تولد وبلاگی طفلی مبارک!


باز هم چند روزی از سالگرد تولد این طفل معصوم گذشت و بنده دیر یادم افتاد بیام اینجا و یه چند خطی در سپاس بنویسم.
از نظر من همه چیز در این دنیا جان داره و احساس می کنه و الان این وبلاگ فسقلی بنده هم احساس بدی به خاطر تاخیر من داره. من در مقابل چشمان همه ی دوستان و خوانندگان وبلاگی ازش عذر می خوام و رسماً تموم شدن 5 سالش رو تبریک می گم. کلاً اردیبهشت ماه تولد بازی یه برای من به ویژه که امسال یه اردیبهشتی دیگه هم داشتیم اونم دخمله گندم خانوم بود که با تمام پیشو بودنش برای من و باباش اندازه ی یه آدم حسابی قدر و قیمت داره.
Image IPBبه هر حال این وبلاگ 5 سال پیش در 23 اردیبهشت در اولین خونه ای که بعد از ازدواجمون ساکن اونجا بودیم، در روزهایی که بی حوصله و خسته بودم و هنوز آشپزی برام اینهمه جدی نشده بود به دنیا اومد تا باری از دوش من کم کنه و کسالتم رو برطرف کنه و علاقه ام رو به آشپزی افزون کنه و خودش رو تو دل من جا کنه….. از اونجا که به جنس مونث علاقه مندم می خوام بهش بگم:
دخترم ممنون که 5 سال من رو با بدخلقی هام تحمل کردی و از توی شیشه ی مانیتور غرغرکردنای منو دیدی و هیچوقت بی حوصله نشدی. ممنون که دوستای زیادی برام پیدا کردی، ممنون که یادم دادی مهربون باشم، دوست داشته باشم و دوست داشته بشم.
امیدوارم تا هر زمان که توان نوشتن و البته! پختن! دارم تو همراهم باشی.
امروز 26 اردیبهشته و من گیج سه روز تاخیر داشتم، اینو می نویسم که تنبیه شم و دفعه ی بعد یادم نره!
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای تولد وبلاگی طفلی مبارک!

  1. ناشناس :گفت

    و ممنون که دختری به این خوشمزه گی داری… امیدوارم زیر سایه ی مادر/خالقش پیر شه! خیرش رو ببینی!
    آزاده.س

  2. گلی بانو :گفت

    کورمال کورمال لینک نظرات رو پیدا کنم این وسط ها !
    مبارک باشه !
    من که خیلی خوشحالم از تولد این وب شما که ما رو باهات آشنا کرد شادنه !

  3. شادی جونم تولد دختر خوشمزه ات! مبارکه عزیزم
    ایشالله همیشه باشه و مام چیزای خوشمزونه بپزیم :*

  4. khanjon :گفت

    سلام عزيزم خيييييييييييلي مبارك باشه. كاملا با حرفات در مورد اين دوست موافقم. من كه هميشه بهترين ها را براي خالقش آرزو مي كنم.مي بوسمت زياد.

پاسخی بگذارید

