستورای خوب و خوشگل و خوشمزه
    شادی جان میشه یه خواهشی ازت بکنم؟ ممکنه عکسها رو جایی آ‍‍پلود کنی که برای همه قابل دیدن باشه؟
    الان وبلاگ شما و شف طیبه فیلتره. وبلاگ شف طیبه رو میشه از گوگل ریدر دید. با همه عکسها. نظراتشم میشه بازم از گوگل ریدر دید. و فقط مواقعی که لازم باشه خودمون نظر بذاریم؛ مجبور به استفاده از فیلترشکن میشیم.
    اما عکسای پستای شما رو نمیشه از گوگل ریدر دید. در نتیجه مجبور میشیم فیلتر شکن رو باز کنیم . الان یه مدتیه که فیلتر شکن من هیچ جایی رو باز نمی کنه . هیچ جا رو. با وجود اینکه ورژن جدید اولتراسرف هست.
    الانم دارم از سیستم برادرم این و بلاگ و عکساشو میبینم. لپ تاپش TOR داره. در نتیجه از پریروز تا الان من دارم دلی از عزا در میارم. به فیس بوک سر میزنم. این چند تا پست آخر شما رو میخونم. و کلی سایت و وبلاگ دیگه که در مواقع عادی از دسترس خارجن. از الان عزا گرفتم که داداشم یه هفته دیگه بر میگرده دانشگاهش. و باز من می مونم و کلی عکس و پست دیده نشونده.
    پس ممکنه عکسا رو از جایی آپلود کنید که نیاز به فیلترشکن نباشه؟ و بشه همیشه از گوگل ریدر ببینیمش؟

    شرمنده برای این کامنت طولانی

    • شادی :گفت

      زهرا جون ممنون از لطفت اما عزیزم من دلیل اسباب کشی ام از بلاگفا به اینجا این بود که از یه سایت دیگه عکس آپلود نکنم چون کمردرد دارم و نمی خوام خیلی زیاد پشت کامپیوتر بشینم و اینجا به خاطر امکان آپلود عکس توی خود وبلاگ خیلی سریعه و خیلی برام راحته. به هر حال واقعاً شرمنده ام و متاسفم که این فیلتر ها باعث می شه همه ی ما عذاب بکشیم. عزیزم با کمک برادرت تور نصب کن روی کامپیوترت. خیلی کار راحتیه و کار راه بندازه. حالا نه فقط وبلاگ من بلکه هر جایی گیر کنی این فیلتر شکن به دردت می خوره. باز هم شرمنده ام خانوم گل. به امید روزی که همه ی موانع بیهوده از سر راه زندگی ما برداشته بشه. می بوسمت

  5. فرخنده :گفت

    دلمان از این سالاد ها و از آن کاکتوس های بغلش خواست به شدت

  6. شاپرک :گفت

    سلام شادی جونم
    میدونی که وضع وی پی ان ها چطور شده ؟اگر من گاهی تاخیر دارم تقصیر از این … گل و بلبله به حساب بی وفائی نذار خواهر .
    همینجوری هم که دستور را میخوندم احساس خوشمزگیش را کاملا حس کردم من برم انار دون کنم با دستورت عصر بزنیم تو رگ .

    • شادی :گفت

      سلام شاپرک جونی. نه بابا عزیزم. بی وفایی چیه. من می دونم با وضع اینترنت ایران امکان دسترسی به وبلاگم چقدر کمه. اصلاً ناراحت نمی شم. هر وقت تونستی بیا خوشگلم. نوش جان. بوس

  7. سلام شادی جونی
    دلم انقده میخواست این پست رو ببینم 😦
    اما بالاخره دیدم عالی شده و محشر :*
    منم یه سالاد انار دارم که ایشالله پست بعدیه!
    دست گلت درد نکنه :*

  8. eligooloo :گفت

    ای نظر که میروی به سویش از جانب من ببوس رویش ای نظر تورو خدا برووووو پیشش

  9. به به حالا که این دوستمون داره با من راه میاد، منم میخوام تاخیرامو جبران کنم.
    به به عجب چیزیه. خیلی ی ی خوشرنگه. عاااالیه. اونم با گردو و آب پرتقال.
    بووووس واسه شادی جون دوست داشتنی من.

  10. ناردونه :گفت

    پس این اسمش سالاداناره !!!!!!!!! دیروز داشتم کیک می پختم انارزیاد اومد منم برداشتم روش آب پرتقال ریختم گفتم یه نوشیدنی جدیدیه بخورید و کیف کنید بعد خواهرم برداشت تومال خودش بادوم ریخت ! حالا منم امروز میرم گردو میریزم مرسیییییییییی شادی جونننننننن

پاسخی بگذارید

