کشک بادمجون با نان تست


این کشک بادمجون خوشمزه رو من یه بار که دوستان خیلی عزیزمون مهمونمون بودند درست کردم. البته خودمم نمی دونستم با گذاشتن کشک بادمجون روی نون تست چه اتفاقی می افته و آیا نتیجه ی پیوند سنت و مدرنیته خوشمزه می شه یا نه با وجود این ریسک کردم چون دوستای مهمون از اون دوستای گرمابه و گلستانند که باهاشون نداریم!!!!! و در نتیجه اگرم نتیجه خیلی خوب از آب در نمی اومد به امتحانش می ارزید چون همه از خودمون بودند!
درست کردنش هم که کاری نداری کشک بادمجون رو طبق این دستور که قبلاً گذاشتم درست کنید فقط یه تفاوت وجود داره توی این کشک بادمجون من گوجه نریختم البته خیلی ها بدون گوجه درست می کنند و ظاهراً اصیلش هم همونه اما من و همسر برای خودمون گوجه دار درست می کنیم چون دوست داریم! خلاصه گوجه رو حذف کنید و بذارید کشک بادمجون خوب سفت بشه و خودشو بگیره و قابل مالیدن روی نون تست بشه.
البته این کشک بادمجون که دستورشو گذاشتم با بادمجان کبابی درست شده. من بیشتر با بادمجون کبابی کشک بادمجون درست می کنم چون سرخ شده اش خیلی چرب می شه مگه اینکه هوس سرخ شده اش رو بکنم و دیگه نتونم مقاومت کنم…. ولی شما هر جور دوست دارین درست کنید، البته که سرخ شده اش چیز دیگه است اما به فکر قلب و دور کمرمون هم باشیم بدک نیست!
وقتی آماده شد روی نون تست یه لایه کشک بادمجون بمالید و روش رو با کشک و پیاز داغ و نعنا داغ و گردو تزیین کنید.
می تونید هم هیچ توجهی به دستور کشک بادمجون من نکرده و هر طوری خودتون درست می کنید درست کنید اما در نهایت با نون تست سرو کنید و ببینید چقدر نتیجه فرح بخشه!
دستور کشک بادمجان های اسبق:
کشک بادمجان رژیمی ( با بادمجان کبابی)
کشک بادمجان ورقه ای
پزنده و عکاس: شادانه
این نوشته در اردور و پیش غذا, غذاهای گیاهی ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای کشک بادمجون با نان تست

  1. gilda :گفت

    وای ی ی ی من دستو پام در برابر ۲ چیز میلرزه ، یکی ماهی یکی غذاهای بادمجونی :)))))
    خیلی ایده خوبه شادی جون
    اون یکی کشک بادمجون رو هم من زمانی که شیراز بودم خوردم ، البته روش رو دقیقا مثل قیمه کار میکردند ، یعنی گوشت هم داشت
    خیلی خوشمزه میشه …..دلم باز هوس کرد و رفتم به اون زمانها :*

    • شادی :گفت

      آخ آخ منم برای بادمجون همین حالو دارم!!!! آره اصلش با گوشته ولی من برای خودمون تو خونه بدون گوشت می ذارم که غذای گیاهی باشه برای مهمونی گوشت می ریزم!

  2. مینا عراقی :گفت

    دست گلت درد نکنه این مدل هم جدیده و هم سرو کردنش راحت تره من حتما امتحان می کنم

پاسخی بگذارید

