نوشیدنی انبه توت فرنگی


مواد لازم
انبه یک عدد پوست کنده و خورد شده
توت فرنگی یخ زده سه چهارم  لیوان
بستنی یک و نیم لیوان
شیر سه چهارم  لیوان
همه ی مواد رو بریزید توی مخلوط کن و تا می خوره بزنیدش.
گاهی هم همش بزنید تا خوب مخلوط شه.
وقتی صاف و یکدست شد بریزید تو لیوان و اگه داشتید روش یه دونه مربای توت فرنگی بذارید.
بخورید و خنک شید و از طعم خوب انبه و توت فرنگی لذت ببرید.
نوشیدنی های دیگه ای که با انبه درست کردم رو تو این لینک ها پیدا کنید:
انبه بستنی نارگیل
انبه بستنی
سازنده و عکاس: شادی
این نوشته در نوشیدنی های سرد ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

18 پاسخ برای نوشیدنی انبه توت فرنگی

  1. maryam :گفت

    این نوشیدنی جون میده برای تابستون داغ. ولی‌ خوب بستنی داره که چاق می‌کنه. اینجا یه دستگاهی اومده به اسم «Yonans » ؛ خداس این. میوه یخ زده رو تبدیل می‌کنه به یه جورایی بستنی بدون اضافه کردن هیچ چیزی. بیس هم موز یخ زده هست. شاید تو ایران هم باشه. این هم لینک:
    http://www.yonanas.com/

  2. khanjon :گفت

    آي مي چسبه تواين هواي گرم.عكس ها هم خوشگله.دستت درد نكنه شادي خانم.

  3. لاله :گفت

    به به جون می ده برای روزای گرم:))
    دستت درد نکنه شادی جان**

  4. eligooloo :گفت

    به به چه نوشیدنی جگر نوازی دست گلت درد نکنه عزیزم .

  5. امین :گفت

    بسیار عالی

  6. mojgan :گفت

    دوست خوبم ممنون . خانه زیبا و شادی داری خوشحال شدم از اینکه میزبان دوست نازنینی مثل تو شدم. حتما ادرس خانه ات را در بلاگم می گذارم تا همیشه بتونم به راحتی از رسپی های خوبت استفاده کنم.

  7. ناشناس :گفت

    شادی جان من ولی مدت کوتاهیه که پیگیر مطالبت هستم .. خوشحالم از اشنایی باهات .. منم لینکت میکنم

  8. عاطفه :گفت

    یادم رفت مشخصات بنویسم

  9. هانی شف :گفت

    انبه باشه هرچی باشه!!!!!!!!!

    راستی پیشو چی شد شادی؟

پاسخی بگذارید

