خوراک لوپا


خوراک لوپا
در حقیقت هم خود این خوراک و هم اسمش من در آوردی یه و به عنوان یه غذای سبک و فوری و خوشمزه ی بدون نیاز به نان خیلی هم عالیه.
لوپا مخفف لوبیا سفید و پاستاست!
مواد لازم
یک لیوان لوبیا سفید پخته ( من کنسرو استفاده کردم)
یک لیوان پاستا فرم پیچی
یک ق.م رب گوجه
ادویه مخلوط و زردچوبه و نمک و فلفل
نعنا خشک
یک عدد پیاز
روغن
آب لیمو تازه به عنوان چاشنی
خوراک لوپا
پیاز رو رنده کنید و در روغن کم تفت بدید. ادویه ها رو اضافه کنید و رب رو هم. کمی تفت بدین، نعنا خشک ریخته و یه تفت مختصر بدین. آب بریزید و بعد لوبیا سفید رو بریزید بذارید ده دقیقه ای باهاش ریز جوش بزنه تا مزه دار بشه.
پاستا رو بریزید به اضافه نمک و بذارید بجوشه تا نرم بشه و خوراک لعاب دار بشه. در آخر هر مقدار که پایه اید آبلیموی تازه بریزید یا لیمو تازه بذارید کنار دستتون موقع خوردن اضافه کنید.
نکته: می تونید یک قرص عصاره گوشت در همون اول که آب جوشید اضافه کنید. در اون صورت نمک رو آخر سر اندازه کنید….البته من طعم ساده اش رو بیشتر می پسندم.
خوراک لوپا
پ.ن: گندم اومد یه بو کرد و خوشش نیومد و رفت!!!
یه دستور مرتبط هم دارم که با بنشن و پاستاست. بنشنش عدسه و پاستاش هم پاستا!!! لینک همین خط پایینه، روش کلیک کنید:
عدسی با پاستا
عکاس و لوپاپز: افسان شادان
این نوشته در پاستاها و لازانیا, خوراک بنشن, غذاهای گیاهی, غذاهای اختراعی من ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای خوراک لوپا

  1. khanjon :گفت

    سلام عزيزم. خوبي؟ من كه از اين كارهاي من درآورديت خوشم مياد. هنر و خلاقيته ديگه. بوووووووووووس

  2. رز :گفت

    اولش فکر کردم یه غذای ایتالیایی هست افسانه جان ، اما دیدم چه اسم با مزه ای داره ، نوش جونتون باشه :)))

  3. pegah :گفت

    عالیه عزیزم دستت درد نکنه باید مزه عالی ای داشته باشه 🙂

  4. اعظم :گفت

    چه جالب ابتکار خیلی خوش و خوشمزه ایی هست عالی شده عزیزممممم

  5. عاطفه :گفت

    اول اینکه من عاشق این اسمش شدم … چون خیلی خوشمزست میدونم، یه ورژن از اینو منم میدرستم
    دیگه اینکه قربون اون گندم خانوم برم اینقده خوشکل وایساده اونجاااااااااااا
    شیکموووووووووووووو

  6. الهام(منو) :گفت

    نمی دونستم چی برا آقامون درست کنم الان اینو دیدم و خوشم اومد و یه نفس راحت کشیدم که آخیششششش یه چیز باحال پیدا کردم خخخخخ

پاسخی بگذارید

