خداحافظی موقت!


احساس می کنم بعد از اینهمه سال که تو این وبلاگ نوشتم فرصتی برای استراحت لازم دارم.
حالم خوبه و مشکلی هم ندارم ولی نوشتن در این وبلاگ کمی برای من روند فرسایشی پیدا کرده.
بنابراین که آشپزی دومین هنری یه که من دوستش دارم و اولینش رشته ی خودمه می خوام مدتی در این زمینه به خودم استراحت بدم و به کار و بار خودم برسم.
جای نگرانی نیست. برمی گردم. کی؟ خدا می داند….. شاید دو روز دیگه….. شاید دو ماه دیگه….. زبونم لال بلکه دو سال دیگه 🙂
همه تون رو دوست دارم.
این دفعه شادانه خانم نقشی نداشته و عکس از اینترنت و صرفاً تزئینی می باشد.
در این مدت صفحه ی فیس بوک روی میز آشپزخانه  با پست های خوب دوستان همچنان سرپاست. سر بزنید به:  اینجا
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

16 پاسخ برای خداحافظی موقت!

  1. gilda :گفت

    شادی نازنینم ، منتظر دیدار مجددت بیصبرانه هستیم
    و میدونم که سرت شلوغه و نمیتونی قول بدی که کی برمیگردی ، اما به قول المانها . قدر مسلم اینه که برمیگردی 🙂
    :*

  2. nejat :گفت

    good luck and have fun be safe and thank you so much ill keep wait buy

  3. khanjon :گفت

    من كه دلتنگت ميشم. همين. مي بوسمت.

  4. الهام(منو) :گفت

    این استراحت هر چقدر که بشه امیدوارم خوش بگذره .
    ما هم منتظریم که بر گردی 😉

  5. لاله :گفت

    شادی جون گرچه تقریبا مطمئنم نیستی ولی باز به وبلاگت سر می زنم تا روزی که ازت کارای جدید ببینم
    به امید اون روز
    جات خیلی خالی است دوست خوبم ****

  6. chefnegin :گفت

    سلام شادی جان.
    بهارت سبز و عیدت مبارک

    دلم تنگ شد برات نمی یایی؟؟؟

  7. سلام عزیزم خوشحال میشم بهم سر بزنی

  8. سونا :گفت

    سلام عزیزم
    چه وب خوبی داری
    واقعا خسته نباشی و دست گلت دردنکنه خانوم کدبانو
    من هم یه وبلاگ آشپزی دارم
    اگه افتخار بدی خوشحال میشک تبادل لینک کنیم و اجازه بدین من هم شما رو لینک کنم

پاسخی بگذارید

