من اینجوریش رو دوست دارم!


دیگه توضیح نداره که! من خیلی از ایده ی عکس روی وسایل خونه خوشم می آد، البته نه مدل ال جی که تو ایران یه گل گنده می زنن رو یخچال. اینجوری دوست می دارم که خیلی بامزه است. این عکسا رو یکی دو سالی هست دارم و همش می خوام یه روزی بذارم تو وبلاگ ولی یادم می ره. خوب حالا می بینید که یادم نرفت!!!!
ببینید که فرح بخشه!
دوست دارم، دوست دارم!
یعنی فکر کن….همیشه عکس انار رو یخچالت باشه. چه دل ضعفه آور! همسری من از دست می ره با این یخچال.
اینم خیلی قشنگه، صورتی لطیف. خوابم می گیره نگاش می کنم!
این خیلی پررنگه ولی بازم قشنگه ( توجه کردین شعر سرودم!)
اینم که عالیییییییییی، شیرینی دوست دارم. آدم توهم می گیره اینا الان تو یخچالن، نگو هیچی نیست تو یخچال!
حالا: ایندفعه عکاس نامعلوم، آشپز نداشتیم….پست گذار خودم بودم!
این نوشته در عکس های مربوط به آشپزی, عکس های بی ربط به آشپزی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

12 پاسخ برای من اینجوریش رو دوست دارم!

  1. سلااااااااااااااام شادی جون.
    بالاخره تونستم بلاگتو باز کنم. هوورااااااااااااا.
    شادی اینا که فتوشاپیه دیگه؟ یا واقعنی اینجوری ام هستن؟

  2. goli :گفت

    من کشته میشم تا بیام اینجا ! امیدوارم این کامنتم ثبت بشه . کیک موز و نارگیلت رو از وب تستری پختم عالی شد ! مرسی واقعا

  3. شاپرک :گفت

    سلام شادی جون وبلاگت منو کشت تا راهم داد این الان روحمه که داره مینگاره .
    چه طرحهای قشنگی هستند آدم دلش باز میشه خوش به حالشون به نظر میاد از همه چی محرومیم.

  4. شکمو :گفت

    وااااااااای شادی چقدر اینا خوشگلا من ندیده بودم تا حالا این مدل یخچال و لباس شویی

  5. ناردونه :گفت

    ناگفته پیداست که اون اناره خیلی خوشگلتره !

پاسخی بگذارید

