سیب زمینی آلمانی گیلدای عزیز با کمی تغییرات در حول و حوش!


جونم براتون بگه این سیب زمینی بسیار ترد و خوشمزه است. گیلدای عزیز تو وبلاگش دستور این سیب زمینی رو کنار شنیسل مرغ گذاشته بود و البته اون رو با چیزهایی غیر از قارچ و فلفل دلمه ای مخلوط کرده بود، اگه خیلی کنجکاوید بدونید اون چیزای دیگه چی بودند سری به دستور اصلی بزنید در: اینجا.
من ورژن نزدیک به وسایل تو یخچال رو پختم…. یعنی با قارچ و فلفل دلمه ای مخلوطش کردم اما شیوه ی پخت سیب زمینی همون بود که نوشته شده:
سیب زمینی رو به حلقه های نه چندان نازک بریدم و چند دقیقه ای تو آب جوشوندم تا نیم پز شد البته با کمی نمک. زمانی که نوک چاقو راحت توی سیب زمینی فرو می رفت زیرش رو خاموش کردم و ریختمش توی سبد و گذاشتم خنک شه. بعد با دستمال آشپزخونه خشکش کردم و دو طرفش رو روی شعله  ملایم توی روغن سرخ کردم تا زمانی که ترد شد. بعد قارچ رو هم سرخ کردم و آخر سر فلفل دلمه رو بهش اضافه کردم و کمی تفت دادم و از روغن در آورده و ریختم روی کاغذ تا روغنش بره  و بعد با سیب زمینی مخلوط کردم که اتفاقاً  اونم روی کاغذ بود و روغنش رفته بود.
همین دیگه به همین اندازه ساده و بی نهایت خوشمزه است. امتحان کنید.
و به وبلاگ گیلدای نازنین هم سر بزنید!
دستپخت و عکس: شادی!
این نوشته در آشپزی از رو دست بقیه!, سرخ کردنی ها, غذاهای ملل ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای سیب زمینی آلمانی گیلدای عزیز با کمی تغییرات در حول و حوش!

  1. سلام شادی جونی
    به به چه سیب زمینی شده! دست هردوتون درد نکنه :*

  2. gilda :گفت

    عزیزم ، چقدر خوب و یک دست شده ، و خیلی بهتر از من سیبزمینیها رو پختی ، آخه من بیشتر اوقات حواسم نیست ، له میشه :))
    بسیار ایده خوبیه با قارچ ……..یومی ی ی ی

پاسخی بگذارید

